fleurtje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Buiten mezelf...Niets eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Ook mezelf vrees ik. Ik heb me opgesloten en ging het echte leven uit de weg. Ik heb totaal geen zelfvertrouwen meer en vind mezelf niet veel waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Carmen Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 In materieel opzicht mijn t.v. Ik ben achterover gevallen pal tegen de t.v. aan die toen van het kastje viel. En veel geld want ik heb een poos op pokersites gezeten en zette met mijn zatte kop alles in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 Zo, ja hebben jullie even?? -mijn eigenwaarde. mezelf dus. -vrienden -bijna mijn relatie, gelukkig is het respect weer terug! -het vertrouwen van mijn kinderen, al is dat gelukkig weer terug! -sociaal leven, al gaat dat nu weer veel beter. -onbevangen naar buiten, zonder twijfelen en steeds uitstellen -mijn goede gezondheid -mijn geheugen is niet optimaal, zwarte gaten... -mijn motoriek, het fijne dan he? -daardoor een aantal hobby's -mijn slanke lijf, ook al ben ik nu niet echt dik hoor, maar ik was wel ooit 58 kg. -mijn goede nachtrust, ook al gaat dat nu veel beter. -veel geld. -en ik denk ook wel wat hersencellen. -mijn gezonde lever. -mijn leven zonder medicatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Veel: - aantal gebeurtenissen negatief door alcohol 12.345 - aantal geklapte relaties 2 - financien ca 10.000 - kilo's plus 30 - minder geheugencellen in miljoenen 1.000 - etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Alles en tevens niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2011 Vroeger een tevoel van onbewust happy, dat ben ik kwijt ook. Nu vaak bewust unhappy,mpffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 - mezelf - sociaal leven - m'n baan - veel geld - een glazen tafel - m'n gezondheid - m'n figuur - tijd - goede nachtrust - m'n goede humeur dusssssssss dit kan ik allemaal weer terug krijgen. moet ik er wel wat voor laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ik lees hier 'mezelf' en 'eigenwaarde' mijn inziens is dat toch wel het ergste wat je kunt verliezen spullen zijn vervangbaar...relaties ook...(misschien niet leuk maar wel een feit) je kunt jezelf nooit vervangen daarom is dat het ergste vind ik maar het mooie is dan toch ook wel weer dat je jezelf terug kunt vinden als je de strijd met de alcohol aangaat hoe moeilijk soms ook, door wat voor diep dal dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Sha, ik lees je graag. Relaties vervangbaar, ikzelf niet! Effe op me laten inwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2011 Ik bedoelde ermee te zeggen: je partner kun je inruilen voor een ander, jezelf niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 zo af en toe eens nalezen en eens kijken hoe ik er nu voor sta....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anton23 Geplaatst 16 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2011 - Een heel studiejaar naar de knoppen - Weggegooide katerdagen waarin ik letterlijk niks productiefs deed of enig vermaak ervoer. - Dierbaren teleurstellen: beschamende dronken situaties en afspraken afzeggen. - Geld natuurlijk, zowel aan drank als impulsieve aankopen die ik deed tijdens de roes. - Potentiƫle relaties die ik zonder roes niet waar kon maken, op korte termijn iig. En toch, en toch en toch.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden