Spring naar bijdragen

woensdag 28 december


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja dat is echt het nadeel als je niet vroeg hoef op te staan. Maar das het beste om dan maar ritme aan te houden, ik ben er ook gauw uit hoor. Ben zelf echt geen ochtend mens, maar moet tegenwoordig wel. Maar als ik een paar avonden het wat later maakt zit ik er ook weer helemaal naast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hoor het zijn er a genoeg hoor, 6 vloerkleden is best veel :)

Dus zeker geen mini's en de 2 mannen die niet gecastreerd zijn haar vader en broer, duuzzz mooi niet. Na oud en nieuw wordt ze geholpen. Daarna eens kijken of we een nieuw thuis voor haar kunnen vinden en dan het liefst samen met haar zus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL, ja was ook niet de bedoeling, toen we hier kwamen wonen hadden we 1 pup en 2 jaar geleden kwam er een sint-Bernhard bij. Daar kregen we een nestje Drentse Draken Doggen van. We zouden er 1 reutje van houden, maar wereden er 2 want vrouwlief kon van de jongste geen afstand doen, nou dan maar 4 he en we hebben ruimte zat. De andere 7 goed geplaatst (dachten we duz) nu zijn er in korte tijd 2 terug gekomen vanwege scheidingen en verhuizing, dus terug genomen, voordat ze op marktplaats zouden komen als bv fokteven, zijn mooie honden als je ervan houdt met mooie karakters.

Maar nogal uur in onderhoud en de castraties en hebben ook nog andere dieren en een opvang waar veel tijd in gaat zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...