Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 november


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik eet ook veel meer dan normaal, bijna wel het dubbele.

En snoepen deed ik nooit, en nu heb ik alsmaar trek in zoetigheid.

En geef er maar even aan toe, mr ben bang om veel aan te komen en ik ben al niet zo mager.

Dus dat kan ik er eigenlijk ook nog niet eens bijhebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop maar dat het weekend gauw weer om is. Dit vind ik toch nog steeds het allermoeilijkst. Normaal gesproken was ik nu al half lam.

En het weekend ging zo voorbij en nu duurt het zo lang.

Sta ook veel vroeger op. Wel superfris natuurlijk. Das weer een voordeel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
Originally posted by: Jootje
ben bang om veel aan te komen en ik ben al niet zo mager.
quote>


Waarom heb ik dan een vrouw van pak,m beet 1,70 en 60 kilo in mijn hoofd .:huh:quote>


Ja dat weet ik ook niet kirk. Wees maar blij dat deze vrouw er niet echt in zit.
Want dan had je er wel een zwaar hoofd aan (in)
Ik ben wel 1.78 dus dat scheelt maar paar cm. alleen de kilo's kloppen niet helemaal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb "even" bijgelezen en meld me ook weer. Droog vandaag. Woehoe nog 1 dag en dan ben ik een hele week zonder alcohol. Ik ben er zo ongelofelijk blij mee. Ik heb wel mijn momenten, vooral in de supermarkt met al die schappen wijn maar ik kan het weerstaan. Het blije gevoel gaat gewoon voor.

Shahire, fijn dat je de Refusal kan halen, een goeie steun in de rug!

Jootje, dat weekend kom je wel door, morgen is het mooi weer, dus het is ook lekker om naar buiten te gaan. Daar word je ook gezond moe van en kun je lekker slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Topper,

Je ziet dat het weer avond is voor ik de dagdraad kan bekijken en een heleboel quotes en uitspraken zijn inmiddels weggehaald. Ik kan dus niet zien wat vandaag de oorzaak is van het tumult. Wel heb ik gemerkt dat het in een forum regelmatig voorkomt dat mensen elkaar verkeerd begrijpen. Mijn oplossing is om alle berichten waar ik niets mee kan, gewoon over te slaan. Sommige mensen hier kennen elkaar al langer dan vandaag en kunnen dus wel omgaan met eigenaardige postings. Wij nieuwelingen moeten het gewoon maar laten passeren en ons er niets van aantrekken.

Hope gaat het nu met je? Red je het een beetje? Vooral de eerste tijd is zo moeilijk hè.

Je weet dat je bij me kunt aankloppen als je het moeilijk hebt. Nu komt het weekend er weer aan en ik weet dat dat ook voor jou moeilijk is. Ik zal aan je denken en hou je doel voor ogen!

Veel liefs en een bloemetje voor je goede pogingen!

Lytse.:present::moon::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...