Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 ik ga in STAKING!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Lenie, dat snap ik heel goed!! Manlief belde ook net dat hij later thuis zou komen.... Stond net alles te koken en in de oven...GRRRR Bewaar maar wat voor mij! Kom ik lekker bij je eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 nou Hannah, ik heb dus echt geen hekel aan koken...wat?..het is m'n hobby ( ah daar is me hobby inspiratie) dus eindelijk heb ik er 1 die thuis komt eten...ik aan de slag...e voila! Vloek!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 walgelijk he Lief, dit soort dingen...brrrrr..ik kan hier heel slecht tegen en ze weten het hoor..als je niet thuis eet...voor 15.00 melden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Originally posted by: snoepjewe zijn weer thuisen de smurfjesfilm was zo leuknu een lekkere championne lasagne makenquote> mmm...lekker...***** eens neer als je wilt? ( recept)...lief bedoelthihihihi....die smurfjesfilm was zo leuk!...denk dat ik wel weet hoe je je voelt nu...hahaha..leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Ik zou alles alleen op eten,is mij gisteren niet zo goed bevallen trouwens...quote> slik..... da ga nie lukkuh nie he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 "Avond" Taxi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 voor lenie ‎2 ons gehakt rullen met een ui er doorheen daarna de championplakjes even er doorheen mee bakken dan twee bllikken championne ragout er doorheen,laagjes maken met lasagnabladen bedekken met tomaten en mozzarelle,,30 minuten in de over op 200 gr....jammie jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 mmmgggg.......lekker!!!! senk joe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Lekker Snoep... net die koude pizza weggewerkt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Hallo allemaal Je bent er gelukkig weer Lenie. Als je wilt blijven moet je "ff wat woordjes aanpassen" je kent Tactive.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 alweer?...waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 die van de Franse ontlasting :D Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 AAAHHHH Kijk uit daar hebben we spookje Sha....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Witte, je bedoeld Mer.........? ik spreek verders geen frans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 hahahahaha jaaaaa die idd Lenie Je laat me lachen nu. Dit is veel erger dan het woord zelf. Nou werkt t de verkeerde kant op voor Tactive. Ze snappen er straks helemaal niks meer van. Geeft niks als wij het maar snappen Lenie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 ach so... ( das weer duits hihihihi) ik zal het aanpassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 yes yes is koet das dan weer bijna Engels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Ha die Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Volgens mij ze vandaag in de aanbieding ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Goed bekeken lenie, had ik gisteren.en ik heb zo'n hekel aan koken!We zitten hier bijna geen enkele avond meer normaal aan tafel door al die trainingen en wisselingen met ex.Bol en wat dacht je van een kruising tussen een labrador en een poedel.Labradoedel.quote> ooh die labradoeldels zijn helemaal te gek!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Heee Sha.. (pas je op voor de T van tired? verder zeg ik er niks meer over;) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Weinig tijd voor Witte zoals je ziet is het enorm druk op mijn werk weinig tijd om Tired te worden.... straks thuis er meteen in (hoop ik) morgen weer ochtenddienst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Bye de wee Witte...ik heb de knop weer definitief omgedraaid net als op 10 januari knop bleek nog een beetje ergens vast te hangen staat nu weer in de goeie stand (voor mij!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2011 Originally posted by: witteyes yes is koetdas dan weer bijna Engels...quote> joe take me in de maling he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden