Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: jan1000 Originally posted by: ShahireJa Tina als ik dat ga zeggen weten jullie het al gauwik wilde het een beetje spannend houden....nou vooruit...een zijquote> Een zij? Oke ieder zoals ie geaard is! Succes met he date Sha!!!!quote> Jan is vervelend...heel vervelend.....maar Sha kan ook heeeel vervelend zijn Janen dat wil jij niet hè
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Maar bolleke toch Dikke knuffel Is echt heel lief van je
Lenie Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 sorry..... 4 genomen...baal van mezelf. ga nu balend ala minute naar bed..tot morgen.
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Fleur, je bent terecht blij dat je je meld
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoen die virus heeft Kirky nu:Dquote> Ik las al iets over zijn dubbels Lastig
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Ja Lenie, kan me voorstellen dat je nu baalt morgenochtend waarschijnlijk nog meer maar het is nu al gebeurd hè nu in ieder geval niet meer drinken en lekker je bed in morgen draad oppakken....!!
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: akelei Originally posted by: kirkygeaardquote> hahahahahahaha:Dquote> Yep je vattum
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 hoeveel gram thiamine mocht je ook al weer hebben per dag?
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Hé Jan neem es een ander gezicht:D
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Lenie, balen! balen. Maar goed, dat is nu alweer verleden tijd, dus vanaf nu weer helemaal gestopt. Voelt vast weer snel goed xxx
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: Leniesorry..... 4 genomen...baal van mezelf.ga nu balend ala minute naar bed..tot morgen.quote> Lenie,misschien de volgende keer hier komen'voor je gaat drinken?Truste.
fleurtje Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Akelei, doet me aan iets denken. Heel lang geleden heb ik zelf zo eens een advertentie geplaatst. Kreeg een aantal brieven maar toen het zo ver was durfde ik eigenlijk niet zo goed reageren. Er zat bovendien ook niet echt iets tussen waarvan ik had 'hmm njammie'. Een aantal hadden er een foto bijgestoken, best wel leuk maar dus niets mee gedaan. Een paar weken later kreeg ik terug een brief van één van de mannen die had geschreven...vroeg ie zijn foto terug :D I
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Op verzoek van AR naar de chirurg geweest, hihi. Ik was er wel eerder, maar nu is hij happy he!
will Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Aiaiai Lenie, kop op meisje, de strijd is nog niet gestreden hoor !!! Goeienavond iedereen, 't is nie druk zeker ?? Al eens geteld hoeveel berichtjes jullie op 15m kunnen posten ?? Droog vandaag, zoals ge"pact"
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Fleur mijn foto heb je nu he, net profiellie aangepast.
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: fleurtjeAkelei, doet me aan iets denken. Heel lang geleden heb ik zelf zo eens een advertentie geplaatst. Kreeg een aantal brieven maar toen het zo ver was durfde ik eigenlijk niet zo goed reageren. Er zat bovendien ook niet echt iets tussen waarvan ik had 'hmm njammie'. Een aantal hadden er een foto bijgestoken, best wel leuk maar dus niets mee gedaan.Een paar weken later kreeg ik terug een brief van één van de mannen die had geschreven...vroeg ie zijn foto terug :DIquote> Hahahahaha, Fleur ik heb ook wel eens een advertentiegeplaatst.Veel reacties, ook belachelijke, maar ik ben veel te verlegen, ik durf datecht niet.
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Leuk Jan:D maar was niet serieus bedoelt hoor
Shahire Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Ik heb nog nooit op een datingsite gezeten trekt me ook absoluut niet ik krijg bij zoiets meer het idee van een slagerij 'vandaag in de aanbieding' : ............ met of zonder worst erbij...
will Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Dat smileyke achter je status vind ik erg geslaagd jan, zal dat ook eens doen sé
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Sorry AR profielfoto afgekeurd door Akelei, en de meerderheid der stemmen gelden he! Lijk er zelf ook meer op zoals het was, nu weer is.
albertina Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Originally posted by: ShahireIk heb nog nooit op een datingsite gezetentrekt me ook absoluut nietik krijg bij zoiets meer het idee van een slagerij 'vandaag in de aanbieding' : ............ met of zonder worst erbij...quote> Sha,het is ook net een veemarkt.
Jan1000 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst 17 oktober 2011 Hey Wil ja is positief he. En geheimcode. Twee smilies zegt ook liefde en de derde smilie gaat nog iets verder, maar dat weet niemand. Ha!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden