Gast Geplaatst 3 december 2011 Rapport Geplaatst 3 december 2011 Afgelopen week plaatste ik nog een oproepje voor een super leuke buiten kat, die niet echt geweldig is met andere katten. Vandaag brengt de dierenambulance mij een ondervoedt klein rood katertje van naar ik schat een week of 7 oud. Beestje loopt hier super fier rond alsof er niks aan de hand is, maar mijn katten zijn toch wel een beetje over de zeik nu. Nu heb ik dus 2 katten in de aanbieding. Wie wil of is er naar opzoek? Een mooie super lieve volwassen grijze tijger, die graag buiten rondloopt en waar ik de zorg voor draag dat hij gecastreerd wordt. En een 7 weken oud rood katertje dat parmantig hier door de huiskamer struint en zich niks aantrekt van al die grommende katten. Wie weet er een leuke thuisbasis voor ze? Ik kan en mag ze namelijk niet zelf houden. Ik heb er al 8 en wanneer mijn moeder wegvalt krijg ik er nog eens 6 bij, dat heb ik beloofd. Mijn huis is zo groot als een woonwagen, ik heb wel een mega tuin en een bos tegenover mij. Maar mijn buren klagen nu al over het feit dat ik 2 van mijn katten niet binnen in de ren kan houden. Dus ik moet een beetje realistisch blijven in mijn katten liefde.
haddock Geplaatst 3 december 2011 Rapport Geplaatst 3 december 2011 Sjonge, Potato head, onze buitenkat verkeerd inmiddels bij de here, onze pup en huiskat leren elkaar kennen, we zoeken 'n verwilderde buitenvanger die WEL liefde en eten kan krijgen maar ook alles buiten moet aanpakken, ook al is t 3 keer zo groot! De hond uitgezonderd, natuurlijk. Gaat ze weer in Belgie wonen!? Hoe kom je daat nu bij? De Noord Nederlander met gelukkig 'n zus in Belgie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden