Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: kirkyKids van een jaar of 18 !!!!!!!!!Laat het los ! ( makkelijker gezegt dan gedaan , I Know)quote> je zal ze.............. ( mag ik hier niet zeggen)
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoKinderen??????? praat me er niet van hier in huis is er 1 van 27 en niet eens van mezelf.Dat gevecht iedere keer met Will en hem, daar word ik gek van maar ik begrijp haar wél.quote> zucht, en een nog diepere zucht er achteraan
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: kirkyIk weet het Lenie .Genoeg meegemaakt met 3 opgroeiende stiefkinderen .Lichamelijk alle 3 volwassen nu , of ze dat geestelijk ooit bereiken betwijfel ik soms .quote> ja idd...qua leeftijd wel 18, maar verders?
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 dan zul je nu nog meer zuchten vrees ik:$
will Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Jaja Hannah, ik was vlakbij hoor Anyway, Olland is niet zo ver en ik toer graag, who knows ? Ik mag er wel niet mee botsen als met een winkelkarretje hé Ik meld me droog af, schatten van me (allez, en de guy's ook hé ) 't Zeteltje roept me en ik gehoorzaam !!! Sayonara
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmodan zul je nu nog meer zuchten vrees ik:$quote> inwendig wel....verders....hou ze maar
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Will slaap lekker ook alvast voor degene die zo gaan ik moet nog even een brief afschrijven en dat ga ik mooi in de keuken doen, kan ik meteen even roken
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 sja, ik ben degene die ze moet houden
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Maar nu gaat deze Guy ook naar zijn mandje, met het positieve gevoel dat hij er 14 dagen op heeft zitten (zo lijkt het wel een straf) even opnieuw Maar nu gaat deze Guy ook naar zijn mandje, met het positieve gevoel dat hij 14 dagen adb is (veel beter) en dat de aankomende 14 dagen hem aan zullen waaien (dan is het bijna een maand, snel hè) truste allemaal:lips: tot morgen
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: albertina Originally posted by: jan1000 Originally posted by: Hannah1Akelei je moet die bekende supermarkt in en dan gaan botsen met je karretje....quote> Ik heb een advies gekregen wat volgens mij effectief is, ik ga morgen naar de markt rond middaguur en trek er dan een van de fiets! Was serieus advies hoor, echt! Dus ... Doen.quote> Waar ga je fietsen Jan?quote> Misschien wel bij jou in de buurt (-;
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 AR sleep tight and dont change overnight want your face is alright.
Madelief Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Na een avond visite, dender ik even binnen om jullie een goede nacht te wensen. Morgen lees ik terug, nu echt bedtijd voor Madelief! Truste allen!
stropdas Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Hallo AlbertRemmo Dank voor je welkom. Lezen op het forum voelt nu al weel als inspirerend. Hoop oprecht dat het me dit keer gaat lukken! Slaap lekker voor straks!
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: Leniesja, ik ben degene die ze moet houdenquote> ??? ik mis iets???
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Trusten Madelief Stropdas, welkom en ook welterusten.
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Ik ben er nu ook van tussen even moeilijk momentje dus maar snel in de krib hopelijk gauw oogjes toe dan kunnen we daar ook niet meer aan denken nog veel plezier en vergeet de kachel hier niet uit te doen :lips:
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 ZO!!!...heb mie daar een goed gesprek gehad met zoonlief ik ga rustig me bed in....
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Oke lenie, da s beter he meis. Nou lekker slapen dan ook. Weltrusten en have sweet dreams xx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden