Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Jeannet? Ik moet nu echt in de hoeven, zoals we dat thuis noemen.... Meis, gaat het? Hoop van je te horen! Tot later......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Beertje, mijn excuses als ik het niet zo goed heb neergezet maar ik ben nog niet teruggeweest. Ben weer erg strijdbaar, loop zelfs meer rechtop (echt waar) en als ze volgende week niet met kerstreces is ga ik donderdag de 29e bij haar langs. Zelf ben ik lekker vrij volgende week. Deze keer sta ik in ieder geval sterker in mijn schoenen. En die medicijnen wil ik nog steeds. Ik vind het zo raar dat ik die niet heb gekregen. Maar ik ga nu een pafke doen en dan weer verder met mijn werk. Vanavond ben ik weer terug. Allemaal een fijne middag gewenst:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Middag allemaal, ff vlug (nou ja vlug :-( ) alles gelezen en wil niet veel zeggen maar moet me toch van het hart, voordat ik weer verder ga hier. Trots op jullie , als ik dat als nieuwkomer kan/mag zeggen, vandaag tot nu toe dan lijkt dit op een forum wat voor een nieuwkomer heel hartelijk lijkt in mijn ogen, zoals jullie nu met elkaar omgaan. Zou het toch door kerstgedachten, jaarwisseling ofzo komen? Ben ik blij om hoe er nu gesproken en geluisterd wordt en dat alleen maar via een gesproken tekst, wat vaak dus fout gaat. Chapeau knokkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 And here comes trouble :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ha Gunn, dat is lang geleden Hopelijk blijf je wat langer hangen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hmmm...in het vervelen zonder alcohol ben ik nagenoeg wel getraind. Wat in het begin zo moeilijk leek is nu zelfs iets waar ik niet aan denk. Niet moeilijk want ik denk niet echt graag . Zo zie je..alles went Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 En we zijn weer weg. Tegen mezelf praten ligt me vandaag niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 niets zo veranderlijk als een alci ????? ehmmmmm..... ik dacht dat als ik stopte met drinken ik een stabiel, rustig persoontje zou zijn , die alles snapte enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 ROFL Bor en Gab blijkbaar he, blijkt maar uit het feit dat ik zelfs dit ooit nog eens zoiets zou schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 goedemiddag allen, even gauw bijgelezen, ga nu weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Toineeeeeee, koekie ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 goedebiddag bensen.... snif snotter nies hoest,,,pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Lenie, lakentje voor jouw arme snottertje hoor, nog niet iets beter joh. Hoop dat je je snel beter voelt, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 ach dan mot ze nog springen ook, niet zo hoog gooie joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ach dan moet hijzelf maar ergens een sauzijs zien te vinden.......ZOEK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 hahaha...dank u dank u... man man, ik snap niet waar al die ellende vandaan komt hoor...snuit me een ongeluk? ( had even de kippepoten in de oven gedaan vandaar mijn late reactie_ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 moet je dat doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 ja.... jij wilt soms graag wat zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 hehehe.... dat er behave staat snap ik... gedraag je. maar daarom mag je toch wel iets zeggen? of ben ik nou echt zo blond?..hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Lenie, beterschap!! Verevelend he dat gesnotter, ik heb het ook nog steeds, maar voel me verder goed gelukkig. Heb alvast iets in de oven staan voor kerst, dat kan ik invriezen. Alleen een beetje laat, want ik eet straks ook iets uit de oven..... Tijdsplanning was verkeerd. Nou ja, dan wacht meneer maar even op zijn maaltijd. Hihi! Ik geef hem wel een flink stuk kaas ofzo. Istie even zoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 dank je Made... Bor... ik snap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Avond Worteltjespuree met fishsticks..njammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goedemiddag luitjes, Lenie, je houdt het virus wel bij je hoor! Ik wil het niet hebben in elk geval. . Ik zie Fleurtje ook, hoe gaat het met je? Al weer wat vaster voedsel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Tina Yeppie, aan de puree en de vis. Lekker, lekker, lekker!!! Moeilijk wel want moet het er in duwen en kauwen doe ik eigenlijk nog steeds niet maar volgende week mogen de elastiekjes eruit dus verwacht dat het eten dan ook een beetje makkelijker gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Er zijn er veel ziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden