Antoinnette Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 ja maar ik zat er ook nog bij te eten. maar ik heb ook geen idee waarom het zo rustig hier is vandaag. Zo mooi weer is het toch niet buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 ben je verdwaald bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Originally posted by: igorik ga me 'nuttig' maken. fijne dag en allemaal wel aan het 'werk' he. niet luiwammes als ik er niet ben.quote> misschien heeft iedereen wel geluisterd :):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 ik maak even een lekker grote beker chocomel en dan voor de tv. de kans dat ik in slaap val is 99% dus voor straks vast weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 En 'k ben weer thuis! Nou, één ding doe 'k nooit meer. Op 't allerlaatste moment nog boodschappen doen. Dat brengt een hoop stress met zich mee. Én een hoop ergernis bij de mensen die werken bij de Lidl. 'k had geen boodschappenlijstje (heb 'k trouwens nooit), en dan koop je meer dan je nodig hebt. En daar 'k ook nooit de inventaris opmaak van wat 'k al in huis heb, blijk 'k vaak b'paalde artik'len al in huis te hebben. G'lukkig nooit teveel aan bederf onderhevige waren. Kortom, efficiënt boodschappen doen moet 'k nog leren. 'k heb maar een krap budget te hanteren. Kan iemand mij wat tips geven? Tante Bolletje, misschien? @Suikertje, Die opmerking van daarstraks was niet g'meend, hoor! Je moet d'uitlatingen van deez' idioot met een ruime korrel zout nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Gunn, wat een eer voor je. Ik log speciaal voor jou nog een keer in. Ik kan heel wat hebben hoor en raak niet zo snel ondersteboven. Vwb de boodschappen is toch denk handig om toch ooit eens te beginnen met een lijstje. Ik weet hoe het is met krap budget en ik doe het ook. Ik ga ook geen boodschappen doen als ik een hongerig gevoel heb. Dan neem ik vaak eten mee dat ik niet nodig heb. Fijne avond, lees mee en ga weer detective kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 kom even kijken hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 welke detective suikertje? die heb ik wel graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 welke detective suikertje? die heb ik wel graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Sorry zat niet op te letten. Hij is op Canvas, geen idee hoe die heet. Komt hierna nog 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 ok ik heb net 5 op nu. maar kijk maar half. ben te onrustig altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 misschien zit iedereen merlijn te kijken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Stormt soms ook in mijn hoofd, maar ik moet afleiding zoeken. Heb ook tegen mijn chatvrienden van msm gezecht dat ik vanavond niet over mijn problemen wil praten. Ik wil nog wel een beetje kunnen slapen vandaag en zondag vind ik altijd een heel vervelende dag. Wat is er op net 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ik ga zo lady gaga kijken in gesprek met jean paul gaultier. ze hebben elkaar nog nooit gezien dus lijkt me leuk en daarna mijn bedje in fijne avond nog en truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 oh kijk maar half. soms moet je dingen loslaten. ik mis een maatje ook heel erg maar ben miss. moeilijk geworden en moet nog veel verteren. Laat even lekker los suikertje. en ga op tijd erin en fris op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Dank je anders, probeer ik te doen. Doe jij ook rustig aan en probeer eens te denken aan leuke dingen die je nog wilt gaan doen in je leven. helpt mij soms ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 ja weet ik maar heb soms zo'n behoefte om t niet alleen te hoeven te doen. bedoel ook met vrienden dan. wens je veel rust suikertje. we komen er wel! niet vergeten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 anders ik denk precies te weten hoe jij je voelt. Heb ook geen echt maatje, behalve dan via internet. Maar we komen er wel! Kop op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 ja alles is nu via internet. vriendschappen. wordt er moe van soms. In ieder geval als je wilt, ben ik er voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ja Anders, je woont heel ver weg! Ik stop ermee voor vandaag. Ik ben moe en down. Tot morgen allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Anders, het is inderdaad soms verdomde moeilijk om gevoelens niet weg te willen drinken en zou het fijn zijn als je in RL ook een maatje hebt waar je tegen aan kunt praten, waar je dingen mee kunt delen helaas is het niet iedereen gegeven waarbij je dat kunt doen dat maakt het niet drinken dan soms nog moeilijker zeker als je alleen bent en toch denk ik dat als je alleen bent en je de drank weet te weerstaan je veel meer openstaat in de buitenwereld voor nieuwe contacten drank vereenzaamd nog meer dan dat je al alleen bent je sluit je af voor alles wat er om je heen gebeurd want tenslotte denk je al een vriend te hebben...die beruchte fles maar des te langer ik nuchter blijf des te meer besef ik dat die fles helemaal niet mijn vriend was eerder een vijand die mij in een bepaalde hoek dreef een hoek waar ik graag in bleef want die was veilig... ook mijn gevoelens kwamen meer naar boven veel dingen waar ik ook liever niet meer aan dacht en nu ik verder ben in mijn proces ben ik blij dat ik het toch heb mogen doorstaan want veel emoties en gevoelens hebben en krijgen nu een plek een plek waar ik ermee kan dealen... alle begin is moeilijk, heel moeilijk maar des te verder je bent des te meer zul je de vruchten van het niet drinken plukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Slaap lekker Lytse hoop dat jij je rust ook een klein beetje kunt vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goedenavond, Lytse welterusten, slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Gunn, - boodschappenlijstje maken - tegen sluitingstijd zijn er vaak aanbiedingen ivm houdbaarheidsdatum - niet met lege maag boodschappen gaan doen - vooruit plannen wat je gaat eten, zo kun je bv een paprika voor meerdere gerechten gebruiken - op de markt is soms uw gulden een daalder waard! - heb je een vriezer? restjes invriezen een paar tips...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ha die Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden