Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ja, ben wel erg blij Snoep toch even die stok achter de deur komende periode wel over een week of 2/3 afspraak maken voor controle hij acht me wijs genoeg om het zelf in te nemen en niet daar wat een vertrouwen heeft die man toch in mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 geen idee wat voor controle overigens hij heeft nu ook niets gemeten of gecontroleerd bij me hij wil me vast graag even zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: ShahireJa, ben wel erg blij Snoeptoch even die stok achter de deur komende periodewel over een week of 2/3 afspraak maken voor controle hij acht me wijs genoeg om het zelf in te nemen en niet daarwat een vertrouwen heeft die man toch in mij quote> Fijn voor je Shahira Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ja Topper, koste wat telefoontjes maar het is me gelukt. mij jou ook alles nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ja Bor, het zal wel voor bijwerkingen zijn denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 nou nou, wat een gezelligheid hier zeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hey Lenie, fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Bor, je wil Lenie toch niet aan een bril helpen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 ja hoor Sha...kom net binnen. een lekkere/ leuke drukke dag. respectloos noem ik dit Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Goede middag luitjes, Niet over mij heen lezen hoor, met mijn icoontje van bureau/kinderstoel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Klinkt goed Lenie, vliegt de dag ook zo om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Haha, hey Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 en toch houden we allemaal van elkaar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: ShahireJa Topper, koste wat telefoontjes maar het is me gelukt.mij jou ook alles nog goed?quote> sorry was even terug aan het lezen. Ja, redelijk, soms loop ik tegen de muren op, maar ik red het nog steeds tot nu toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 hihihi, nee Bor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: snoepjeen toch houden we allemaal van elkaar hoorquote> alleen ik een beetje meer van jou dan jij van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Dat tegen de muur aanlopen herken ik wel Topper maar super dat je het nog steeds red Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 ik ga even met de honden lopen nu het nog licht is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: Shahire Originally posted by: snoepjeen toch houden we allemaal van elkaar hoorquote> alleen ik een beetje meer van jou dan jij van mij quote> nietus.nietus,nietus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 en toch houden we allemaal van elkaar hoor Wat ben je toch een lekkere Snoepert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 soms is het hier net een echt cafe he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Sha en Topper: wat gaan jullie goed. Compliments! Ik voel me niet zo lekker. Zit in een behoorlijke dip. Heb ook een paar keer gedronken. Sombertjes, ook buiten. De knop wil nog steeds niet echt bij mij om. Mijn verstand zegt: kappen. Maar het lijkt of mijn gevoel niet mee wil. Daarom lees ik ook met heel veel velangstelling jou Gaby: Jij hebt het opeens te pakken lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ga met het hondje lopen. 'to blow the cobwebs away'. Nee, niet in het vondelpark. Jullie kunnen me lekker niet vinden. Groet allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Even mopperen/klagen. Tandartsbezoek deze week viel tegen. Zou een hele nieuwe brug moeten.... Oef, wat een geld. En nu speelt ook mijn bovenbrug op. t Zijn ook al zulke oudjes.... Dat heb je als je ouders je niet geleerd hebben vroeger om goed tanden te poetsen... Je na de levertraaan met een paar pepermuntjes in bed werd gestopt en nooit naar de tandarts hoefde... BAH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 kbedoel eigenlijk maar.... daar maakte ik ook altijd van die respectloze toestanden mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden