albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Witje, hahahahahahaha Dat had ik niet gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Natte sneeuw???????? Hier schijnt de zon! Witje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 jaja in mijn assortiment schoenen zitten ook crocks.. Lachen jullie maar, het doet me helemaal niks. Ik vind ze fantastisch, mijn vakantieschoenen bij uitstek!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Fleur, hoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Crocs? Ik zou die aan het tuinhuisje hangen met een bloemmetje in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: fleurtjeCrocs? Ik zou die aan het tuinhuisje hangen met een bloemmetje in..quote> Hahahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Fleur!!!!! Hoe gaat het met je?? Het was beter om je te laten zeiden ze hier dat ik je niet meer ging roepen. Mn Soothe zei dat je waarschijnlijk heel veel pijn had, want hij heeft ook veel meegemaakt met zn kaken enz. Dus ik ben super benieuwd hoe het nu met je is. Vertel aub, Ik hoop zo dat het een beetje meegevallen is voor je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Gaat redelijk hoor Witje Moest uiteindelijk een dagje langer blijven . Vloeibaar eten komt mijn strot uit maar klaag niet . Nog dik en niet echt mooier dan ervoor maar hopelijk trekt dat nog bij. Straks op controle. Verheug me al helemaal om de blikken van bezoekers (ik zie dus echt helemaal geel, buiten mijn neus, voorhoofd en kin, beetje blauw nog aan de ogen) Stink echt uit mijn bek. Poetsen kan ik alleen vanvoor een beetje. Aan de achterkant van de tanden lukt het niet door die elastiekjes die de kaken bij elkaar houden. Begint beetje vies te worden. Mijn dochter zat gisteren twee meter van me en zei 'Oeps, jij stinkt' terwijl ze van haar lekkere chips lag te eten. Serpent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik dacht daarnet om wat te gaan likken aan een stukje gerookte zalm maar das een beetje overdreven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 wat is er precies bij je gebeurt dan fleur? in ieder geval beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Fleur, wie mooi wil gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ze hebben mijn appelsientjes opgepompt Toine *zou dit mogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: albertinaFleur,wie mooi wil gaan...quote> Moet veel soep eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 ai jai jai Fleurie das niet mooi als je je zo vies voelt. Maar goed qua pijn gaat het dus redelijk, het is meer dat je er niet goed uit ziet nu.. Ach ja hier zeggen we dan: Het moet eerst slechteren wil het beteren. Over een paar weken, zie je niks meer van al die kleuren die je nu hebt en staat je kaak eindelijk, hoe je m altijd al heb willen hebben. Afwachten maar dus, het resultaat. Ik vind het wel heel knap van je hoor, dat je het aangegaan bent, ik weet wel zeker dat ik dat nooit gedurft had. Maar ja ok, ik draag dan ook graag crocks, dus ja, mij kan je helemaal niet meer serieus nemen:D Enne die dochter van je, die lijkt vast op dr moeder he:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Mondwater is mijn beste vriend Waar ik echt nog bang voor ben...ze hebben ijzeren draadjes in mijn tandvlees gepland. De chirurg zei wel dat er een draad zou komen maar ik dacht op de tanden, zoals een beugel. Nee die draad zit vanvoor en boven en onder in het tandvlees. Daar zitten de elastiekjes op. Na zes weken moeten die eruit. En iets zegt me dat ik daarvoor niet onder narcose ga Straks eens vragen hoe dat zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Fleur, wat een vreselijke enge toestand, ik ben niet zo bang uitgevallen maar dit gaat wel erg ver. Een soort bionische vrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Doet wel wat pijn Witje maar wat doe je eraan.. De eerste twee nachten heb ik wel beetje geweend maar ik kon het niet meer terugdraaien dus we moesten gewoon verder. Elke dag is een stapje verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: albertinaEen soort bionische vrouw?quote> :DBijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Je bent wel knap hoor Fleur in de zin van: soms is het zoals het is. Met die gedachte doe jij toch maar mooi wat goed voor je is, en kom je steeds een stappie dichter bij jezelf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik ga nog eens een keer aan de soep voor ik vertrekken moet Hmmm....dat rijmt zo goed als Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Witje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Fleur, je komt er wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Succes en hopelijk is alles ok daar! (en kunnen de boel daar ook een beetje reinigen..) Laat je t nog ff weten aub doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 ja bor...........:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden