Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Goedemorgen allen die nog liggen te slapen. Ik moet mij nog droog afmelden voor het dagpact van gisteren. Vandaag start ik maar weer het dagpact: Aicha Ga vast koffie zetten en broodjes voor jullie smeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Moggeuh fretsels, nou toch al druk hier, Aicha en ik nog niet echt wakker en lopen een soort dansend door de gang ikke een betje wankel en zij maar uitwijkend om niet onder de koffie te geraken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nou zou weer me nest eigenlijk in moeten zeg, magnetron doet gek en het thee-water niet echt warm en lauw zouthout thee is ook een beetje laf. Maar met wat extra suiker wel goed te doen Wie wilde er nou toch alweer op de dagpact lijst???, nou dacht Jootje, maar ik ga niet alles van gister nalezen, dat redde ik gister al niet en vaak lees ik dan toch over dingen heen of haal dingen door elkaar. Das dan ook weer verwarrend, ook voor mezelf en miss voor jullie als ik daarop reageer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Goedemorgen Aicha. Diesel ook al weer wakker?? DAGPACT: Jootje Pippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 goede morgen frummels. doe mij maar een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ok Igor, vangehhhhh Oh nee dat kan niet met koffie. Wat wil je ook alweer in de koffie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Goedemorgen Bor, Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Diesel nou zit ik toch helemaal onder de koffie. Kijk toch uit joh!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Vandaag start ik maar weer het dagpact: Aicha Jootje Weet het eigenlijk wel zeker dat het Jootje was en anders moet ze "gewoon" maar haar best doen ervoor Nou ligt iedereen nog lekker uit te slapen en ben ik Aicha ook weer kwijt, ja dan kan ik ook wl kwartet gaan schrijven hier, honden zijn er al uitgeweest en de kippen zitten nog op stok, durven er nog niet uit als het zo donker is. Wel hebben ze hun eerst eitjes gelegd , misschien zijn de kippies toch nog niet zo oud als dat we dachten toen we ze ophaalde bij de ganzenopvang hier in Drenthe. Gister zlfs 2 dus de dames werken nog, de derde die we hebben is nog niet duidelijk, was kuiken vorig jaar en zou 100% zeker een hennetje zijn, zijn we enorm voor omgereden, maar punkie lijkt steeds meer toch haan te worden en dat kunnen we eigenlijk niet hebben. Nou das afwachten dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Morgen wakker wordende frummels, alles goed. Hier om 3 uur al wakker (jekkie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Moggeuh allemaal, nou Pips op tijd voor choco taart en beetje geslapen alemaal. Sorrie Aicha ik altijd klungel in de keuken, alleen dit soort cake lukt me een beetje, lijkt nog wat tenminste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Klopt het dagpact weer niet Diesel en dat is jouw schuld! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 was mis dan, was het Jootje niet die erop wilde ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bijwerken die hap en rap een beetje!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 nou pippie in die koffie hoef ik niets hoor. moet ik het zeker opdweilen. echniet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Kijk eens uit je doppen wat schreef Borretje nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Jeetje om 3 uur al Aicha, kon je niet slapen. Dieselllllllll, het dagpact was al begonnen. Nog slaap in je ogen zeker. DAGPACT: Aicha Borretje Jootje Pippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nee, dagen hiervoor teveel geslapen denk ik. En een beetje verliefd denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja maar ik nam jouw lijst over en schreef Jootje erbij en verhaaltje erbij en toen was Bor ook wakker en was dus eerder, pff snap je nu dat ik me niet met die pacts bemoei. Wilde iemand er gewoon bij plaatsen die dat gevraagd had en zelfs dat van jouzelf gekopieerd hoor, dus was wel jouw lijst hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Haha nee Igor, ik zal voorzichtig doen met de koffie Lekker chocotaart, nog nooit gehad zo vroeg op de ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Yep net als lopen enzo Bor Maar wel heel vervelend hoor. Pips jij toch wel vroeg eruit, je zou toch uitslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Verliefd Aicha???? Vertel!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja Diesel, geef mij maar de schuld. Ik heb niet voor niets een rugzak! @Bor, ben ook een beetje verliefd geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 nou borrie ik doe niets anders dan slapen. ik wordt er moe van zo moe als ik steeds ben. ik slaap de hele nacht door en vaak val ik op de bank ook in slaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nou ja, weet niet zo goed wat ik er over moet vertellen. Hij is wel heeeeeeeeeeeel erg leuk en hij vind mij ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk! Heb zondag een afspraak met hem en ben nu al zenuwachtig. Lijk wel een puber:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden