Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmo Originally posted by: MupkeEn Albertje natuurlijk quote> joe toe Mup:sun:quote> Lekker dier jij! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Jaaa hoor AR een flanelletje... Het moet niet erger worden he.. Alhoewel dat wel lekker warm is he haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: snoepjeik baal heel erg van die gedachtens...en het snakken er naarheb soms echt het gevoel dat het leven zonder drank niks meer voorsteltquote> Snoep,een gedoseerde verslaving bestaat nietgoedemiddag trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: snoepjeik baal heel erg van die gedachtens...en het snakken er naarheb soms echt het gevoel dat het leven zonder drank niks meer voorsteltquote> Snoepje, volgens mij is het je al vaker aangeraden maar wilde je niet. Heb je overwogen om het eens met AD te proberen? sommige mensen hebben nu eenmaal van nature te weinig stofjes die maken dat je je happy voelt. Met AD kan daar wat meer balans in gebracht worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Goedemorgen allen. Snoepje niet doen he, drinken, je zit bijna op een jaar!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACT:ROSA!!!AlbertAlbert, jouw reactie geeft me weer een zetje in de goede richting, dank je:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Even een paar nadelen op een rij (hoe het voor mij was) De enorme kater. De spijt. De paniek. De angst. De eenzaamheid. Het niet meer kunnen stoppen en de wanhoop nabij zijn. Het met niemand durven delen, de eenzaamhied. Zo kan ik nog wel even doorgaan, dit is al genoeg voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: AlbertRemmoMadelief:heart:quote> AR! Mijn hart maakte zowaar een sprongetje!!En dat meen ik echt!Ik ben erg verdrietig over gisteren, ook al laat ik dat misschien niet goed merken.Het was juist heel goed bedoeld!Maar het zijn maar letters he?Dat kan zo verschrikkelijk anders geïntrepeteerd worden, helaas.Elk mens maakt fouten.Soms leer je ervan, soms niet.Sinds gisteren heb ik aan niets anders kunnen denken, had ik het anders moeten zeggen?Anders moeten doen?Ik weet het niet.Jullie wel??En nu hoop ik niet dat jullie weer over me heen gaan vallen.Natuurlijk kan en mag dat, maar ik heb het met al mijn goede bedoelingen geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: MadeliefAnders moeten doen?Ik weet het niet.Jullie wel??En nu hoop ik niet dat jullie weer over me heen gaan vallen.Natuurlijk kan en mag dat, maar ik heb het met al mijn goede bedoelingen geschreven.quote> Wat ik helemaal niet begrijp is dat jij Dhen in pb zegt dat ze niet helpend is en dan maar beter weg kan blijven van het forum.Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd?!Jij, die (volgens eigen zeggen) mensen helpt dat ze naar het openbare deel hier moeten komen gaat achterom om mensen die wel openbaar schrijven de les te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 ik heb met een eigen een pact van een jaar en misschien moet ik maar op me bek gaan gewoon uit proberen en als het mis gaat over nieuw beginnen mupke..slik al genoeg medicijnen voor bepaalde dingen en wil gewoon niet nog meer troep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: snoepjeik heb met een eigen een pact van een jaaren misschien moet ik maar op me bek gaangewoon uit proberen en als het mis gaat over nieuw beginnenmupke..slik al genoeg medicijnen voor bepaalde dingenen wil gewoon niet nog meer troepquote> Ga daarover in gesprek Snoep. Misschien kan er iets veranderd worden aan je reguliere medicijngebruik.Je laatste zin is eigenlijk best grappig. :D Of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: Mupke Originally posted by: snoepjeik heb met een eigen een pact van een jaaren misschien moet ik maar op me bek gaangewoon uit proberen en als het mis gaat over nieuw beginnenmupke..slik al genoeg medicijnen voor bepaalde dingenen wil gewoon niet nog meer troepquote> Ga daarover in gesprek Snoep. Misschien kan er iets veranderd worden aan je reguliere medicijngebruik.Je laatste zin is eigenlijk best grappig. :D Of niet? quote> nee niet grappigik wil het allemaal niet horen hoe het waswil alleen de voordelen horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: snoepjeik heb met een eigen een pact van een jaaren misschien moet ik maar op me bek gaangewoon uit proberen en als het mis gaat over nieuw beginnenquote> Als je denkt dat je daar vrolijk van gaat worden dan zou ik het gaan doen .quote> ja zulke antwoorden wil ik..jij snapt hetnu nog de durf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Gek eigenlijk dat we medicijnen heel duidelijk herkennen als troep en drank niet. We weten wel beter, maar omdat er geen geel stickertje op zit is het gemakkelijker te negeren. Ik denk dat AD minder schadelijk is dan weer gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Madelief? Je vroeg, wat denken jullie? Ik heb geschreven wat ik denk. Een reactie zou wel prettig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Madelief, van mij ook even een en een (Baas boven baas:rose:) Ik begrijp dat je het goed bedoeld, ik kan niet oordelen over wat er gebeurd is tussen D. en jou, daar weet ik niets van af. Ik begrijp wel dat tekst zwart op wit vaak anders ovekomt dan dat je het bedoeld, is het niet zo dat communicatie voor 20% uit tekst bestaat en 80% uit lichaamstaal,oogcontact? Zelf twijfel ik vaak over wat ik kan schrijven en wat niet, vaak wis ik al de helft voor ik op "beantwoord onderwerp" druk. Snoep, niet weer beginnen hoor, ik weet zeker dat je er spijt van krijgt, neem dat nu maar aan van een beginner. Ik wou dat ik al zover was als jij. Nog een goedemorgen Kirk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik heb al vele malen eerder geschreven, AD neemt de behoefte naar alcohol niet weg. Het één heeft niets met het ander te maken, Op AD ingesteld worden is beslist geen lolletje, de meeste mensen haken af of gaan zelf experimenteren. Zelf heb ik wat medicatie betreft levenslang, eer ik op de goede medicatie was ingesteld is een lange weg geweest. AD is een heel serieus medicijn wat beslist de moeite waard is indien je het echt nodig hebt. Niet omdat (daarmee wil ik niemand beledigen) je niet goed in je vel zit. Dat is heel wat anders dan echt depressief zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Madelief ik kan je er geen raad in geven, ook ik heb wel frummers gekrenkt en het forum over me heen gekregen, door foute opmerkingen of verkeerd advies of mijn eigen mening wat rottig mijn strotje uit kwam. Het spijt me nòg maar kan het niet meer terug draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Het is hier inmiddels noodweer, harde regen en storm. En ik hoef lekker niet naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 WELKOM Ans, Roy en Platypus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Dat hoop ik met je mee Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: MupkeMadelief? Je vroeg, wat denken jullie?Ik heb geschreven wat ik denk. Een reactie zou wel prettig zijn.quote> Mupke, ja ik snap dat je een antwoord wil, en wel direct.Helaas, dat word wat later want ik heb nu bezoek.Elke zaterdag en zondag om 12 uur komt een zeer goede vriend die terminaal is bij ons op bezoek.Dat gaat boven alles.Dus ik kom erop terug.Ben ook al hevig aan het terugdenken en vanmorgen gelezen hoe deze discussie zo is gegaan.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: Madelief Originally posted by: MupkeMadelief? Je vroeg, wat denken jullie?Ik heb geschreven wat ik denk. Een reactie zou wel prettig zijn.quote> Mupke, ja ik snap dat je een antwoord wil, en wel direct.Helaas, dat word wat later want ik heb nu bezoek.Elke zaterdag en zondag om 12 uur komt een zeer goede vriend die terminaal is bij ons op bezoek.Dat gaat boven alles.Dus ik kom erop terug.Ben ook al hevig aan het terugdenken en vanmorgen gelezen hoe deze discussie zo is gegaan.Tot later. quote> Waarom verbaasd me dit nou weer niet? Je bent een kei in het ontduiken Madelief. Je hebt wel tijd om te reageren op mijn vraag dat ik graag een reactie wil, maar niet op wat ik daarvoor schreef. Typisch Madelief.Weet je wat, ik ga gewoon niet meer op je reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Goedemiddag (ondertussen) mensen, Ook hier is het grauw en guur weer. De lampen gaan alweer aan in de eetkeuken.... Nou, dat wordt pancakes bakken en kaarsjes aan denk ik, voor de brunch. Gaan we gewoon doen alsof het Kerst is Allemaal alsnog een goede dag gewenst! Liefs, Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 En nu is het tijd voor een broodje. Daarna lekker met een boek op de bank. Laat de wind buiten maar lekker tekeer gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden