Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Originally posted by: pippieSlaap lekker voor wie gaat slapen quote> hey pippie, nog wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ja Jootje ben nog wakker hoor. Ben ook nog niet moe, en jij, denk je dat ja kan slapen straks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Nee zeker niet helaas. Zal altijd een probleem blijven denk ik. Ging toch beter toen ik op iemands borst kon liggen maar ja dat is verleden tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 idee, neem me hond mee naar bed!!! geintje....ken het hoor dat niet kunnen slapen. weet je wanneer ik slaap als een blok?...als het ligt word.......sucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 licht is met ch schat en je hond wil ik hoegenaamd niet. en zucht is met een z. Ben je niet te ver met je honden gelopen ??????? haha ook een grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 En toen waren er nog maar drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ja is inderdaad heel rustig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 drie kleine kleutertjes zaten op een hek........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Originally posted by: Jootjelicht is met ch schat en je hond wil ik hoegenaamd niet. en zucht is met een z.Ben je niet te vermet je honden gelopen ???????haha ook een grapjequote> ja mam..ik weet het mam...ja ben net terug....en mij mutsie gaat lekker mee naar bed..+ kat.. sjugt....truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Haha ja, boven op een hek. Misschien een keer goed om de hele nacht niet te slapen en dan wel de hele dag morgen wakker te blijven. Zouden we dan weer in het ritme komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 zjugt klinkt niet.....truste!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Originally posted by: pippieHaha ja, boven op een hek.Misschien een keer goed om de hele nacht niet te slapen en dan wel de hele dag morgen wakker te blijven.Zouden we dan weer in het ritme komen?quote> Ja zou best kunnen. Proberen???????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Originally posted by: Leniezjugt klinkt niet.....truste!!!!quote> truste lenieen misschien tot morgen. Het gaat je goed.veel liefs van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 bin there...done that...helpt niet hehehe...truste pies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 ja joontje zouden we wel kunnen doen he? moet ik wel sigaretten halen zo want die zijn op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 was mijn medicijnen voor mijn bloedddruk vergeten te pakken. Stom krijg ineens moeite met mijn hartslag. stommerik die ik ben. ze zitten binnen nu. foutje. okee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Slaap lekker Lenie. Gaat het wel goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 ik heb er nog genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Originally posted by: Leniebin there...done that...helpt niethehehe...truste pies!quote> Truste Lenie en misschien tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ohhhhhhh, ik wil ook!! Ben nu boterham aan het eten met een glas karnemelk. Haha ontbijt, ik ben echt helemaal van de leg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 haha.echt ongezond.nee hoor juist wel gezond. ik ben indo-sigaret aant roken en eet zilveruitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Originally posted by: pippieSlaap lekker Lenie.Gaat het wel goed met je?quote> ja hoor gaat heel goed hier.alleen dat slapen he?blijft problematischik ga even wandelen....neem de honden nogmaals meetot morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Huh, zilveruitjes verder niets?????? Ja roken is wel ongezond, maar nu ff niet hoor!!!! Beter dan een borrel Nog steeds niet gedaan, dus wat dat betreft gaat het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Kan ik helaas niet zeggen. Maar doe mijn best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Is ook heel moeilijk, om het niet te doen. We zitten hier niet voor niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden