Diesel Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Avond Beertje, leuke avond gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Slaap lekker lieve mensen, Enne Kirk, je hebt dus wat tegoed van me morgen....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Kirrk, The Wale's also do Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 fijne nachtrust Beert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Nou hou je haaks en probeer ook wat te slapen joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Speciaal voor Kirky se: Where is the purpose in your life Where is the truth Do you remember your hopes Your dreams They are no longer your own This day is for loving your own life Don't let this world capture your heart Your passion lost to a thousand themes Surrendered to the screen This is not a story This is not a book this is your life And this is not a play Some TV show you've seen This is reallife You know that This is your this is your li.fe This is your this is your life You act like a child playing games now Play and pretend the art of disguise Alone and lost in 011 your lies This is not a story This is not a book this is your life And this is not a play Some TV show you've seen This is reallife You know that This is your this is your life This is real this is reallife There is no rehearsal No second chance No false start no better circumstances This is not a story This is not a book this is your life And this is not a play Some TV show you've seen This is reallife You know that This is your this is your life This is real this is your life This is your this is your life This is your life (repeat) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ik wil gewoon iets delen en aangezien ik me in mijn delen vaak geroepen voel tot dit forum drop ik het gewoon weer hier. Gisteren een mail gehad van mijn vrienden in Nicaragua ze zijn zwanger! Tsja is het dit denken jullie wrs, maar voor mij extra bijzonder omdat........ Dit stel hier in Nederland, alles wat maar burgelijk kon zijn verafschuwde. Verliefd op elkaar maar zeggen dat ze een relatie hebben? No way, dat moest dan wel een open relatie zijn, dat ze ook nog eens van bil konden gaan op een ander. Allebei, niet alleen de man (voor het geval de vrouwen die dit lezen denken "lekker makkelijk" ) Trouwen was not done, kinderen, tsjonge jij spoort niet. Uiteindelijk zijn ze hier vertrokken omdat ze Nederland toch wel heel erg bekrompen vonden in hun denken. Maar tijdens het leven opbouwen in Nica zijn ze toch maar begonnen om ringen te laten tatoëren om na een paar jaartjes toch maar te zeggen dat ze gingen trouwen. Nee kinderen, ben je gek! Maar nu heb ik toch maar het heugelijk feit mogen vernemen dat ze zwanger zijn, is da niet tof? Zoals ik hen ook zei, niks is zo veranderlijk als het leven. Terwijl hun leven veranderd in een relatie, trouwen en kids, veranderd mijn leven in ooit gedroomd te hebben van een aftrekseltje van mij en iemand anders op deze aardkloot te zetten en het groeien van een wezentje in me te voelen. Ik ben nu blij geen aftrekseltje waar ik verantwoordelijk voor ben in deze wereld gezet te hebben. Maar ik vind het wel bijzonder om zo een grote verandering te zien in 2 werelden. Hun zo radicaal tegen alles, ik in mindere mate, trouwen heb ik nooit de meerwaarde van ingezien en dat zie ik nog steeds niet, dan eerder een tatoo ofzo. Een kinderwens had ik toen wel en zij per definitie niet, toen waren het vaak gesprekken dat we elkaar niet konden volgen. Hihihi, maar hun denken over dingen en mijn denken over dingen zijn wel een stukje veranderd, nu ja een stukje een beetje veel meer anders. Ik super blij met mijn katten op mezelf, soms wa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 En nu schrijf ik alles zekers weer voor de 3de keer op? Foute toets en alles is weg ben nu ook uit mijn gevoel. Komt erop neer, dat ik het wel bijzonder vindt dat zij die antie kindjes waren en ik die wel nieuwsgierig was naar een aftrekseltje van mij en iemand anders, uiteindelijk gewisseld hebben van ideëen blijkbaar. En ik denk gelukkig maar! Buiten het soms moeten dealen dat ik mijn klankbord in het leven kwijt ben, ben ik over het algemeen wel blij dat ik geen relatie heb. Nu hoef ik me om niemand echt zorgen te maken, behalve mijn katjes en mijn ma en mijn pa. Voor de rest heeft iedereen zijn steun. Mijn vriendinnen hebben hun vriendje, mijn broers hun vrouw, nu ons ma en ons pa nog een relatie krijgen. En dan ben ik een vrij mens. Ka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 kan ik mijn eigen plannen gaan verwezelijken, nog verder emigreren. Want eigenlijk is het mij hier te koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Leuk is dah he Spud Allereerst gefeliciteerdmet hun bezwangerd zijn. Maar leuk, ach is dat wel het juiste woord?, is het niet meer interressant om te zien hoe mensen veranderen door............ . leeftijd, vrienden, omgeving, omstandigheden, toeval en weet ik al niet meer. Misschien zelfs het proberen te stoppen met drinken terwijl men dat ook voor onmogelijk hield. Zelf kijk ik ook soms raar op als ik ouwe bekende spreek n zie hoe het hun vergaan is en hoe ik bevooroordeeld kan reageren. Ach dat is hetzelfde als ik zeg dat ik door een ongeluk verschillende dingen niet meer kan doen. Dan neemt iedereen met1 aan: o motorongeluk natuurlijk, wat een vrachtwagen waar je de voorruit van in kopte?? en van binnuit pffff Als ze horen dat ik getrouwd:huh: ben en een huisje buitenaf heb geloven ze hun oren niet, tjah kwam uit de harde kern kraakbeweging. wat geen kroeg in de buurt??? :huh:en nu helemaal .............gestopt met bier :huh: Zelfs heb mt een mooie en lieve vrouw het in het honderd laten lopen omdat ik toch een kleine kopie van ons wilde, of was het van mezelf, alleen dan hopende dat zo'n kleine dan iets van haar uiterlijk mee zou krijgen ;-) Ach wat wil ik nou eigenlijk zeggen, ik sta nergens meer van te kijken, ach misschien heb ik dat nooit gedaan, ............als het over anderen ging/gaat, maar over mezelf Nou ja zolang me ouders nog steeds maar zeggen dat ik na bijna halve eeuw nogsteeds nie volwassen ben/ wordt is het best in mijn ogen Ach wie weet komt er dan nog wel eens verjonging, maar dan wordt het wel weer als voorheen een tijdelijk inwonend kind die ff zetje in de rug nodig heeft, die kan je ook genoeg meegeven van moooie idealen en standpunten tenslotte. Anders heb je ook nog de kans dat ze net zo stronteigenwijs zullen zijn als ikzelf vroeger Daarnaast geniet ik best wel van al me broers en vrienden die wel spruiten zaaien. Nou laat ze maar lekker komen logeeren, maar om dat nou dag in dag uit mee te maken.....pff nu snap ik dat ik dan maar zoveel met dieren doe, die van mij zijn ook niet de makkelijkste , moet ook niet TE leuk worden he Nou Spud geniet ervan en ga je dan ook naar hun toe om die kleine te gaan bekijken?? Nou nochmaals gefeliciteerd en een fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Spud wat is er mis met tattoo's ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Hé Diesel, Wat leuk! Had niet echt verwacht om ook nog een reactie te krijgen, ik bedoel ik schrijf zoiets in het holst van de nacht op een draadje dat allang afgesloten is. Inmiddels is het gemis of hoe zeg je dat verlangen naar een aftrekseltje van mezelf toch wel gesleten hoor. Vind kinderen van anderen inmiddels veel leuker! Die kun je tenminste weer teruggeven als je ze moe wordt. Maar dat zeg jij in feite ook. En nope heb helemaal niks tegen tatoos, hoe kom je daarbij? Als ik de juiste tekenaar en tatoeerder zou vinden die alle plaatjes in mijn hoofd exact zou kunnen vastleggen zoals ik ze zie, dan zou ik van kop tot teen onder staan. Hihihi, maar tot op heden heb ik nog maar 1 perfect plaatje kunnen vinden en die heb ik dan ook maar snel vast laten leggen en daar heb ik nog steeds geen spijt van. En ja ben wel van plan om naar die kleine te gaan kijken, alleen heb ik het vermoedde dat die kleine dan inmiddels best groot geworden is tegen de tijd dat ik daar aan belandt. Wil dan toch een beteke Spaans spreken en wat vliegervaring hebben, want 1 ik ben niet zo´n typje dat zich makkelijk afhankelijk opsteld en wel aan het handje meeloopt en 2 daar in Nica is het toch wel een beetje gevaarlijk als vrouw alleen en 3 momenteel zie ik me nog niet echt op plaats van bestemming aankomen aangezien ik geen flauw benul heb hoe dat allemaal op vliegvelden werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Nou Spud wist eigenlijk ook niet precies waarom ik nog op de vrijdagdraad ff keek, gloof om te kijken of Kirkie nog wat had geschreven. Maar was dus ook aangenaam verrast door jouw verhaal en dus eigenlijk heel herkenbaar Zeker met mensen zoals jij je vrienden omschreef, die zo zeker ook in mijn vriendenkring voor hadden kunnen komen. Maar op het ogenblik in mijn vriendenkring zo eel die kinderen krijgen en zelfs al kleinkinderen. Nou had ik me voorgenomen de kleintjes een boek te geven waar ik ook groot mee ben gebracht. poeh zoek me overal scheel, is al 50 jaar oud en bijna nergens te krijgen, allen antiekboekenwinkels enzo. En ikke krijg geen kinderbijslag, maar wel uitslag telkens weer als ik hoor dat er weer iemand bezwangerd is ; Daarnaast pfff dat vliegen is idd heel wat , 1 broer woont met gezin in Indonesie en de andere gaat binnnkort naar Australie verhuizen, stom hoor. Maar vliegen is geinig, maar snap dat je als vrouw alleen niet zo makkelijk dat doet voor het eerst daarheen. Maar kunnen ze je daar niet oppikken van het vliegveld dan? , maar leuk je zo een keerte spreken , as je dit tenminste nogeens leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden