dhen Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: jopieik zit hier, ben op de achtergrond aanwezigvreemd, maar ook eigenlijk heel natuurlijk: ze zijn groot geworden, deze dagen. quote> niet alleen hun zijn groot geworden deze dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 An hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hoi AR, gaat het goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ja `t gaat weer goed ik begin weer opnieuw zoals je misschien wel gemerkt hebt maar heb de pit er goed in zitten hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hoi AR, ja het gaat, zat net het verhaal van Dhen te lezen. Ik ga een jaartje droog staan, heb ik afgesproken. En dat is heel erg spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 ik doe met je mee An, maar ik bekijk het per dag hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 AR, perfect, volgens mij is bij jou de knop echt weer om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Ja, ik las het, je zet er vaart achter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Dhen, ik ben het zoooo ontzettend zat. Ik ga er nu echt helemaal voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Lidia, wat voor nut heeft om zo af te geven op Spike of op wie dan ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 knap dat je ook met roken stopt, An, zou ik ook moeten doen, begint me ook de keel uit te hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 maandag doe ik een poging om te stoppen met roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: dhenJa, ik las het, je zet er vaart achter quote> het kan me niet snel genoeg gaan;) nou ja meestal gaan de dagen wel snel en da`s mooi meegenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Avond Las net de laatste blz..nog niet terug gelezen. Zwijg me over stoppen met roken . Dag twee hier en ik baal echt vet..Ik was vergeten dat het zo vervelend is. Om de zoveel tijd prikkels..bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 An, knopje om?! Super!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Fleurtje, ja de knop is om. AR: dit is voor mij de tweede serieuze stoppoging met niet roken. De enige manier om dit allemaal te laten lukken is NIET te drinken, want ik raak dan helemaal de maat kwijt. Bah. Ik zit nu op bijna een maand en ik verwacht dat het vanaf nu beter gaat. Maar bereid je voor dat je of wilt eten of wilt drinken. Er is trouwens een leuk forum ikstop.nl . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Lidia, als tegengewicht.. Ik heb helemaal geen probleem met je posting. Ik vind dat ieder het recht heeft zich te ontdoen van bepaalde gevoelens die een toestand met zich kan meebrengen. Om één of andere reden kon je dat toen niet en moet dit nu toch nog van je hart. Mij stoort het in geen geval. Ik zie het in ieder geval niet als het 'pakken' van iemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jopie, denk goed na hoor, want het is toch heel wat. Niet drinken is zoveel waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 :D Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Stoppen met roken is *blieb* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hmm drinken wil ik absoluut niet An. Maar misschien is het omdat ik al een tijd gestopt ben. Voel ook helemaal de drang niet. Eten ook niet echt.. Gewoon de handeling. Iets om aan te lurken.. Tja verslavingen, het is me wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jopie en Fleurtje Hartelijk dank voor jullie reactie. Nadat ik die van Jopie had gelezen dacht ik: daar gaan we weer, ik voel mij hier nog steeds niet thuis omdat ik het gevoel heb dat anderen wel mogen zeggen wat ze voelen en ik niet. Hoe voorzichting ik het ook probeer te formuleren en het juiste moment te kiezen. Toen kwam Fleurtje en voelde ik mij opgelucht, dat het wel mocht. Ik wil 2 dingen zeggen: het is niet als aanval bedoelt, gewoon als dingen die gebeurt zijn het heeft mij best schade gedaan, ik ben er erg door van streek geraakt wat hier allemaal geschreven is Dhen ik rakel niets op, ik moet dit (gewoon) even vermelden om zelf om weer door te kunnen met het forum. Dat wil ik heel graag, want ik heb duidelijk ondervonden dat ik het alleen niet kan en therapie etc. is echt helemaal niets voor mij. Vandaag dag 5 en dag 2 niet roken Voorstel: er zijn nu zo veel die willen stoppen met roken, zullen we daarmaa naar de rookmelder gaan? (Thema's) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: Hannah1Maar als ik nu lees over een lekker broodje kroket,je weet wel met een zacht bolletje.De eerste hap is zacht, dan het krokante, en dan weer zacht van de ragout.Ik hou het niet meer.....quote> Je bent de mosterd vergeten die hoort er bij mij wel bij...en ik moet eigenlijk nog eten dus........als ik dit leeslekkerlekkerlekkerlekkerlekker...kom maar even langs brengen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Originally posted by: AlbertRemmoen vanavond weer The voice!quote> oh nee, niet weer hè....ik ga alleen kijken als Kirky zijn sexy jurkje aantrekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2011 Je bent zeker welkom Lidia. Ondanks de verschillende meningen ben ik er zeker van dat iedereen dat vindt. Ook dag twee voor jou hé? Balen toch?! Nu ja, ik baal toch een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden