Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 mmmm....krijg net sms..trein gemist....eet een half uurtje later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Fleur, wil je nu Spankie of hete soep??? Het kan ook allebei!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Ga jij kindjes maken?quote> Tja......dat is nog een heel oude wens van mij die nu misschien nog in vervulling kan gaan. Maar ik wil ook nog een vliegbrevet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: Leniezeg dan niets....ga wat doen ofzo!quote> klinkt niet erg aardig...sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Liefje, dat van die scampi's in knoflook klinkt weer heerlijk hé. Wat gingen we nu weer testen ?? ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Lenie Soms komt tekst anders over dan je werkelijk bedoeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: willGa jij kindjes maken?quote> Tja......dat is nog een heel oude wens van mij die nu misschien nog in vervulling kan gaan. Maar ik wil ook nog een vliegbrevet quote> * duim-up emoticon* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 ja idd will, vandaar mijn excuus. je kan het zo zien, maar ook zo....snappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goedenavond, Tina, Fleur, Jaap, Lenie, Lianne, Madelief, Niwi, Primula, Soothe, wijfie, Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: toinedit zei snoepje gisteren, hier worstel ik ook meenog lange weg te gaanbrrrr ga douchelenDe laatste weken veel na gedacht En tot de conclusie gekomen dat ik me eigen echt moet veranderen Toen ik stopte met drinken,dacht ik dat ik gelukkiger zou worden Dat ik een heel ander leven zou krijgen,maar dat is niet zo Slaap nog steeds heel slecht en ben niet gelukkiger geworden Ben heel veel sacherijnig omdat ik me eigen zielig vind zonder alcohol En vind haast niks meer leuk En dat ga ik veranderen,want ik wordt een zeikerd en moet uit die slachtoffer rol Het zou niet altijd lukken maar ga het wel echt proberen Me eigen minder alles aantrekken en niet altijd alles perfect ook willen Een nieuwe weg inslaan quote> Jezelf veranderen is nog een twee drie niet zo makkelijk.Je bent wie bentWat je doet is misschien wat eenvoudiger te veranderen. Probeer dingen te doen die je leuk vindt. Of doe je dingen op zo'n manier dat je er plezier aan beleeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 hoi AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: willLiefje, dat van die scampi's in knoflook klinkt weer heerlijk hé. Wat gingen we nu weer testen ?? ;)quote> Haha!! een waterbed met veel knoflook??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Goed dan dat ik graag knoflook lust hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Ja Wijfie het zit er weer op voor vandaag, morgen nog 1 dagje en dan is het weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: wijfieMaar ik ga even eten nu, lekker een patatje met een kroket, is best wel eens lekker voor een keertje...quote> Ik mag morgen weer, altijd lekker trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 eet smakelijk Wijfie ik ga ook zo wat te eten maken, uitsmijter deze keer hoor, geen zin om uitgebreid te koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: Madelief Originally posted by: willLiefje, dat van die scampi's in knoflook klinkt weer heerlijk hé. Wat gingen we nu weer testen ?? ;)quote> Haha!! een waterbed met veel knoflook???????quote> *proest* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 * zucht* word net gebeld door zoon-lief. z'n werk heeft gebeld of hij aub wilt werken vanaaf ( na een lange schooldag) ja zegt zoon-lief.... dus zit ik weer met al me eten... ik word er zo moe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Vandaag ga ik vegetarisch eten, wat is een verrassing. Gisteren heb ik biologisch biefstuk gegeten. Ik eet al een tijdje wat vaker biologisch vlees. Het is duurder zeker, maar ook veel lekkerder. Om het een beetje betaalbaar te houden koop ik kleinere porties en eet ik minder vaak vlees. Dan blijft het iets bijzonders. Vegetarisch eten is trouwens ook geen straf. Goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: Lenie Originally posted by: Madelief Originally posted by: willLiefje, dat van die scampi's in knoflook klinkt weer heerlijk hé. Wat gingen we nu weer testen ?? ;)quote> Haha!! een waterbed met veel knoflook???????quote> *proest*quote> :D:D:D:DTsja, normaal zal ik nooit worden hoor! Sorry!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 ben trots op me zoon hoor...dat hij het toch maar even doet maar kan wel janken om het eten! zo sonde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Dat vind ik rot voor je Lenie. Ergens heb ik het idee dat jij zo lekker kan koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Originally posted by: Madelief Originally posted by: Lenie Originally posted by: Madelief Originally posted by: willLiefje, dat van die scampi's in knoflook klinkt weer heerlijk hé. Wat gingen we nu weer testen ?? ;)quote> Haha!! een waterbed met veel knoflook???????quote> *proest*quote> :D:D:D:DTsja, normaal zal ik nooit worden hoor! Sorry!!!!quote> goed toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Heb je geen vriezer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Lenie schuif ff op, dan neem ik naast je even plaats. Wat eten we vandaag ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden