Madelief Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: Lenie* zucht* word net gebeld door zoon-lief.z'n werk heeft gebeld of hij aub wilt werken vanaaf ( na een lange schooldag)ja zegt zoon-lief....dus zit ik weer met al me eten...ik word er zo moe van.quote> Lenie, dat is balen!!!Woon je ver weg??Anders kom ik je wel helpen het op te eten hoor!Nee dit is niet leuk, mee eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Jaap, ze zeggen van wel, maar daar heb ik nu niets aan he? ik ga banken....even m'n zinnen verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 gebaken piepers...met witlof ham/kaas uit de oven en een karbootje. liefhebbers?....mijn trek is weg west-friesland Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 ik log uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 lenie als ze vanavond thuis komen kunnen ze het toch opeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: snoepjelenieals ze vanavond thuis komen kunnen ze het toch opetenquote> ze?...zoon 1 eet niet thuis...en zoon 2 eet zo op z'n werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: jopieon my waytot vanavondje hoeft het niet warm te houdendit is koud ook lekkersjo sjonduhhhhhhhhhhhquote> you'r welcome!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 dan bewaar je het tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 maarja.... lama... ga ff RH doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: Leniegebaken piepers...met witlof ham/kaas uit de oven en een karbootje.liefhebbers?....mijn trek is wegwest-friesland Madeliefquote> Lenie!Heerlijk!! Maar ik woon in het zuid-westen.Stop het in de vriezer, hoef je een andere keer niet te koken!Zo gaat het hier ook.Mijn partner is op verschillende tijden weg of thuis.Ik kook heel graag, dus ik heb nogal eens iets wat de vriezer in gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Lenie?? Je eet zelf toch wel iets he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 denk dat ik dat maar doe ja Lief.... nou laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: MadeliefLenie??Je eet zelf toch wel iets he??quote> ik??...nu??...neuh.... strakkies, vreet ik alle witlof op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Heb je je ergens op verheugd, loopt het anders. Ik vind dat ook altijd erg vervelend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Even melden dat het weer gelukt is: dag 27! Oh, wat ben ik blij. Vandaag weer geen moeite, enkel zo rond 5 uur maar dan eet ik gauw iets en drink een groot glas fris en dan is het over. Nu ga ik beginnen met lezen, ik begin maar bij vanmorgen en zie wel hoever ik kom. Ik hoop veel goeds te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 ja dit is dus zo'n "jank"moment waar we het vanmiddag over hadden. ik ben nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Ha Lenie: wat een sores.. Ik hoor/lees je hier vaker over. Is hier nu niet een oplossing voor te vinden? Je jongens gaan steeds meer hun eigen gang meid. Hoort erbij! Kun je niet wat later gaan koken of zo? Verzin iets creatiefs, zodat je niet steeds teleurgesteld word hierin. Moet er eigenlijk ook wel een beetje om lachen, dat mag wel he? Lenie-lief er zijn ergere dingen. Maak afspraken hierover met je knullen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Mooi getal geert 27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Ja Jopie, Het leven neemt het liefst een omweg. Net als in de bergen. Je kan een tunnel nemen, maar vaak is de weg over de berg vaak veel boeiender Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: JaapMooi getal geert27quote> ja zeker....das een top..weet ik dat veel mensen overlijden!http://nl.wikipedia.org/wiki/27_club Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: Lenie Originally posted by: JaapMooi getal geert27quote> ja zeker....das een top..weet ik dat veel mensen overlijden!http://nl.wikipedia.org/wiki/27_clubquote> ja hun eigen schuld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 mensen..... ik ben opstenaat nu, en gerust geen klein beetje kom straks terug oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 maar ook 3x3x3 oftewel 3³ is gelijk aan 27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 En 3 vind ik ook een mooi getal. Zo'n vrolijk figuurtje, als je haar rechtsom kantelt heb je billen of borsten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Japie: hou van je (droge humor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden