Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: SmikkieWel knap van die man trouwens.quote> Dat 'ie 48 halve liters per dag kon wegtikken, of dat 'ie g'stopt is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ja psies en nou hoef ik me eigenlijk nie druk te maken dat er geen alc. in huis is. Maar toen ik hoorde dat ik zeker wel moest stoppn , ok, maar dan zou ik dat wel kennen. Nu lukt het eigenlijk aardig en soms mag ik het ook wel van mezelf een paar dan. Maar heb nog zoveel in huis, das toch wel zonde en niet iedereen lust wat ik soms maakte en nog zeker 5 liter pure alc. staan om mee te brouwen enzo ofzo . Tjah brouwen wou ik eigenlijk ook weer gaan doen, maar das miss toch niet zo pienter. Of zou je malt kunnen mixen. een lekkere frisse malt pilsner, dat lijkt me wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Mijn oogjes vallen dicht. Slapen lijkt me dan een goede tussenstap. Zodat ze morgen weer open kunnen. Slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 @Pippie, Zingt 'ie 'Kronenburg Park' niet meer? Waarom dat dan niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Truste, Jaapio! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Nee maar Smikkie, das het verschil van werk he. Heb in de tentenbouw gezeten, met festivals enzo. Maar dee ook het baronderhoudt van de tappunten en bevoorrading. Dus geen punt daar, hebben ze ook uitgerekend dat ik samen met me maatje zo op fust bier per dag zaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Japie pitse laat die kleppen maar zaken en slaap goei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: SmikkieGunn heb je trouwens nog meer bier in huis of niet?quote> Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Nog een dan. Met deze deelde Frank ooit de oefenruimte.Leuke stad hoor, Nijmegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ach weet je Smikkie, dat was nou dan weer het gekke, ik nooit echt aangeschoten achter de bar gestaan, zeker niet in de kroegen waar ik gewerkt hebt. Ik kon altijd dan wel drinken , maar kon altijd , zeg maar, mijn aangeschotenheid bewaren tot ik klaar met werken was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Originally posted by: SmikkieOkay Gunn, dan zou ik het al een prestatie vinden als je het bij die 6 kan houden.quote> 'k heb nu geen trek meer. Ja, misschien nog iets eten, en dan duik 'k m'n sarcofaag in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Nee ook niet meer Gunn. Ja dat zal hij nog wel zingen natuurlijk. maar niet op zn laatste tours. Maar wat hij nu zingt.........super mooi!!! Ik ook niet hoor Hannah, kom ook niet meer in dancings en kroegen. Niet om de drank alleen hoor, maar vind ik ook niet meer zo leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Yah das waar Smikk, hij heeft gelijk Gunn, dat zou van kracht en moed getuigen maat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 @Jaap, 'k ken die band in 't geheel niet. De muziek is dan ook bagger, zelfs voor punk begrippen. Nou ja, humor is 't wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Leuk Jaap!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Tjah Gunn das generatie verschil dan he Was ook geen goeie band , maar ach dat waren wel meer bands niet, maar zij genoten wel bekendheid hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Nou Smikk, kwam dat nou door de muziek van Tedje en de flikkers ? zal tog nie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Wat zijn we goed hier op het forum he Smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Haha Diesel doet weer raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ja zijn hier mensen van alle markten thuis en mensen die weten wat er te koop is in de wereld en dus op de markt. Dat is wat ons hier tesamen bindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ikke Pipp ? nee nou doe jij gek hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Nou ja zo hete de band nu eenmaal ken er nix aan doen. Of zouden ze denken dat het reclame is of dat de band nog bestaat, of dat er geen bands zijn met rare namen in een andere taal la la la Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Misschien rare vraag Smik maar wat is ad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ohhhhh ik weet het al hoor!!!! Duhhhh...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Yah dat wilde ze me ook laten slikken terwijl ik tegen bijna geen enkele medicatie kan. mooi niet dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden