Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 @ P Goed dat je de dagdraad gevonden hebt. Helaas ben je alweer uitgelogd, maar succes in het weekend met AdB. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Goei avond Lytse, nog bedankt voor je lieve bericht. Ik wilde terug sturen maar het werkt niet. Komt nog wel. Gaat het goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Kirky niets persoonlijk maar als ik je lees bestaat jouw leven uit niets anders dan ellende. Vind ik erg voor je..maar ook voor mezelf. Krijg er soms hoofdpijn van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hallo Mupke, Het gaat helemaal goed. We zijn een paar dagen in Leipzig geweest. Heel erg plezierig geweest. Heb nog aan Soothe gedacht bij het standbeeld van J.S. Bach. Fotootje van gemaakt maar zou niet weten hoe dat hier te plaatsen. Hier iedereen in orde geloof ik, Fleurtje ook ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Dan moet je een paracetamolletje pakken fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Juist Kirks, dat vind ik heel erg knap van je. En ik begrijp ook dat dit forum ook wat dat betreft voor jou een uitlaatklep is. Als mensen financieel klem zitten heeft dat een heel grote invloed op het dagelijks bestaan en blijf dan maar eens overeind - dag in, dag uit. Dus Kirks, zoals ik het zie doe je er van alles aan om positief te blijven, dagelijks de kindertjes te halen en te brengen en er het beste van te maken. Ondanks de verleidingen blijf jij adb! Waarvoor hulde:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Schriel kippetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: JootjeDan moet je een paracetamolletje pakken fleurtjequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Helemaal in orde Teveel Zeg Mupke, jij bent toch nog wel gestopt met roken hé? Of niettes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hallo Jootje, Ik heb om een uur of zes nog een pb gestuurd aan iemand en ik hoop nu maar dat ie aangekomen is. Hoe merkte je dat die pb niet werkte? Op het ogenblik gaat het wel met me. Ook vandaag wel veel trek voor het eten, dus vervroegd aan de bouillon! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Lytse Ja als je wilt beantwoorden , komt er wel dat witte scherm. Maar er is onderaan geen button om te versturen. Dus ik heb twee keer een heel verhaal opgeschreven en kon het ninet versturen. En toen heb ik het opgegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Wat bedoel je met krielkippetje Fleur? Ze leggen heerlijke eitjes. Toen ik nog in een kindertehuis werkte, liepen er krielkipjes los op het terrein. De jongens van mijn groep waren er zeer ervaren in om die eitjes te vinden! Lekker! Hoe gaat het met je vandaag en met dochter? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hoi Jane, Hoi Fleur, Hoi allemaal, Poosje weg geweest, blij weer terug te zijn. Koffie opdrinken en dan naar bed, morgen half vijf begint voor mij een nieuwe prachtdag. Wens jullie voor straks heerlijk slapen met lieflijke dromen en morgen ook een prachtdag Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: JootjeJa als je wilt beantwoorden , komt er wel dat witte scherm.Maar er is onderaan geen button om te versturen.Heb je het gemeld aan de moderator? Zou ik doen. Ik ga nu meteen proberen of ik je een proefberichtje kan sturen.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Jootje, pb verstuurd! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Schriel kippetje Lytse Een stekkebeentje bedoel ik. Een kippetje zonder vlees.. Slaapwel lieve Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Harry, fijn je weer even te zien en vooral opm te horen dat het goed met je gaat. Wat moet je vroeg op! Ik gelukkig niet meer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Heb je bericht binnen gehad maar kan het gewwon niet beantwoorden. Echt raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Met mij alles goed hoor Lytse . Beetje druk aan het heen en weer hossen maar daar blijf je wakker van. Dochter wordt groot..Is een schatje..net haar mama zei Fleur bescheiden Ginder een beetje ok met de pijn mijn engeltje (das echt op zijn willies) ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Originally posted by: fleurtjeSchriel kippetje Lytse Een stekkebeentje bedoel ik. Een kippetje zonder vlees..Domme 'Ollander! Op wie sloeg die uitroep dan Fleur, of was dat je avondmaal?Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Nou Fleur, Met de pijn gaat het niet zo goed, maar ik heb vorige week wel uren gecollecteerd en 320 euro opgehaald voor het gehandicapte kind. Ook extra drukte omdat ik coördinator ben voor de collecte in mijn stadsdeel. Eigenlijk is dat inmiddels te zwaar voor me, maar ik vind het fijn om iets voor anderen te kunnen doen. De straf is dus de zonde waard! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ik moest ineens aan Kirky denken in zijn werkpakje. Leek me niet zo veel vlees aan Schriel kippetje dus.. Is geen scheldwoord, hand op mijn hart! Voor het geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Jootje, Kan je wel een berichtje sturen aan de moderator. Onderaan dit bericht. Zo niet, dan doen wij het voor je. Stom hoor. Dan maar vertellen wat je op je hart hebt, hier op de dagdraad, maar een beetje omzichtig. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Er staat onderaan het scherm wel: HTML code is niet toegestaan. Speciale symbolen sta enige HTML functionaliteit toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Fleurie, :D Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden