Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: DieselJootje als pb die button niet verschijnt je werkblad eens verkleinen naar 50%Daarna weer vergroten naar 100%Dat hielp mij ook in het beginquote> Ja dat was de oplossing, bedankt diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Nou Jaap, had jij mazzel. Mijn glazen werden altijd weer volgegooid voor ik ze leeghad. Dan raak je het spoor pas echt bijster. @ Kirks, ja ....raden maar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Heb nu wel al mijn ontvangen en verstuurde PB's verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hoi Beertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: kirkydenk niet dat mij dat staat quote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hoi Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Heb wel eens een diner gehad wat een wijnarrangement was. Kortom eerst de glazen en dan nog wat te eten er een kwartier later achteraan. Toch is dat nog goed afgelopen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Kirky Jij bent standaard degen die mij hier altijd aan het lachen krijgt Zit ik in mijn uppie dom te grinniken naar mijn pc...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 En zo komt die vragenlijst NIET af......... Nou ja, dan morgen de wekker maar een uur eerder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Beertje, moet die af dan vandaag? Willen ze dan heel snel antwoord? Vragen, vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 @Kirks als je op een bruiloft uitdrogingsverschijnselen gaat vertonen komt het helemaal niet goed:D Dit eigenlijk in de verleden tijd bedoeld natuurlijk. Ik denk, ik leg het ff uit:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Zo fijn vond ik het niet, Dan maar liever laveloos. Uiteindelijk dan. Zulke gezelschapjes had ik (vond ik toen) gelukkig ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 En dat envelopje kan zo in de kast voor een volgende gelegenheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ja Jootje, hoe dat komt weet ik ook niet, hetzelfde als de vraag van Beertje, ik heb er zelf ook moeite mee hoor en met dat verkleinen en weer vergroten, je wilt niet weten hoelang ik daarmee bezig ben geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Wie wat bewaart, die heeft wat:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: jeannetBeertje, moet die af dan vandaag?Willen ze dan heel snel antwoord?Vragen, vragen.quote> Nou, weet je..... (dat zei mijn dochter vroeger altijd...)In de email deze week toen ik eindelijk mijn begeleidster kreeg, vermeldde ze dat ze er vrijdag weer was. Dus, als ze er maar 2 keer per week is en ik ben blij dat ik eindelijk iemand heb, dan vind ik eigenlijk wel dat ik er als de kippen (om bij het eerdere onderwerp te blijven ) bij moet zijn met reageren.Maar ja, dan leg je de lat hoog. Is ook wel zeg maar, echt "mijn ding" hoor. (ontzettend leuk en goed boek overigens) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Beertje, welk boek? Heb overigens pas "Nou, nog eentje dan"gelezen. Over stoppen met drinken. Erg goed maar ook erg confronterend en zelfs beangstigend op sommige momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 En dan om half 12 de "oprot"koffie met een broodje...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Het is een beetje behelpen hier, maar ach er zijn ook voordelen Geen vervelende flikkerende avatars, ongevraagde popups en piepjes en geen trillende reclames en je bent hier ook nooit de miljoenste bezoeker, die van alles beloofd wordt. Dat is ook wat waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Jeannet, dat boek ken ik niet. Is misschien wel een aanrader? Ik bedoelde het boek :"taal is, zeg maar, echt mijn ding". Scherpzinnig en vreselijk geestig geschreven. Lees je in 1 keer uit met buikpijn van het lachen. Soort vrouwelijk variant van Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: BeertjeEn dan om half 12 de "oprot"koffie met een broodje......quote> dat hebben wij toen niet meer meegemaakt .quote> Die conclusie had ik al getrokken."Been there, done that" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Zelf ben ik 's avonds getrouwd. Na de ceremonie champie voor iedereen, de band gelijk spelen en feesten maar. Gelukkig voor mezelf had ik het veel te druk die avond dus om 02.00u 's nachts was het wel zo'n beetje afgelopen maar deze dame had nog zin om de stad in te gaan. Is niet gebeurd maar zo kan het dus ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Goh Hannah Je bent er nog steeds! Gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: kirkyeen vrouwlijke variant van mezelf , hmmmmmmmm die zou ik graag eens ontmoeten .quote> Wordt vast schrikken.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: Hannah1Nu echt weg!quote> Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden