pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Slaap lekker Bol, en laat een lichtje aan..............:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Borrie........... Mee eens. Er moet en zal iets gaan veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: pippieIs ook maar een grapje hoor Jootje.Maar Bor, jij en ik voelen ons alleen, vandaar.Ik ben niet heel lang bij hem geweest hoor, een jaartje.Maar toch.........En de laatste keer dat ik hem heb gezien, had ik gedronken.Ik was liever op een andere manier weggegaan, snap je?Nu wordt ik steeds gezien door hem als die ene..........die dronkentor.quote> Is goed schat zeg ik altijd maar.Probeer je best te doen, en meer kan je niet. We leven allemaal op het randje.En dat is juist zo moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: akeleiMoraal van het verhaal: achetraf ben je altijd slimmer.quote> Tjah Akelei, helaas wel. Maar aan de andere kant je bent er wel nog slimmer van geworden duzzz. Maar ja wat je soms niet over je heen laat komen he. en dan ook nog denken dat het ook nog goed komt, of dat het je niet anders kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Borrie? Nee ik ben niet oke. Hoe eenzaam kun je zijn in een relatie? Daar weet ik alles van. Maar ik herpak mezelf wel weer. Al vergaat de wereld, ik blijf overeind! Echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Bang in het donker is inderdaad niet fijn, Madelief. Moeilijk ook, en vooral wanneer er geen lampje brand. Wanneer ik me bang voel laat ik ook een lampje aan. Vervelend dat dat niet kan bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Bij ons is er twee jaar acter elkaar ingebroken. We hebben een eigen bedrijf. Was daarom dit jaar extra bang omdat ik alleen was. Heb alle kerstverlichting, en de verlichting in huis aan gelaten en er is niemand geweest. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Pip, Ja ik kan wel een lamppje laten branden. Maar ik woon zo afgelegen, dat ik eigenlijk betere bewaking wil hebben. Maar dat zit er even niet in financieel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Hoi Bor, ik heb nu geen relatie meer hoor. Het is over en dat is ook beter. Maar toch moet je dat even verwerken denk ik, weet ik eigenlijk wel zeker. Maar het is zo moeilijk............... Weet ook dat het weer goed komt en dat die nare gevoelens weer weggaan, daar ben ik sterk genoeg voor. Maar lukt nu gewoon even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Frummers, ik ga opnieuw proberen te slapen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Lief.... hoe eenzaam kan je zijn zonder relatie? en weet je....ik vind het niet eens erg... 1e kerstdag alleen... oud op nieuw alleen heerlijk. evengoed sterkte en succes..XX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Wat Borretje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Is je maar geraaien ook Borrr, maar als de wereld vergaat moet je maar met ons mee hoor Oeps was van Made zie ik nu, nou jij ook mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 hee diesel. alles okee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ach tuurlijk Jootje, ook weer aan het proberen dag en nacht ritme weer goed te krigen. Maar komt wel weer. Nu lekker teve te kijken naar top 2000 a gogo, altijd leuk. Zellfs nu vindt ik bv disco leuk uit de jaren 70, had je me toen niet moeten vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 NIemand is perfect zien we nogmaals. Ik vind het jammer dat niemand nu even reageerd. We zijn hier toch niet voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Trouwens wel blij dat je hier weer vaker komt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 J maar later op de avond hier vaak niemand hoor Dacht, zeker in het begin toen ik net gestopt was (of hoe je het ook noemt, zo voelt het wel, dacht ik vaker hier wel mensen te vinden, maar nee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Maar das natuurijk voor de andere mensen wel beter, maar voor jezelf dan ff niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 en dan zie je idd , wat je net al schreef dat niemand perfect is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Nee hier ben je ook maar vaak alleen. Ja of je moet om zeven uur s'morgens opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 iemand nog op zoek naar een hondje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Dan zijn ze er weer met zijn allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: Lenieiemand nog op zoek naar een hondje?quote> Een hondje, wil je hem kwijt dan?Waarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 sorry ben ineens druk op FB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden