Spring naar bijdragen

zondag 27 november


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 513
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Diesel, het was op een zondag dat ik bij toeval deze site ontdekte.

Het was een openbaring. Dat er zoveel lotgenoten zijn en het draadje over genante situaties. Ook veel vrouwen hier, heel mooi. Ben geen lesbo hoor, maar wij vrouwen bedekken het liever allemaal.

Toen ik dit ontdekte heb ik me gelijk aangemeld. Had die avond ervoor wel iets op, maar niet veel dus het was niet uit zieligheid, kater etc.

De filmpjes over de alcoholkliniek waren ook heel erg, want ik zag mezelf daar ook al terechtkomen mettertijd.

Heb hier en daar al waardering gekregen vanwege mijn stopacties. Daar maak ik me niet zo druk over. Het is meer dat ik het doe, ervoor ga en het vol wil houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: witte
Dat komt wel goed dan hoor Beertje.
Ik vond de begeleiding van Tactive erg aardig en ontzettend meewerkend.
Ik wens je veel succes met je online behandeling:present:quote>


Dank je Witte :heart: !

Ook ik ervaar het tot nu toe als heel aardig, vooral ook heel persoonlijk (niet van die standard vragen). Er wordt heel gericht op mijn situatie en antwoorden gereageerd en gevraagd, dat voelt echt goed. Ik ben daar dan ook heel erg blij mee!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Soothe, die vergelijking - daar had ik nog niet aan gedacht.

Inderdaad. Maar met een SOA wil ik al helemaal niet aankomen.

Dan maar hiermee;)

Ik ken deze huisarts niet, ben er nog nooit geweest. Dus de drempel was ook dat ik het vervelend vond om als je dan langskomt gelijk een stempel komt brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet
Beertje, dat komt heus wel goed hoor met je begeleider. Lijkt mij. Je gaat er vol voor en dat is een hele prestatie. Je wordt wel aan het werk gezet.
Morgen printen en afmaken, dan is dat ook gedaan.quote>


Zeker weten Jeannet!

Ik heb hier zoveel goede voorbeelden en steun, het gaat helemaal goed komen.....

Enne, morgen rapporteren he?! Ik ben zo trots op je!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedenk me net dat ik jaaaaaaaren geleden bij het Baumannhuis heb gelopen voor mijn drankprobleem. Mijn toenmalige huisarts bleek dat te weten, die was op de hoogte gebracht en heeft er 1x naar gevraagd. Maar ja, dat was zo'n vreemde. Daarom ben ik ook geswitched toen er hier nieuwe huisartsen kwamen met een nieuwe praktijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen :heart:

Het wordt (is eigenlijk al) bedtijd voor mij.

Jullie hebben me hier gekluisterd gehouden (was ook mijn keuze hoor....), maar als ik het zo op een rij zet, dan was dat de moeite waard, het was een mooie en vruchtbare avond.

Gaby heeft haar slingers gekregen.

Kirk heeft zijn vrolijke gezicht weer op.

Jeannet gaat naar de huisarts om hulp.

Jullie hebben mij een zetje in de rug gegeven om Tactive te beantwoorden. En Vooral Door te Gaan!

Ik ga mijn tandjes poetsen, nog 1 sigaretje (kom ik ook niet aan toe als ik op het forum zit :) ) en dan, flits, naar bed.......

Slaap lekker allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien weet deze huisarts het dan ook wel Jeanet.

Je weet maar nooit of het in je dossier staat dat je bij het Baumanhuis geweest ben.

Een beetje goeie huisarts leest zich een klein beetje in, als hij een nieuwe

patient krijgt toch?

Je moet maar zo denken, als het 5 uur is denkt de huisarts echt niet meer aan jou hoor.

Dan geniet hij/zij van zn eigen gezinnetje

Das trouwens zo wie zo een gekke tik van ons verslaafde dat we denken dat alles om ons draait

Iemand zei dat nog meer vandaag.

en dat is ook echt zo!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gaby
Dhen en Diesel ook hartelijk bedankt voor de felicitaties!
ben nu al zo blij ,dat ik volgehouden heb ,
voelt leuker dan jarig zijn :)quote>


Ach maar Gab, hier heb je meer voor moeten doen dan voor ouder te worden, is echt meer een prestatie, zeker als je dan ook meerekend hoe het afgelopen tijd ging prive tenslotte
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij geldt ook dat het bedtijd is. Morgenochtend gaat de wekker weer om half zeven

Met het drinken was dat trouwens nooit een probleem. Maar dat bleek de volgende dag wel, als het toch moeilijker bleek dan de bedoeling.

Gaby, hierbij ook nog mijn felicitaties:sun::present::musicnote:

Hartstikke goed en we slepen elkaar erdoor!!

Dank jullie wel allemaal voor jullie steun:lips

Ik had het echt nodig en voel me weer helemaal ok hier.

En Spike:present:

Wist niet dat je een ban had, dacht dat je boos het forum had verlaten en later onder een andere nick terugwas. Dat gaf niet maar als het zo was had ik het fijn gevonden als je het had laten weten. Had ook in een pb gekund. Ik mocht je graag en vond het vreselijk dat je het zo moeilijk had.

Veel succes meis met de detox.

Ik hoop je hier weer te zien.

:sun:

Allen welterusten en morgen een fijne dag.

Liefs,

Jeannet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...