Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik ga afsluiten hier mensen nog een fijne voortzetting! (Draak, met een flex om hoef je niet meer je bed uit 's nachts, mag het rustig mis gaan ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hier zonder luier te bed. weet echter dat ik het droog hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ja maar dat gaat dan tegen m'n natuur in, nee lijkt me nix, broeierig gedoe dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 goeie nachtrust allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 zo vandaag weer droog doorgekomen, slaap wel allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ik zag dat er nog mensen hier waren en wil jullie even een goede nachtrust wensen. Heb het druk gehad en ook nog problemen met de server. Vandaag niet gedronken, wat ik niet kan zeggen van de dagen er voor. Welterusten Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Lidia, je post bij 5 december goed van je dat je vandaag niet gedronken hebt! slaap lekker zo! en we gaan er weer voor he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Hoi Gaby, kan je zien hoe erg ik achter ben en dAN DIE TICK OM EERST TE WILLEN BIJLEZEN. Oh jee, zit hier in het schermlicht te typen op een toetsenbrod waar de meeste letters vanaf zijn gesleten. Met je niet roken gaat het nog goed, heb ik begrepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden