snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 al die gevoelens zonder drank..moeilijk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 zonder drank heb ik tenminste gevoelens, snoepje... ik had ze altijd dicht geschroeid met drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Met drank is het ook niet alles. Dan wordt het zo'n slingerende achtbaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Keisurfen! Het is ook al eens in Scheveningen gebeurd. Hier is er vanmorgen een uit een sloot gehaald. Verdronken. Nu denk ik dat het mijn ex-buurman is, was ook een liefhebber zal ik maar zeggen. 7 dagen per week. Die viel ook altijd over hekjes of over hoopjes zand. Elk obstakel zeg maar op de openbare weg:D Maar ja, bij de voetbal worden er ook nog wel eens mensen uit de sloot gehaald na een gezellige middag in de kantine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Niet leuk, daar niet van. Voor die jongen en hier de verdronken man. Het is hier een dorstig gebied, dat dan weer wel. Beter is het om altijd met twee of meer huiswaarts te gaan op de fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: snoepjeIK HEB AL GEEN TREK MEERquote> :D :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Zo ik ben bijgelezen Dan ga ik nu mijn haren wassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Fleurtje ga je dinsdag naar het ziekenhuis of morgen?? en waarom neem je een fototoestel mee?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: fleurtjeZo ik ben bijgelezen Dan ga ik nu mijn haren wassen quote> dan praten wij er gauw even 10 blz bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Dinsdagvoormiddag word ik verwacht op de snijtafel Witteke. Aaaaaaah de voor en na foto's hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ok dat had ik ook zo in mn hoofd staan hoor dat het dinsdag is. En wanneer word je in het ziekenhuis voor opname verwacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Dinsdagochtend om 7:30u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Fleur, ooowwww, wat spannend. De snijtafel nog wel. Meissie, ik zal aan je denken hoor. Maar je komt hier vast nog wel piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Fleurtje, als ik je niet meer spreek voor die tijd wens ik je nu alvast heel veel ... Ja, wat eigenlijk? Succes kan ik de dokter beter toewensen. Liefje, je weet wel wat ik je wens denk ik. Vooral dat je niet teveel pijn zult hebben na de operatie. Jammer dat je zo ver woont, anders kwam ik op ziekenbezoek bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Weet je wat ik nou zo knap vind Fleur dat ik je helemaal niet hoor over zenuwen ofzo Ik zou geloof ik al uit mn voegen gesprongen zijn ofzoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Slik Poepers :D En dan zie ik jullie waarschijnlijk op woensdag terug hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: fleurtjeSlikPoepers :DEn dan zie ik jullie waarschijnlijk op woensdag terug hé quote> Afhankelijk van de narcose: Ja! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: fleurtjeEn dan zie ik jullie waarschijnlijk op woensdag terug hé quote> ik zou er niet al te hard op rekenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Fleur, ik plaag je maar wat. Je moet maar op langere termijn gaan denken he? Niet leuk zo'n operatie, maar je wilde dit toch graag dacht ik. Het komt allemaal wel goed!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Mupke . Mijn schetebolleke . Het eerste wat ik aan diene chirurg ga vragen is of dat em wel goe geslapen heeft. En dan het vanboven te doen is en niet vanonder. Voor het geval Ik ben wel zenuwachtig zenne witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik lees je zeker dan weer op woensdag avond zo rond een uur of 18.30 dan ben ik weer thuis. En als eerste ga ik kijken of jij op de draad hebt geschreven en hoe het met je is. Jaaa als je dichtbij had gewoond, had ik zeker met Mup ff bij je gekomen op ziekenbezoek:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 En Witte, zien we elkaar alweer hier. Laten we maar oppassen. Twee keer op een dag, daar komen nog praatjes van. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ohhh jeetje straks hebben ze ons door Muppie:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Weer twee cadeautjes minder seg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden