niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 je kunt je er niet uitpraten, Primula.... zulk lekker weer....en dan de boel weten te vergallen met drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 ooooohhhhh.....Yaja.... niet doen...niet doen...want ik heb het zo graag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik ga nog even wat doen in de tuin. Kom af en toe wel even binnenwippen, dus log nog niet uit.. Lekker weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ja Niwi, zo is het! Stom, stom, stom..... Maar ik weiger mezelf in de put te denken. Vandaag geen wijn voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik klets je eerst flink op je kont waarna die fles vanzelf uit je gaffel valt en dan krijg je nog een klap op je kop na ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 het komt dikwijls voor, Primula...helaas... een poosje niet gedronken...het gaat goed.... de aandacht wordt minder....en dan op een onbewaakt ogenblik.....komt de drank weer om de hoek kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 afijn afijn, yaja.... de droogte maakt jou agressief blijkbaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Maar je weet nu wel dat je het kan he Prim! Die 14 dagen heb je wel mooi volgehouden! Nu weer vol goede moed gewoon opnieuw beginnen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 op het moment wel ja Niwi.....maarrrrrrrrrrrrr.......ik drink niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 dat is ook al positief, Yaja... maar als je dan lotgenoten in elkaar gaat timmeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik zal lief zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 het gaat er meer om, om iemand zelfvertrouwen te geven.... in plaats van die kontschopjes e.d. verwijten en zo...heb ik al genoeg gekregen toen ik nog dronk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: yajalaIk zal lief zijn! quote> nu kennen we je weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ja snap Niwi, boedoel het ook niet zo. Heb het beste met Bor voor,dat weet ze zelf ook wel! Ken het maar al te goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 ik begrijp je wel, Yaja.... was meer een algemene opmerking.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Zo, mijn prieeltje is winterklaar en schoon. Heerlijk plekje. Ja Ya, ik was ook wel een beetje trots hoor. Ik realiseer mij dat het mijn laatste vakantie is, deze week. Ik werk op een school en met kerst ga ik met pesioen. Daar begin ik nu echt zin in te krijgen. In eerste instantie zag ik er erg tegenop. Het houdt me heel erg bezig. Ook wat drinken betreft: Nu heb ik vaak een stok achter de deur: moet morgen werken. Dat is straks voorbij. Ben van voornemens het eerst heel kalm aan te doen. De activiteiten die ik wil doen in de (na)middag te laten plaatsvinden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 dat is toch fantastisch he... om je pensioen nuchter en bewust door te brengen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Trouwens: ik heb wienig geschreven de laatste weken, maar wel steeds bijgelezen. Hoe gaat het met je kinderen Ya? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 ik kom erop terug Bor, even m,n kids opvangen. komen net thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Niwi: moet om je lachen!!! Was het maar niet zo'n strijd.... En dat terwijl ik de eerste 50 jaar van mijn leven zo goed als niets gedronken heb.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 als je die eerste 50 jaar bijna niet gedronken hebt, hoef je dat met je pensioen toch ook niet te doen ??.... en ik denk dat het niet zozeer om de strijd gaat maar meer om het aanvaarden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Niwi: zoiets van Een nieuwe lente, een nieuw begin??? Aanvaarden vind ik nog best wel moeilijk.... hoe doe je dat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 als ik besef wat drank met me doet...hoe de katers waren.... de blackouts....de stommiteiten...de schuldgevoelens.... dan heb ik moeten leren aanvaarden dat mijn drankgebruik, misbruik ging leiden tot zelfvernietiging....en nu wil ik niet meer, ik kan het niet... en ik durf niet meer ook...de onvoorwaardelijke overgave.... vandaag drink ik niet....wat er ook gebeurd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 sjugt.................. krijg net een google talkje van m'n broer. schoonzus van de trap gevallen...3 ribben gebroken. * stort me weer op het eten* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden