albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Snoep, wat is dat nu? Weet je waarom je daaraan denkt? Alleen het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 tina ik mis gewoon die gezelligheid kaarsjes aan..toastje erbij,,wijntje erbij en nu vind ik er niks meer aan het nooit meer ,,,ik weet het niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Snoep, denk eens aan alle nadelen, je bent niet gestopt omdat het allemaal zo gezellig was. Kom op snoeperdje, je weet het maar al te goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Snoepepoep niet gek gaan denken he. Dat zijn je zieke drankgedachtes, die proberen weer toe te slaan nu je nu lichamelijk niet 100% bent. Die zieke drankgedachtes zijn medogenloos, het intresseert ze zelfs niet dat je bijna op een jaar zit. Laat ze niet winnen hoor, want als ze winnen dan lachen hun en jij kan wel janken omdat je ze hebt laten winnen. Snap je me nog?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Hannah, hoe gaat het met je zoon? Is hij inmiddels "Meneer Kruk" af? Ik heb Wijfie hier al een tijdje niet meer gezien? Of heb ik je gemist, hoe gaat het met je? ik lees niet elke dag alles na, beetje druk. Snoepje, beterschap:rose: Niet meer beginnen hoor snoep, dat zou ontzettend zonde zijn van al je moeite om al zo ontzettend ver te komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Da''s nou weer frappant, reacties op de vragen van Madelief en dan uitgelogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 maar wie weet lukt het wel..om alleen de weekenden te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: snoepjemaar wie weet lukt het wel..om alleen de weekenden te drinkenquote> Wat denk je zelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: albertina Originally posted by: snoepjemaar wie weet lukt het wel..om alleen de weekenden te drinkenquote> Wat denk je zelf?quote> wat een rot vraag zegmoet ik weer gaan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Da's ook de bedoeling, wellicht weet je het antwoord al. Daar hoef je niet zo diep voor te graven in de grijze massa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Goedemorgen allen. Lekker een dagje binnen, met de harde wind buiten. Heerlijk. Snoepje gaat in het weekend drinken? Grapjas. Het was toch een grapje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Beter dat mensen met je meedenken en jou aan het denken zetten snoep. En dat weet je ook wel, anders had je hier je gedachtenspinsel niet neergezet. Denk maar is goed na, over zo een vraag. dussssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Muppi. Gezellig dat je er ook ff bent:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 tuurlijk weet ik het antwoordt maar ik wil het niet weten ik weet dat ik het een tijdje vol zou houden om alleen de weekenden te drinken maar dan zou het toch weer mis gaan maar die drang is gewoon zo sterk af en toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Mups, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Goede morgen allemaal (hihi ik begon met goedenavond) Over kleine hondjes gesproken die nu aan de riem moeten met die wind. Will en ik hebben een keertje van die veiligheidslichtjes gekocht die je aan de halsband vastmaakt en dan `s avonds aandoet, er was dus in het donker niet met die hondjes te lopen het waren net marionetten, ze wilden alle drie iedere keer die lichtstraaltjes op de grond pakken, het waren net katten met een speeltje en dan aan de riem:D meteen die lichtjes uit gedaan en de volgende dag de lichtjes (niet de honden dus) teruggebracht naar de dierenzaak. Snoepje:heart: niet over na gaan denken om in het weekend te gaan drinken, niet goed voor je het voegt niks toe en je zit in no time weer op het oude (kijk maar naar mij) Jane:heart: sterkte en blijf bij de les hoor Flanelletje Witte? Spike :present:ga er voor pak wat je pakken kan aan hulp, het is je gegund op een weg naar een betere toekomst Tina:heart: Hannah:heart: En Rosa je mag WEL trots zijn op je zelf iedere dag is er 1 gewonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 DAGPACT: ROSA!!! Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: witteMuppi.Gezellig dat je er ook ff bent:sun:quote> Joe toe Witte. Snoepje, ik denk dat juist als die drang zo sterk is, dat genoeg zegt over of het wel kan of niet he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 En Albertje natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Snoepie:heart: Lekker hier blijven komen als je hoofd naar die kant op hol slaat;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: albertinaDa''s nou weer frappant,reacties op de vragen van Madeliefen dan uitgelogd.quote> Bedoel je dat ik was uitgelogd???Lieverd, ik sta van de vroege ochtend tot de avond ingelogd, alleen als je even niet op het forum bent, sta je niet meer als ingelogd.Dus ik ben er wel hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Snoep, ik begrijp je helemaal, wel fijn dat je al weet dat het je op termijn weer gaat opbreken. Maak het jezelf niet moeilijker dan het is hoor. Je bent nu niet lekker zit niet goed in je velletje, dan komen dit soort gedachten eerder voorbij. Dag per dag dan maar en niet van weekend naar weekend. (grapje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: MupkeEn Albertje natuurlijk quote> joe toe Mup:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Madelief:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 ik baal heel erg van die gedachtens...en het snakken er naar heb soms echt het gevoel dat het leven zonder drank niks meer voorstelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden