Thera Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hallo kan iemand met goed uitleggen hoe ik met ditjes datjes dagdraad kan komen enmee kan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hallo Thera, Je moet op woensdag 26 oktober klikken (bij de kolom 'ditjes datjes en dagdraad') en dan naar de laatste pagina gaan WELKOM trouwens!! Ik zal je daar even welkom heten dan weet je waar je moet zijn!! Grtjs Shahire. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thera Geplaatst 26 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Hallo Sharira, Ik kan er nietopkomen want ik kan het niet voor elkaar. Ik kan allereerst niet op de datum komem de 26ste bijvoorbeeld. kun je me nog een keer goed uitleggen hoe het moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2011 Thera, als je ditjes en datjes aanklikt, zie je een hele rij dagen onder elkaar. Daar klik je Woensdag 26 aan, dat is het vandaag. Dan op antwoorden en je kan verzenden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden