Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 november 2011


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 403
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou, daar sta ik dus in de keuken, alvast de "borrel"hapjes buiten de koelkast zetten. Vroeger (voor 10-11-11 dus...) stond dan het eerste glas al klaar. Toen ik dat dacht ben ik gelijk naar mijn pc gerend om jullie te lezen. Pfff, net op tijd....

Indirect hebben jullie me weer geholpen, dus nu ga ik terug om andere dingen klaar te zetten die niet wijn-gerelateerd zijn.

Oh ja, kan iemand die 5 uit de klok halen? :)

Ook zo'n stomme opmerking: er zit altijd wel een 5 in de klok, dus nu kunnen we er wel 1 nemen...........

Of ben ik nu niet meer te volgen? :$

PS Ik heb best vaak nuchter carnaval gevierd en had dan toch dik plezier............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: snoepje
PS Ik heb best vaak nuchter carnaval gevierd en had dan toch dik plezier............

nee daar ben ik dan te nuchter voorquote>


Voor carnaval vieren of...? Geintje, ik plaag je een beetje :)
Ik begrijp dat je het moeilijk hebt, ik durf niet eens te stoppen op dit moment. Maar ik ga vanavond wel uur per uur doen, met dank aan niwi.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja, Snoepje, dat wilde ik ook nog zeggen. Ik begrijp heel goed wat jij bedoelt met je kids. Voor mij gaat dat ook op. Ik heb me zo vaak geschaamd, vooral voor mijn kinderen. En nu ze pubers zijn, slaan ze je keihard met de feiten om de oren. Niet leuk. En dat wil ik dus ook niet meer.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Alsof je niet "meedoet" ofzo.

quote>


Ook daar ben ik het wel mee eens. Sta ja daar broodnuchter tussen mensen die de gekste dingen doen... Levert soms wel hilarische taferelen op, en dan ben je eens te meer trots erop dat jij er niet zo laveloos bijhangt, toch?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo hier is Jootje weer.

Boodschappen gedaan en net een vreselijk bericht gehoord over mijn vriend(ex) sinds vandaag. Hij schijnt met iemand anders te scharrelen en het valt me verschrikkelijk zwaar.

Heb trek, en heb ook in huis, maar heb vanmorgen halfje refusal op.

Zou het kunnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel me * nu. Had het liever niet gehoord. Hij ontkend, maar ik weet nu al van een aantal mensen dat het waar is.

Nu is ie weer opstap gegaan en zegt dat ie vanavond weer hier nog eens komt slapen.

Ik wordt er gek van. Nu heeft ie een eigen plek en gaat er niet naar toe om dat nog niet alles op orde is. Weer paar uur wakker vannacht wanneer hij thuis komt.

Baal echt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NIET DOEN Jootje...

Ook al is het maar een halfje dat je hebt geslikt, je wordt er dood- en doodziek van.

Niet doen dus.

En Snoep heeft inderdaad gelijk, zoiets mag absoluut niet de reden zijn dat je nu iets gaat drinken.

Maar op dit moment is het ronduit gevaarlijk als je zou gaan drinken !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me indenken dat je je hartstikke rot voelt.

Maar je gaat je alleen nog maar rotter voelen als je wel gaat drinken.

Gewoon niet doen dus, beter uren wakker liggen met een rotgevoel dan doodziek in het ziekenhuis terecht komen.

Trouwens, scharrelen met een ander is nog steeds geen nieuwe relatie hebben toch?

Maar probeer nu gewoon rustig te worden, het is op dit moment niet anders.

Is er niet iemand waar je vanavond naar toe kunt gaan?

Of die bij jou kan komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...