Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: Leniesja, ik ben degene die ze moet houdenquote> soms zou je een advertentie willen zetten op marktplaats .......... gratis af te halen .schijnt niet te mogen .quote> soms?
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Wijfie, we noteren droog. En even afschakelen nu. Weltrusten x
Carmen Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Het was leuk. :-) Is het geen idee om hier een soort van scheiding te maken van 40 plussers en diegenen daaronder? Het is toch een andere problematiek als je drinkt en een serieuze relatie hebt en kinderen of geen relatie maar wel kinderen en de mensen die dat niet hebben? Of zeg ik iets geks? Nou ja ik zie wel, nog maar 6 uur slaap dus toch maar op bed nu.
Carmen Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Lag in bed en dacht dat het verkeerd kon overkomen. Ik bedoel het niet gemeen. Maar ik heb het gevoel alsof de gemiddelde leeftijd hier toch wel 50 is, en dat is ok. Maar er is niets voor mensen van mijn leeftijd en dingen waar we aansluiting bij kunnen vinden. En problemen die voorkomen in deze levensfase. Dus een apart gedeelte voor zoiets zou leuk zijn. :-) Persoonlijk als ik op de dagdraad lees dan is het zo'n soort ver van mijn bed show. Alleen met Mea heb ik iets dat ik op haar moet reageren, maar ben zowat de enige. Daarom zou het voor iedereen toch leuker zijn?
Jan1000 Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst 18 oktober 2011 Hoi Carmen, latertje voor je. Jammer dat je onvoldoende aansluiting vindt. De problematiek die alcohol met zich mee brengt is helaas universeel. Alle pluimages zijn vertegenwoordigd hier, echter als je je niet kunt herkennen in waar de mensen hier tegenaanlopen kun je een eigen draadje beginnen, bijvoorbeeld adv voor 20 plus of 30 plus of 40 plus of 50 plus. Kan ook naar geaardheid, sexe, minderaars of stoppers, mensen met dezelfde hobbies etc. Uiteindelijk is het emotie waar we in alle situaties anders mee om moeten gaan en in ieder geval onder ogen moeten zien en anders mee dealen dan wegdrinken. Ik begrijp dat je de taal moet spreken die je herkent natuurlijk.
Jan1000 Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst 18 oktober 2011 Originally posted by: jopiehij is dood....toch nog snel gegaanquote> Gecondoleert Jopie, gemengde gevoelens voor je lijkt me.Fleur zei eerder treffend er iets over dat met houden van te maken had!Ik vind je sterk maar vind het ook heavy voor je.
Jan1000 Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst 18 oktober 2011 Originally posted by: jopiedank je janja, fleur mag ik wel dankenmet haar kleine rotzinnetjequote> Omdat het treffend was of naast de plank ging?
Shahire Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst 18 oktober 2011 Jopie, gecondoleerd als laatste schreef je dat je rustig was dat het goed voelt de kinderen zo samen te zien dat ze elkaar nu weten te vinden dat ze steun hebben bij elkaar lees ik eruit en ondanks dat jij daar nu even geen onderdeel van bent zal het voor jou ook moeilijk en zwaar zijn voor jou ook veel emoties.... ik wens je heel veel sterkte Jopie en ook je kinderen
Diesel Geplaatst 18 oktober 2011 Rapport Geplaatst 18 oktober 2011 Jopie gecondoleerd joh, Hoop dat jullie met z'n alle samen afscheid kunnen nemen en het een plaatsje voor jezelf en elkaar kan geven. sterkte met z'n alle
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden