AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Mooi Sha op je werk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 kom ik de supermarkt binnen ,eerste wat ik hoor , is dat grolsh en bavaria in de aanbieding zijn maar fles bitter lemon gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 gaby en een flesje alcohol vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 en Gaby bitter lemon niet in de aanbieding zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Hoipiepeloi Josje Eerste dag zit er weeral bijna op! Ik ben aan het wachten op dochterlief. Komen me oppikken om iets te gaan eten en dan gaan we naar een muziek theatervoorstelling van vriendin! Jieeeepieeee.. Net nog met broer naar de winkel geweest, loopt diene daar lekker aan een een sigaret te lurken. Pfffffff heel even.....maar nee....toch maar niet Dit wordt geen makkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Fleurtje, veel plezier straks!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 fleurtje veeeeeeeeeeeeeel plezier:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik ben nog niet weg hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: fleurtjeIk ben nog niet weg hé quote> dat zeggen wij toch niet..wij zeggen veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik wens je alleen veel plezier van mij hoef je nog niet weg hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: ShahireIk wens je alleen veel plezier van mij hoef je nog niet weg hoor! quote> die fleur is gewoon een zeur ...sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Brilsmurf heeft haar bril niet op anders had ze het wel beter gelezen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: ShahireBrilsmurf heeft haar bril niet op anders had ze het wel beter gelezen hihiquote> ja en dan wordt het weer een moppersmurf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Fleurtje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Lange tenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Een moppersmurf met lange tenen en een smurfenbril op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Tis hier nog altijd niet veel veranderd hoor Josje... Fleur is nog altijd het mikpunt van pesterijen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: fleurtjeTis hier nog altijd niet veel veranderd hoor Josje...Fleur houd nog steeds veel van pesten quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 kippebil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik pest altijd alleen de mensen die ik erg graag mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Habba habba Sha Ik ben er mee weg, ze zijn hier zo. Zwaai zwaai En braaf zijn zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Originally posted by: ShahireIk pest altijd alleen de mensen die ik erg graag mag quote> dat doe je alleen bij mijn toch:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Snoep, bij jou doe ik het ook ja...alleen bij jou soms net niet op de manier die hoort en de bedoeling is nou is...vanaf nu was En Fleur...smeert em nu, zij kan het allemaal gewoon niet aan die Ollanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Ik ga er even van tussen eens proberen nog wat actiefs te doen ineens vroeg ik me af hoe zou het met Rae gaan? al een tijdje niets gehoord van hem en VM mis ik maar misschien was ze er vandaag wel? wordt dus alsnog alle blz aflezen,en die van gisteren........misschien zelfs eergisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Je zou er toch van afvallen zeg, pffffffffff. Net terug van 2,5 uur lopen. Nu nog iets te eten verzinnen en dan bankhangen. Ben benieuwd hoe dat gaat vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden