fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Dank je wel Kate Ikke lastig?? Mor neeee johm :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: fleurtjezeurkippen quote> Wat een uitdrukking zeg Maar ik bergijp je wel......Hoe is het met je lijstje en inpakken Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goedemiddag, Fleurtje sterkte morgen, even doorbijten... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Ik ben volledig klaar denk ik Beertje Het is maar voor één nachtje dus waarschijnlijk heb ik zelfs te veel bij. Maakt ni uit toch. Hoe is ie daar? Je bent een 'minderaar', toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Tum tum tum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: fleurtjeIk ben volledig klaar denk ik Beertje Het is maar voor één nachtje dus waarschijnlijk heb ik zelfs te veel bij. Maakt ni uit toch.Hoe is ie daar? Je bent een 'minderaar', toch?quote> Nee, in het ziekenhuis hebben ze zelfs een tandenborstel, mocht je die alsnog vergeten.Maar het is wel zo lekker om je eigen spulletjes bij je te hebben....Dank je voor het vragen, Fleur!Het gaat, naar omstandigheden, goed met me. Ik ben net bezig, dus druk met het zoeken naar mijn prikkels, valkuilen, gewoontes, etc. Tactive is erg complimenteus over wat ik bereikt heb in de wachttijd, maar dat doet er verder niet toe. Ik ben heel druk met mezelf eigenlijk Maar dat voelt wel lekker. Ik ben blij dat ik mezelf niet meer om de tuin leid, maar er open over kan en wil zijn en vooral naar mezelf toe. Ik praat tegen mezelf soms.... Zo van, wat een onzin zeg, nu even niet. Zo van die dingen...Het forum helpt ook goed. Ik merk dat het lezen en regaeren voor mij goed is. En ik herhaal soms zaken die ik hier al geleerd heb voor mezelf, als ik dreig te slippen.Gisteravond heb ik het nog geschreven, maar dat was uiteindelijk 33 kantjes, de dagdraad van gister, dus ik kan me voorstellen dat je dat niet gezien hebt...In 3 weken ben ik van vaker wel dan niet anderhalve fles wijn per dag, nu op 3 glazen wijn per dag. Ik zeg dat niet met trots, zo van, kijk mij eens, maar ik ben er wel blij mee. Op dit moment, maar het bepalen met tactive moet nog komen en dat duurt nog even geloof ik, streef ik naar meerdere dagen niet drinken en als ik drink, niet meer dan twee glazen.Ik doe rustig aan, wil niets forceren, Tactive me laten helpen, hier op het forum komen, beetje dollen, veel leren.Wow, een vraag en zo'n antwoord. Sorry :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Uhh, ja, ik ben een minderaar dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Beertje, ik lees je graag. Je schrijft helder en duidelijk, daar houd ik van. Goed bezig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 zo hehe. toineneman is weer present hoe is het? met mij alles ok vanavond zuurkool met worst iemand nog iets leuks te vertellen? eve deadliest catch kijken op discovery laters...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 hoi kirkje, kan niet wachten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: albertinaBeertje,ik lees je graag.Je schrijft helder en duidelijk,daar houd ik van.Goed bezig hoor.quote> Dank je *bloos* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: Beertje Originally posted by: fleurtjeIn 3 weken ben ik van vaker wel dan niet anderhalve fles wijn per dag, nu op 3 glazen wijn per dag. Ik zeg dat niet met trots, zo van, kijk mij eens, maar ik ben er wel blij mee. Is iets om trots op te zijn hoor Alles draait om controle. En dat is een behoorlijk staaltje van hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Waar zat jij Toine?? Sapperdeflappen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: fleurtje Originally posted by: Beertje Originally posted by: fleurtjeIn 3 weken ben ik van vaker wel dan niet anderhalve fles wijn per dag, nu op 3 glazen wijn per dag. Ik zeg dat niet met trots, zo van, kijk mij eens, maar ik ben er wel blij mee. Is iets om trots op te zijn hoor Alles draait om controle. En dat is een behoorlijk staaltje van hoor! quote> Toch wel de standaardglazen mag ik hopen . en niet die hele grote glazen waar bijna een liter ingaat .quote> @ Fleur : Ook jij bedankt! @ Kirk : Neehee, Kirk, geen "teiltje" wijn Ik weet dat er 6 glazen in een fles zitten. Ik meet ze nog net niet af in een maatbekertje Bedankt voor jullie fijne reacties, Tine, Fleur en Kirk. Kijk, dat is wat ik hier haal. Ondertussen probeer ik ook wat te brengen.Dit keer een bosje rozen voor jullie! :present: :present: :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 hoi fleur, had een ban van twee weken, dus zat even in de isoleer hoe is het? hoi borr alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Hier zitten best ook wat minderaars Beertje. Veel wordt er niet over gesproken maar ik ben nog steeds aan het wachten op Roosjes deel ik niet. Het spijt me Kirk en Tine....of toch niet echt... Allemaal van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Lieve Kirk, Wat goed dat ze inzien een enorme blunder begaan te hebben. Wat triest dat je zoon er last van heeft. Te verwachten, maar dat wil je niet voor je kind, he..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Waarom had jij een ban? Ik heb toch niet dadelijk iets van je gelezen dat er niet door kon Er zitten hier grotere kapoenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: fleurtjeHier zitten best ook wat minderaars Beertje. Veel wordt er niet over gesproken maar ik ben nog steeds aan het wachten op een doorbraak :Dquote> Wie weet, Fleur, wie weet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Shake your ass Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 had een ban van twee weken door vooral mijn taalgebruik. zal mij gedragen en net abn spreken brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gaan jullie eten vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Originally posted by: borretjeQuote; Waarom had jij een ban? Fleurke, als hij dat hier gaat uitleggen..Wordt hij gelijk weer geband, denk je niet?quote> Als hij het letterlijk zegt wel. Uitleggen kan op meerdere manieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Ja , nou darvoor heb je toch PB's om dingen uit te leggen zonder dat er problemen van komen........ROFL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden