Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 nou Jaap succes, is een grote stap he, maar wel erg spannend hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hee Diesel, hoe is het? Ik dacht dat er niemand meer was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Ha Jootje, jij ook nog wakker joh, weer geen slaap is toch lastig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 "my name is nobody" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Wou dat ik het kon.Maar ja gaat niet. Heb zelfs amitriptyline om beter te slapen. Maar werkt voor geen meter. En nu ik vakantie heb sta ik ook veel later op natuurlijk, dus dat werkt ook niet ten gunste. Zal volgende week misschien weer beter gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Ach de honden warn nog niet moe, dus nog ff voordat ik me nest induik met hen spelen. Loopt een bijna loops teefje tussen, dus moet ze goed in de gaten houden en zo splitsen voor de nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Ja dat is echt het nadeel als je niet vroeg hoef op te staan. Maar das het beste om dan maar ritme aan te houden, ik ben er ook gauw uit hoor. Ben zelf echt geen ochtend mens, maar moet tegenwoordig wel. Maar als ik een paar avonden het wat later maakt zit ik er ook weer helemaal naast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Aha je je wilt geen mini's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 nee hoor het zijn er a genoeg hoor, 6 vloerkleden is best veel Dus zeker geen mini's en de 2 mannen die niet gecastreerd zijn haar vader en broer, duuzzz mooi niet. Na oud en nieuw wordt ze geholpen. Daarna eens kijken of we een nieuw thuis voor haar kunnen vinden en dan het liefst samen met haar zus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 ja dat begrijp ik. soms kan het ook teveel worden, en moet je een grens trekken. Of er een stopje (kurkje) indoen haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Ik weet niet of je er nog bent Diesel, maar ik ga proberen te slapen. Weltrusten, en hou de diesel warm en gaande. liefs van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 LOL, ja was ook niet de bedoeling, toen we hier kwamen wonen hadden we 1 pup en 2 jaar geleden kwam er een sint-Bernhard bij. Daar kregen we een nestje Drentse Draken Doggen van. We zouden er 1 reutje van houden, maar wereden er 2 want vrouwlief kon van de jongste geen afstand doen, nou dan maar 4 he en we hebben ruimte zat. De andere 7 goed geplaatst (dachten we duz) nu zijn er in korte tijd 2 terug gekomen vanwege scheidingen en verhuizing, dus terug genomen, voordat ze op marktplaats zouden komen als bv fokteven, zijn mooie honden als je ervan houdt met mooie karakters. Maar nogal uur in onderhoud en de castraties en hebben ook nog andere dieren en een opvang waar veel tijd in gaat zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 truste lieffie en hoop dat je lekker kan slapen en rust goed uit, hou je haaks he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 WEltrusten. ben nu echt weg. was vergeten af te sluiten 'Misschien tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden