Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Jeetje, dat ben ik dus vergeten vandaag. Ik was vandaag bij de Tuinen en heb biologische appelazijn gekocht. Ze zeggen dat daar de trek in zoet iets van over gaat. Maar ik stond daar te bedenken wat ik toch nog meer wilde kopen. Vitamine B1 dus, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: kirkyAch , telkens blijkt weer dat achter de donkerste wolken toch gewoon de zon schijnt .quote> Da`s waar Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Albert, ben je ook afgevallen nadat je gestopt bent. Omdat je ook zo veel water bent gaan drinken, en geen alcohol meer natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Topper bij de apotheek kun je het halen in een vrij hoge dosis 150mg of zo voor een prikkie, veel goedkoper dan bij een drogist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Geen nacht is zo donker, of er volgt weer een morgen.....deze lijkt er op Kirky, en vind ik ook erg treffend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Jo, ik heb me helemaal klem gegeten bijna iedere avond, en dan kwam ik op mijn werk en zeiden ze "ben je aan het lijnen?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 bedankt voor de tip AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hoe dat zo Kirky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik eet ook veel meer dan normaal, bijna wel het dubbele. En snoepen deed ik nooit, en nu heb ik alsmaar trek in zoetigheid. En geef er maar even aan toe, mr ben bang om veel aan te komen en ik ben al niet zo mager. Dus dat kan ik er eigenlijk ook nog niet eens bijhebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 wacht maar af Jo, het komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 wat fijn voor hem/jullie. Oma's zijn hier niet meer, maar wat waren ze belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik hoop maar dat het weekend gauw weer om is. Dit vind ik toch nog steeds het allermoeilijkst. Normaal gesproken was ik nu al half lam. En het weekend ging zo voorbij en nu duurt het zo lang. Sta ook veel vroeger op. Wel superfris natuurlijk. Das weer een voordeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 hahaha die Kirky. Ik ben van iedereen waar ik hiermee praat ook een beeld aan het vormen. Maar houd dat lekker voor mezelf hahaha 1,70 en 60 kg. is een pracht combinatie, goed uitgedacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: Jootjeben bang om veel aan te komen en ik ben al niet zo mager.quote> Waarom heb ik dan een vrouw van pak,m beet 1,70 en 60 kilo in mijn hoofd .quote> Ja dat weet ik ook niet kirk. Wees maar blij dat deze vrouw er niet echt in zit.Want dan had je er wel een zwaar hoofd aan (in)Ik ben wel 1.78 dus dat scheelt maar paar cm. alleen de kilo's kloppen niet helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Nou je kan in ieder geval erg grappig zijn Jootje, lig dubbel. Maar 1,78 is wel een groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Originally posted by: Hannah1Kirk volg je enschedé?een ramp daar geloof ik.quote> Jeetje, ik heb net gekeken, wat erg zeg daar bij de grens Enschede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Waar kan ik dat zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Lieve Sha, De aanhouder wint! Wat fijn dat je het eindelijk voor elkaar hebt. Een heleboel rust in je hoofd in de nabije toekomst. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik heb "even" bijgelezen en meld me ook weer. Droog vandaag. Woehoe nog 1 dag en dan ben ik een hele week zonder alcohol. Ik ben er zo ongelofelijk blij mee. Ik heb wel mijn momenten, vooral in de supermarkt met al die schappen wijn maar ik kan het weerstaan. Het blije gevoel gaat gewoon voor. Shahire, fijn dat je de Refusal kan halen, een goeie steun in de rug! Jootje, dat weekend kom je wel door, morgen is het mooi weer, dus het is ook lekker om naar buiten te gaan. Daar word je ook gezond moe van en kun je lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hallo Frummels! Een heel kort berichtje. Ben begin van de avond van de trap gevallen, heb me met moeite even naar de laptop gesleept. Niets gelezen en nu met een pijnstiller naar bed! Truste allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Topper Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 google BMI index, dan kun je heel veel vinden hierover. Oh stom, ik haakte in op dat gewicht Jootje, maar jij bedoeld enschede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hoi jessy, dat is waar. Weet je wat ik trouwens doe in de supermarkt. Ik loop niet door de gangen waar de drank staat. Ik doe net of het er niet is. Misschien een klein tipje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hallo Topper, Je ziet dat het weer avond is voor ik de dagdraad kan bekijken en een heleboel quotes en uitspraken zijn inmiddels weggehaald. Ik kan dus niet zien wat vandaag de oorzaak is van het tumult. Wel heb ik gemerkt dat het in een forum regelmatig voorkomt dat mensen elkaar verkeerd begrijpen. Mijn oplossing is om alle berichten waar ik niets mee kan, gewoon over te slaan. Sommige mensen hier kennen elkaar al langer dan vandaag en kunnen dus wel omgaan met eigenaardige postings. Wij nieuwelingen moeten het gewoon maar laten passeren en ons er niets van aantrekken. Hope gaat het nu met je? Red je het een beetje? Vooral de eerste tijd is zo moeilijk hè. Je weet dat je bij me kunt aankloppen als je het moeilijk hebt. Nu komt het weekend er weer aan en ik weet dat dat ook voor jou moeilijk is. Ik zal aan je denken en hou je doel voor ogen! Veel liefs en een bloemetje voor je goede pogingen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Oh beterschap Madelief, ik hoop dat je goed slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Jeetje Madelief, sterkte en beterschap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden