Gast Fibo Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Hoi Madelief en goedemorgen allemaal. Ik heb zojuist nog even het dagdraadje van de late gisterenavond doorgelezen. Ik word dan toch even stil. Topper, ik wens je veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je je ook door dit forum een beetje gesteund voelt. Eerst even koffie nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 oef ik was een beetje traag met ytype, moggeuh fibo , zal ff me startfreubbel weg proberen te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goedemorgen dan ook maar hier. Welk draadje gaat het worden?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 ????????? hoeveel draadjes gaan er geopend worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 gewoon deze Made Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 ik wil die andere!! die is mooier van kleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Zo, de ochtendploeg is al van start gegaan ook een hele goede maandagmorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Goedemorgen luitjes... Heb ook eerst de draad van gisteren door zitten lezen. Was een poosje heel stil van van het verhaal van Topper. Wat moet dat inderdaad verschrikkelijk veel pijn doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Nou Sha , je weet toch het gaat niet om het uiterlijk, maar om de kleur eeeuuuhhhhh Nou zoiets dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Zie nu pas het tweede draadje, en ook dat de koffie en thee al klaar staan, lekker. Maar een ander kleurtje??? nog maar ff kijken dan hoor :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 KLEUR??? WAAR DAN? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Oh die Vonneke toch hihi Ik zie alles graag zwart wit Fibo maar wel met een randje geel erom (geel staat voor de zon) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Sinds 4 uur vanmorgen al wakker, en ik kan alleen maar huilen....... Op dit moment zou ik er alles voor over hebben om iedereen waar ik nu mee op dit forum zit, mee oog in oog te staan. Uitleggen en elkaar recht in de ogen kijken. Ik vind het schrijven van gevoelens moelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Ik heb het van Topper ook gelezen als het je kinderen aangaat..... door merg en been als je je zo alleenstaand en machteloos voelt Topper, als je leest voor jou even een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Lieve Madelief, Het beschrijven van gevoelens is voor de een makkelijker dan voor de ander mocht je echt behoefte hebben om voor jezelf iets te beschrijven kun je dat ook eerst in word zetten, zo kun je het zelf eerst ook nog terug lezen pas als je dan denkt 'dit wil ik schrijven' kun je het kopieeren en plaatsen (was maar een tipje) Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Topper! En ook voor alle anderen die het moeilijk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Madelief, ik vind het naar voor je dat je slecht slaapt door wat er hier op het forum gebeurd. Maar je zet nu weer een reactie neer waar ik eigenlijk niet zo veel mee kan. Ik heb mijn laatste stukje nog eens doorgelezen, en daar sta ik nog steeds achter. Je geeft nu aan dat je zou willen uitleggen naar anderen toe... Blijft het feit dat bij diverse mensen de stekels overeind gaan staan af en toe. Soms kan het geen kwaad om jezelf de spiegel voor te houden. Jezelf af te vragen hoe het kan komen dat er zo op je gereageerd wordt. Nu heb ik het gevoel dat je eigenlijk de bal bij 'de ander' neerlegt. En overigens is de suggestie die Sha doet denk ik een heel goede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 En nu .... snel richting douche voor Sha hem inpikt. Helaas weer een redelijk vroege dienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Sha! Dat doe ik altijd al, maar ik ben nu eenmaal verbaal beter om iets uit te leggen. Letters op papier, zijn zo anders. Lichaamstaal is het waar het voor mij om draait. Dat zegt meer dan letters en woorden. Maar goed, het is een forum en ik doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Zie dat Borretje binnen is.... Bor, je was er toch met vriendinnen een weekendje tussenuit? Hoop dat je het goed hebt gehad? Lees het straks wel, want moet nu echt rennen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Von, doe maar rustig aan ik heb geen haast vandaag denk dat ik zo nog even een uurtje mijn kribje induik hoewel...eigenlijk nog wel genoeg te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 goede morgen frummeltjes. ik zal eerst even een stukje terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 topper ik heb maar een klein stukje terug gelezen hoor, dus denk niet dat ik mensen oversla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 heb ik iedereen weggejaagd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 Von, dit is nu wat ik bedoel. Juist wil ik de bal niet bij een ander neerleggen! Ik kan blijkbaar niet goed omschrijven wat ik bedoel. Dat maakt me machteloos etc. Maar als een ieder over me heen gaat vallen, dan zal ik hier alleen nog maar lezen. Want schrijven gaat me volgens velen niet goed af, en dat reken ik mezelf aan, niet een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden