Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Witte alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Volgens mij zijn er meer mensen de een flauw vermoeden hebben dat de jarige job Bol niet goed kan inloggen.. Ze meld zich nl altijd voor ze naar bed gaat Sja, duss Trouwens zullen we een pact doen op je verjaardag??? Als kadootje voor jezelf, ivm de bruiloft vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Originally posted by: MupkeTactive kan waarschijnlijk zelf het forum niet terugvinden. Of heeft iemand ze al gezien? :light:quote> :D:D:D:D Mup, ik heb ze nog niet gezien hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Is goed Witte, durf ik wel aan. Ondanks dat het misschien even moeilijk wordt ben ik absoluut niet van plan om te gaan drinken! En ik heb zomaar een vermoeden dat ze al vroeg gaan beginnen, hun kennende, we moeten er straks om half 1 zijn tot.........de drank op is? nee hoor, lekker aan de frisjes vandaag, bevalt me prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Bolletje PROFICIAT Albertina, goeie tip: 'bij twijfel niet drinken'. Daar kan ik wel wat mee. Ik denk dat ik me een beetje zoals Fleurtje voel. Weet het natuurlijk niet, maar het is even heel lastig. Vandaag dan maar doorploeteren en heel goed opletten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 september 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Shahire, ook nog van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Shahire ben je ook jarig?? GEFELICITEERD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Komt het pact hoor: "Het kadootje voor Sha ivm haar verjaardag" Zitten we gezellig allemaal op je schouder vandaag. Das toch mooi he, hebben degene die vandaag met jou pact meedoen, jou verjaardag en een bruiloft:D Shahire Witte (Wel afmelden graag vanavond, degene die meedoen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Mogge Han:rose: Hee An jij hebt t toch ook lastig? Doe je ook mee met ons pact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Shahire Witte An Goeie actie Witte En nu wil ik me daar ook aan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 ik wil ook graag meedoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Shahire Witte An Igor Igor, harstikke goed, we gaan er wat van maken vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Mogge Jopie. Ik moest vd week aan je denken toen ik thuis kwam van werk en er zo een heerlijk dik boek van de AEKI op mn deurmat lag. Pff dat was vast niet niks om die rond te brengen, weegt echt wel wat.. We gaan er gewoon voor met elkaar An. Dus op tijd hier inloggen op moeilijke momenten... Er is altijd wel iemand. En bedenk ook dat je je vanavond af moet melden als je gedachtes de verkeerde kant op gaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Witte, ja ga ik doen. Er staat een barbecue in de planning voor vanavond. Gewoon harstikke leuk, kijken of ik de drank buiten de deur kan houden. En anders.... gewoon er van afblijven en een dikke spare rib eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Aiai, caramba! Niet echt geschikt voor slechtzienden, die nieuwe 'look'... Bol, van harte met je verjaardag! Rudy, jij ook met je 10 jaar! Topprestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Hee Igor, Gaat t wat met jou?? Ik las dat je voor de derde keer afscheid moest nemen in een half jaar. Pff dat vond ik nogal wat zeg. Kun je het een beetje handelen? fijn dat je vandaag met ons meedoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Haha Witte, ik zal wat bruiloftstaart voor jullie bewaren Weet alleen nog niet wat ik aan zal doen, het zonnetje schijnt maar ik vind het nog bar koud buiten. Zal wel rokje, panty en laarzen worden.....moet nog maar niet aan de kou vanavond laat denken bij het terug fietsen brrrrrrrrrr............misschien neem ik wel mijn lange broek mee voor de terugweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Ja An, ben ook jarig. Heb jij vannacht nog goed kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Ik dacht al waar zijn mijn berichten....zijn we ineens een blz verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Het gaat je lukken An!!! Goed alternatief een lekkere spare rib ipv een borrel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Jopie, bedankt! ja doe ik. Nu ben ik ff weg, tot later maar weer. Sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Nou Sha, vanmiddag wordt het heerlijk warm Maar gister morgen en gisteravond laat was het berekoud hoor!!! Dus die lange broek kun je best wel meenemen das helemaal geen gek idee. En trouwens je warmt ook niet op he... Je gaat natuurlijk nuchter naar huis dus de kou voel je dan echt wel hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 het gaat wel weer witte. je wordt dan wel met de neus op de feiten gedrukt, het kan zo ineens afgelopen zijn. dus proberen wat van het leven te maken en van de dag te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 Maar wanneer denken we te genieten Igor (en ook alle andere), thats the question... Genieten we met drank of zonder drank. Ik bedoel: onze gedachtes denken vaak dat we genieten als we verdoven. Aan de andere kant zitten we hier om scherp te bijven, omdat deze gedachtes storend zijn toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 september 2011 Rapport Share Geplaatst 2 september 2011 als ik heel eerlijk ben geniet ik niet van een kater hoor. en ook niet als ik teveel gedronken heb. maar ik ga er nu twee blij maken (en daar geniet ik van ) zie jullie laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden