Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 Januari


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja psies en nou hoef ik me eigenlijk nie druk te maken dat er geen alc. in huis is. Maar toen ik hoorde dat ik zeker wel moest stoppn , ok, maar dan zou ik dat wel kennen.

Nu lukt het eigenlijk aardig en soms mag ik het ook wel van mezelf een paar dan.

Maar heb nog zoveel in huis, das toch wel zonde en niet iedereen lust wat ik soms maakte en nog zeker 5 liter pure alc. staan om mee te brouwen enzo ofzo .

Tjah brouwen wou ik eigenlijk ook weer gaan doen, maar das miss toch niet zo pienter.

Of zou je malt kunnen mixen. een lekkere frisse malt pilsner, dat lijkt me wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee maar Smikkie, das het verschil van werk he. Heb in de tentenbouw gezeten, met festivals enzo. Maar dee ook het baronderhoudt van de tappunten en bevoorrading.

Dus geen punt daar, hebben ze ook uitgerekend dat ik samen met me maatje zo op fust bier per dag zaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach weet je Smikkie, dat was nou dan weer het gekke, ik nooit echt aangeschoten achter de bar gestaan, zeker niet in de kroegen waar ik gewerkt hebt. Ik kon altijd dan wel drinken , maar kon altijd , zeg maar, mijn aangeschotenheid bewaren tot ik klaar met werken was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ook niet meer Gunn.

Ja dat zal hij nog wel zingen natuurlijk.

maar niet op zn laatste tours.

Maar wat hij nu zingt.........super mooi!!!

Ik ook niet hoor Hannah, kom ook niet meer

in dancings en kroegen.

Niet om de drank alleen hoor, maar vind ik

ook niet meer zo leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...