Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hoe lang ben jij al "droog"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Haha ik heb nu 6 dagen niet gedronken. Daarvoor af en toe. 1 x in de maand ofzo. Maar deze keer wil ik het wel volhouden, want ik heb er geen rem op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ja dat heb ik ook niet, maar dat is bekend bij ons soort mensen. Toch heel goed dat je 6 dagen niet hebt gedronken, en zeker in deze tijd. Mij lukt het absoluut niet. Helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Drink je, op momenten zoals nu, dan ook veel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 nee niet veel, maar drink wel. Ben altijd maar alleen en weet gewoon niet wat ik met de tijd moet doen. Anders gingen we ergens naar toe of naar iemand toe en nu gewoon niks meer. Ik ben eerlijk hé. Ik wil er niet over liegen. kijk al 50% tv, ben ik ook helemaal niet gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Is goed dat je eerlijk bent toch? Vooral hier, en hier is het ook een plek waar dat kan. Weet nog steeds niet wat ik zal doen, wakker blijven of toch maar even naar bed gaan. Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ik wil wel naar bed.Maar ben niet moe dus wat dan?? Ben jij al moe?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Nee ook niet moe hier, maar ik ga toch ff in mn bed liggen. Ik ga wel even een vrolijk boek lezen en dan zie ik wel of ik in slaap val. En dan maar hopen dat ik wakker van de wekker wordt. Red jij het wel dan, hier in je uppie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Komt goed. Ik ga ook slapen. Ben toch wel een beetje moe aant worden. weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ok, slaap lekker en anders gewoon ff lekker liggen. Tot morgennnnnnnnnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ja want als je ligt dan rust je al toch??? Weltrusten en tot morgen. We sluiten het af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Zonet wat dingen op de draad van gisteravond terug gelezen mensen die zich alleen voelen, hun tijd niet weten in te vullen, exen lopen mailen etc. bedenk dat je het uiteindelijk met jezelf moet doen in het leven! probeer niet afhankelijk te zijn van anderen 'I don't need a man to survive!' kijk eens naar de positieve kanten van jezelf probeer eens te zien of er een hobby is waar je je op kan storten als je alleen bent draai eens je lekkere muziek, kook eens wat lekkers voor jezelf ga nieuwe mensen ontmoeten door op een cursus te gaan maak gewoon een praatje met iemand in de supermarkt en ga alsjeblieft geen exen mailen met een slok op sla het dan eerst eens op in 'concepten' en lees het de volgende dag eens terug!! probeer eerst eens van jezelf te houden zoals je bent en ben je niet tevreden over jezelf probeer daar dan wat aan te doen ieder mens heeft mooie en goeie kwaliteiten in zichzelf hou van jezelf om wie je bent en je zult zien je komt tot leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden