Mai Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Gunn, Het is een keus Net als alles is Als je dat ziet Ben je er Totdat je ziet dat het gaat zoals het gaat En alles okee is Doe wat je moet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Dat vind ik fijn om te horen Akelei Andersom is het ook zo nl Ja ach t forum golft bij mij. Maar loslaten is beter van niet heb ik voor mezelf bedacht. Trouwens ik kan het helemaal niet meer missen. Ook chatten met jullie is een verslaving nl:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Volgens mij hebben forums ook weer iets verslavends... en dat is natuurlijk ook alweer niet goed....Zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Fora zijn lang niet zo vernietigend als drank, Change Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 'k heb - verspreid over de dag - 6 blikjes bier (33 cl, 5 vol. %) op. Waarom probeer 'k mezef wijs te maken dat 't wel meevalt. Volgens de WHO is twee, hooguit drie consumpties per dag aanvaardbaar. Daar zit 'k dus twee/drie keer over heen! Wanneer kom 'k toch tot 't inzicht dat 't zo niet meer kan?! Tot 'k in 't ziekenhuis beland?! Of erger?! 'k ben inmiddels vijfendertig. En m'n lichaam geeft al signalen dat er iets niet goed gaat. Hoe lang nog...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 haha jaaa change zo is t altijd wat he.. Nah ja, we motte t er maar mee doen he?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Welterusten Akelei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Truste Akelei:lips: Ik weet niet hoe lang nog Gunn.. Misschien wel morgen, volgende week, volgende maand, over een jaar of misschien wel nooit. Tja, wie zal het zeggen?? Ik gun het je wel ontzettend, want je hebt zo vaak gezegd dat je wil stoppen en ik vind het naar dat het je niet lukt... Daarom deze maar ff voor jou:present: Ik ga mn bed opzoeken, want ik gaap me suf Weltrusten allemaal voor straks laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Om van een verslaving af te komen is het denk ik goed er over te praten. Het is lastig mensen te vinden in je directe omgeving. En misschien ook wel onwenselijk. In het begin was ik er misschien wel 6 uur per dag aan kwijt, aan dit forum. misschien wel meer. Maar aan drinken was ik dat ook kwijt. Ook soms wel meer. Plus de verloren tijd de volgende dag. Dus vond ik het aanvaardbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Welterusten Witte. Hé Jaap, 'k kan me nog herinneren dat 'k je een b'richtje stuurde, om m'n gemoederen te sussen dat 't wel meevalt met mij. Iedere nieuweling op dit forum is geneigd dat te doen, valt mij wel op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 He allemaal, gezellig druk nog. Ben met mn broer naar theater geweest, super leuk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Nou ds de 2e x dah ik kom kijken gaat nichtje er weer vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik kan me dat nog wel herinneren, ja. Het gaat niet om hoeveelheden, het gaat erom hoe je je er bij voelt. Wat het met je doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Nou truste Witte en rust zacht. Ha Change, welkom hier opnieuw dan en sterkte met je dilemma en het stoppe. Hee ho Pipp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Dat denk ik ook Smikkie. Gewoon alles binnen het redelijke houden. Alles, alleen drank binnen het redelijke houden dat wil me maar niet lukken. Nu 14 dagen van af kunnen blijven. Voelt heerlijk, lichamelijk en geestelijk. Maar het idee: nooit meer... Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen en toch wil ik het deep down. Ga er maar een nachtje over slapen. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Als 'k bijvoorbeeld dit toch lees... http://www.deweekkrant.nl/file..._ZKR-1-35_080521_1.pdf 48 halve liters bier per dag?! Dat kan toch niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Frank Boeijen...........!!!!!! Was echt super mooi. Ben vorig jaar ook geweest, maar hij was nu weer aan een nieuwe tour begonnen. Mooie teksten en een prachtige stem natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Als ik door zou gaan met drinken zou mijn relatie er vrij zeker aan kapot gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Truste Teveel , aj ik denk dat veel mensen dat hebben hoor, hoe en wat dan en als enzo, hoe moet ik naar het graf van zo'n beetje me beste maat waar ik altijd een borrel met hem drnk en als we, en als die en die nu langskomt en tradities en, pffff wat een vragen als je eenmaal wil stoppen of minderen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Da's twee per uur, moet te doen zijn. Maar niet elke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Truste, Teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Kan wel hoor als je rustig an doorgaat en kan je er zelfs nog bij werken als je dan mag drinken tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 :moon:''En vraag niet naar de weg, want ied'reen is de weg kwijt.'':moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ja maar die zingt hij niet meer hoor Smik. Goedemorgen Hannah. Ik vind het ook nog steeds moeilijk om met het idee te leven dat je nooit meer mag/kan drinken. Daarom doe ik eigenlijk nog steeds per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Leuk Pipp dat j je vermaakt hebt. Is een goed begin van het weekend moet je je maar bedenken joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden