Spring naar bijdragen

woensdag 18 januari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 449
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou zou weer me nest eigenlijk in moeten zeg, magnetron doet gek en het thee-water niet echt warm en lauw zouthout thee is ook een beetje laf. Maar met wat extra suiker wel goed te doen :)

Wie wilde er nou toch alweer op de dagpact lijst???, nou dacht Jootje, maar ik ga niet alles van gister nalezen, dat redde ik gister al niet en vaak lees ik dan toch over dingen heen of haal dingen door elkaar. Das dan ook weer verwarrend, ook voor mezelf en miss voor jullie als ik daarop reageer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag start ik maar weer het dagpact:

Aicha

Jootje

Weet het eigenlijk wel zeker dat het Jootje was en anders moet ze "gewoon" maar haar best doen ervoor ;)

Nou ligt iedereen nog lekker uit te slapen en ben ik Aicha ook weer kwijt, ja dan kan ik ook wl kwartet gaan schrijven hier, honden zijn er al uitgeweest en de kippen zitten nog op stok, durven er nog niet uit als het zo donker is. Wel hebben ze hun eerst eitjes gelegd , misschien zijn de kippies toch nog niet zo oud als dat we dachten toen we ze ophaalde bij de ganzenopvang hier in Drenthe. Gister zlfs 2 dus de dames werken nog, de derde die we hebben is nog niet duidelijk, was kuiken vorig jaar en zou 100% zeker een hennetje zijn, zijn we enorm voor omgereden, maar punkie lijkt steeds meer toch haan te worden en dat kunnen we eigenlijk niet hebben. Nou das afwachten dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar ik nam jouw lijst over en schreef Jootje erbij en verhaaltje erbij en toen was Bor ook wakker en was dus eerder, pff snap je nu dat ik me niet met die pacts bemoei. Wilde iemand er gewoon bij plaatsen die dat gevraagd had en zelfs dat van jouzelf gekopieerd hoor, dus was wel jouw lijst hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...