MarQ Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 ik ben ook nog klaar wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Jee Mark, vervelend is dat he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ja ben een beetje hyper en moet om 8 uur weer present staat voor een afspraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Oh jee, hoe komt het dat je zo hyper bent? En dan moet je ook nog vroeg opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 ben van alles aan het uitpluizen en dat is nog al ingewikkeld UWV en zo en ik wil het dan persé nu wete maar moet morgen gewoon even bellen en er even afstand van nemen nu en eigenlijk gaat rusten maar eerst nog een bakkie cappuchino en even forum lezen en posten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ja snap ik. Zelf zit ik ook een beetje zo in elkaar, wil ook gelijk alles weten en geregeld hebben. Maar idd, je kan er nu niets aan doen en als je morgen ff belt heb je waarschijnlijk het antwoord direkt. Oh ja, kan je niet beter een beker warme melk nemen ipv koffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 cappuchino is al met heel veel melk maar je hebt wel gelijk dat warme melk beter is er werd mij verteld dat als ik niet meer drink dat ik dat beter zou gaan slapen, nou merk er weinig van ben hard op weg naar de 7 maanden zoals je aan het onderschrift kan zien maar slapen is echt heeeeeeel slecht bij mij maar dat heeft ook weer andere oorzaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Jee wat goed zeg echt super, 7 maanden. Nee dan zou het daar wel niet mee te maken dat je niet kan slapen. Ik dronk maar af en toe, 1x in de 2 maanden maar dan ook flink hoor en dan zit er bij geen rem op. Dus ja, enigste oplossing is dan ook stoppen. Ga nu aan dag 13 beginnen en ik hoop zo dat het me nu gaat lukken om er vanaf te komen. Maar ik ben nog al een goed piekeraar zeg maar, dus vandaar dat ik niet kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 piekeren ik weet daar alles van gebruik er AP voor om mn gedachte te ordenen en dat werkt wel aardig goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 AP???? Ken ik niet, soort antidepresiva?? Ben je nu nog niet moe?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 niet moe nog maar ik ga mezelf nu verplicht naar bed sturen doei pippie ook welteruste voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Dag mensen, ik heb even op een ander forum zitten lezen. Ik dacht ik nog de enigste was hier. Maar ben nu wel moe geworden eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Nou dan ga ik maar proberen te slapen. Weltrusten Pippie en Marq, slaap wel en morgen een nieuwe dag. Morgen ga ik weer beginnen met ADB te worden. En ga het per dag bekijken. Moet toch weer lukken Veel liefs en goede nacht van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen. Succes morgen met je afspraak!! Jootje ben er ook nog. Haha, de ochtendploeg komt al bijna weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Hoe vroeg moet jij er uit Pippie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Jij ook Jootje, slaap lekker. En idd per dag bekijken, super dat je morgen gaat beginnen hoor. We gaan ervoor!!!!! Liefs Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 IK ga nu echt slapen weltrusten Pip en misschien tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik hoef er niet vroeg uit maar ik wil er ook niet te laat uit. Ga nog maar ff lekker wat lezen denk ik. Wie weet val ik dan nog even in slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden