Shahire Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Zo, rijk alleen iedereen op 1 oor zou ik eigenlijk ook moeten maar kan de slaap niet vatten dus maar even terug gelezen Dinah zag ik even, leuk Jeannet, Ms Luzac en Mauro een slinger en ik zag nog meer, ben het even kwijt zit me eigenlijk meer zorgen te maken om bepaalde mensen hier kan het niet uit mijn hoofd zetten zal wel over zijn voordat ik een jongetje ben.... Madelief, ik weet weinig te zeggen hooguit: tot hoe ver wil je het laten komen..... Anders, alle begin is moeilijk maar ook jou gaat het lukken! Aicha zit veilig ook alle vertrouwen in!! Jan gaat lekker :) Snoep ik mis je :( Jane, mail hou je van me tegoed wat in een goed vat zit..... En voor Bor en iedereen welterusten....................... (aanpassing) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gaby, happy birthday :light::light: have a nice day!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Shahire, ben ook wakker nu. heb echt een rotnacht gehad. woelen en draaien maar even dit je bent een lieverd. Hoop dat je goed slaapt. Had geen zin een nieuw draadje aan te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden