snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: MupkeSnoepje, dan ga je toch zonder je kind lekker de stad in? Wat leuks voor jezelf kopen. quote> en hem alleen achter laten? 7 jaarmupke toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Echt? Veel leuke spulletjes gekocht? Zalig!!! Shop till you drop.. Ik ga ook meestal alleen naar de stad hoor Snoepje, vind ik niet zo erg. Maar misschien moet je nu thuisblijven voor zoon? Als ie plots terugkomt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Heb mijn antwoord al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper je gaat vooruit hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Mupke!!! Ik een raar mens :o grrr... ik ga gauw een gat graven om m'n blaadjes in te begraven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: snoepje Originally posted by: MupkeSnoepje, dan ga je toch zonder je kind lekker de stad in? Wat leuks voor jezelf kopen. quote> en hem alleen achter laten? 7 jaarmupke tochquote> Hij speelt met/bij een vriendje. Dan spreek je met zijn moeder af dat ze daar even wat gaan drinken en of zij de jouwe ook een beetje in de gaten wil houden. Hemeltjlief Snoep. Een ander kan best eens op je kind passen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ik heb ook ruimte voor me eigen nodig zit al zoveel binnen en begrijp dat de stad voor een kind ook niet leuk is maar dat ik dan zo boos kan worden met hoofdpijn en al en het liefst zou ik iets kapot maken ..dat is toch niet normaal zou het liefst op een onbewoond eiland willen zitten nu fleur zo ver weg woon jij niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Jootje Originally posted by: TopperBen best wel wanhopig, als ik dit zelf terugleesquote> Denk je dat ik niet wanhpig ben. voel me een complete looser.Maar dan moeten we er toch iets aan doen.En ik weet dat in de put gaan zitten niet helpt, dan wordt het ergerquote> Maar we gaan niet in de put zitten. We zitten hier op het forum, dat is stap 1 (althans voor mij) Ik heb nog nooit geprobeerd te stoppen. Eerste keer. Lees mijn Wie is Wie.Maar we gaan het redden Jootje. Net als velen voor ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: GabyMupke!!! Ik een raar mens :ogrrr... ik ga gauw een gat graven om m'n blaadjes in te begraven quote> Val er niet zelf in! Shop till you drop inderdaad Fleur. Ik kwam met megaveel tassen terug. En dan bij thuiskomst alles nog weer even goed bekijken. Laarzen nog een keer aan. Beauty's, Echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 goedemiggel, hard gelopen in het bos.... evekes staan ouwehoeren met de kabouters, errug leuk. net de ramen gezeemd en vind het wel even best zo. zo even wat in de sauna en dan goed eten en veel water hoe is het met jullie? al iets culinairs in de planning? morgen utrecht - ajax. brrrrrrrrr. vanavond de serie downtown abbey vervolg. nou we kunnen de overkant in ieder geval weer zien hi blablblbalbalblalbablbalbal toine ne man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: snoepje Originally posted by: MupkeSnoepje, dan ga je toch zonder je kind lekker de stad in? Wat leuks voor jezelf kopen. quote> en hem alleen achter laten? 7 jaarmupke tochquote> Hij speelt met/bij een vriendje. Dan spreek je met zijn moeder af dat ze daar even wat gaan drinken en of zij de jouwe ook een beetje in de gaten wil houden. Hemeltjlief Snoep. Een ander kan best eens op je kind passen toch?quote> nee dat gaat nietals ik naar de stad ga dan duurt het minstens toch wel een uurtje of 3ja was het maar waar dat ik mensen had die even op hem konden passenmaar die zijn er niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: Topper Originally posted by: Jootje Originally posted by: TopperBen best wel wanhopig, als ik dit zelf terugleesquote> Denk je dat ik niet wanhpig ben. voel me een complete looser.Maar dan moeten we er toch iets aan doen.En ik weet dat in de put gaan zitten niet helpt, dan wordt het ergerquote> Maar we gaan niet in de put zitten. We zitten hier op het forum, dat is stap 1 (althans voor mij) Ik heb nog nooit geprobeerd te stoppen. Eerste keer. Lees mijn Wie is Wie.Maar we gaan het redden Jootje. Net als velen voor onsquote> We gaan het althans proberen en dit ies inderdaad de eerste stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 voor alle nieuwelingen onder ons succes en het begin is er. maak er wat van toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: toinevoor alle nieuwelingen onder onssucces en het begin is er.maak er wat vantoinequote> dank je wel. We gaan er voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 en het gaat eigelijk om de stad..het gaat om die woede als het niet gaat zoals ik wil..komt die woede en iemand die dat niet heeft..begrijp dat dan toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Snoep, het is toch heel normaal wanneer een kind met een vriendje speelt dat de andere ouder er dan op let? Ik begrijp het echt niet. Mijn zoon is nu natuurlijk ouder, maar ik deed dat destijds regelmatig. Dan kwam hij vragen of hij met een vriendje kon gaan spelen. En dan belde ik die moeder even om te melden dat ik dan even de deur uitging. En andersom ook. Als mijn zoon een vriendje vroeg om bij ons te spelen, kon de andere moeder even weg. Niks raars aan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Topper en Jo, beide hebben jullie de goede insteek wel hoor Ik ga even af forum boodschappen halen en zo tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Precies Top, toen ik hier kwam wist ik ook bij g** niet hoe en wat en wat ik kon schrijven, was niet zo makkelijk om daarover te praten laat staan te schrijven tegen vreemde, juist niet. Maar iedereen heeft dat hier meegemaakt. Anders proberen jullie het idd via pb berichten samen eerst en dan hier, schaamte zijn jullie nu toch al voorbij door hier te komen, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 En hoe zit het met je LAT, Snoep? Die kan toch ook wel een keer thuis zijn voor zijn kinderen? Ik zit me er hier gewoon over op te winden zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 mupke ze zijn gewoon buiten aan het spelen..ergens en zo moeder is dat niet..heb er weinig contact mee ben denk ik contact gestoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: MupkeEn hoe zit het met je LAT, Snoep? Die kan toch ook wel een keer thuis zijn voor zijn kinderen?Ik zit me er hier gewoon over op te winden zeg! quote> die is weer eens aan het werkzijn hobbymaar het gaat eigenlijk over mijn woede snap je..daar wil ik vanafnu is het dit en morgen kan het weer ergens anders zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Is goed Snoep. Dan blijf je thuis. Ik ga mn kont van de stoel hijsen en naar buiten. Ciao allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 ik ga denk ik ook maar een gat graven en daar al me woede in gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Shop till you drop inderdaad Fleur. Ik kwam met megaveel tassen terug. En dan bij thuiskomst alles nog weer even goed bekijken. Laarzen nog een keer aan. Beauty's, Echt waar. quote> Zalig!!!! Soms moet je jezelf een goed verwennen. Cadeautje omdat je het supergoed doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 snoep woede, heb ik ook, veel sporten helpt zo erg. ben je moe en voldaan en erger je je niet zo snel enzo, maar ja, je moet er wel wat voor doen he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden