Madelief Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Goedemorgen lieve Frummels! Ben al een poosje wakker. Koffie al weer op. Maar ik zet met liefde voor jullie nog een grote pot hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 moggeuh madelief lekker hoor een bakkie, wacht nog ff me maag af en als dat goed gaat neem ik zeker een bak. Jij ook "lekker" vroeg op zeg. Had je me berichtje nog gelzen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Nou ik had dus een te lange zin geplaatst bovenin.... Dit moest het dus zijn..... Nergens gaat de vergankelijkheid van het leven zo prachtig gekleed als in een herfstig bos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ja , ach zo heeft het iets open poetiesch :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Mogguh Diesel! Ja ik heb je gelezen! Dank voor de tip! Er lopen wel erg kleine egeltjes rond hier en dat vind ik toch ook wel heel zielig. Dus ik ga een apart voerbakje voor ze neerzetten, heb ruimte genoeg in mn tuin, dus op een ander plekje, daar vinden ze het vast ook wel. Heb je nog meer goeie tips? Dan hoor ik het graag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 ze houden van struikgewas om in te schuilen en zeker nooitmelk geven zoals veel mensen nog doen en chocolade koekjes zijn ook dodelijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Diesel, ja dat wist ik al, maar zijn kattenbrokjes dan wel zo goed voor ze? Ze zitten er gretig van te smullen, dat wel. Struikgewas is hier genoeg gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Ha die Madelief en Diesel, en natuurlijk nog aan ieder die hieronder komt! Madelief kijk jij wel eens bij 'treffende uitspraken'? Lijkt me ook wel iets voor jou De meeste blijven leuk hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Goeie morgen madelief en diesel. Madelief, je kunt bij de pookleW speciale zakken met egelvoer kopen, lijkt een beetje op havermout met rozijntjes en zo. En dat vermeng ik dan met harde kattenbrokjes. Het egeltje bij ons is volgens mij al in winterslaap, ik heb hem al een dikke week niet gezien. Heeft de hele zomer zijn buik meer dan rond gegeten elke dag.... En inderdaad geen melk, maar water voor ze. Zo, en nu een bakkie koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Nou ik gloof dat we de vroegste vogels zijn vnochtend zeg :-) Maar kattenvoer is het beste idd voor ze, zowel blik als droog voor. Het zijn een beetje alles eters ook zoete vruchten zijn ze dol op, ze hebben echte roofdieren tanden, maar zijn zeker niet agressief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Kan ik ook zo een egeltje uit mijn garage lokken? Volgens mij ziet er namelijk èèn. Hoorde namelijk geritsel maar niet zo'n geluid van een muis. Het bleef ook doorgaan zachtjes toen ik er gewoon stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Goedemorgen Sha en Von!! Ook alweer vroeg uit de veren? Koffie staat klaar hoor, ontbijten doe ik bijna nooit, dus even zelf een boterham smeren! Sha, ja ik kijk er weleens. Elke morgen krijg ik een dagelijkse gedachte per mail, jij ook geloof ik he? Sommigen zijn mooi, die bewaar ik dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Goeiemorgen Sha... Lekker laten zitten toch? misschien heeft hij jouw garage wel uitgezocht voor zijn winterslaap. En als hij dan weer wakker wordt houdt hij komende zomer (nog zooooooooo ver weg) uit dankbaarheid lekker vrij van slakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Moggeuh Vonn en Sha, koekje bij de koffie ? Ja ze zouden nu wel ongeveer in winterslaap moeten zijn, maar weer doet natuurlijk wel erg gek. Als je nu kleintjes zou zien lopen dan meestal zijn ze dan nog niet voorzien van spekbuikkie en kunnen ze winterslaap nog niet aan. Dus moeten ze bijgevoerd worden en dat kunnen die kleintjes nog niet als alle sbevroren is of onder een pak sneeuw ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Oke Von, zal het zo laten dan! Hai Marc Ja Madelief ik krijg ze ook iedere dag als het me aanspreekt plaatst ik het ook vaak hier bij de uitspraken en zelfs nog op FB, dus veel mensen kunnen er dan van mee genieten toevallig afgelopen week een collega erop attent gemaakt die het moeilijk heeft ze heeft zich ook meteen aangemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Nee Diesel, ik heb 's morgens wat anders bij de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Morgu Marc... Geen koekie voor mij Diesel, maar bedankt voor het aanbod.. Ja, die kleintjes hebben inderdaad nog een buffer nodig. Denk dat dat egelvoer dan wel heel goed is voor ze. Vorig jaar ben ik de egel pas later gaan voeren ...kwam ook veel later en toen is dat beestje ook veel en veel later in winterslaap gegaan. Dit jaar is hij de hele zomer door elke avond komen eten, en dat was ook heel goed aan hem te zien, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Goedemorgen Fibo ook. Ja, de koffie rook zeker heel lekker dit keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 moggeuh Marc en Fibo en al de andere die zo nog zich hier rondom de koffie tafel voegen, vandaag verzorgd door .....Madelief ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Mensen, fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 goedenmorgen fibo dat heb ik gehoord...bah bah bah ik wil ook een winterslaap sha...hoe is het:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Nog even voor Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Altijd goed Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 november 2011 Rapport Share Geplaatst 8 november 2011 Jeetje Snoep ook al weer vroeg van de partij, goedemorgen meis... ... Lui, ik heb een grote pot verse koffie gezet, lekker pakken, ik moet snel gaan douchen, ben al weer een beetje laat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden