leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 pfffff als ik niet drink slaap ik niet eens.. bah word er misselijk van maar goed ik wil niemand tot last zijn.. weet gewoon dat er hier zoveel meer mensen zijn die et zelfde voelem.. wil gewoon niet meer alleen zijn met dit gevoel tis *.. sorry voor mijn woord keuze maar tis zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Maybe I had said something that was wrong sorry ik zoek met me zatte hasses wel men bedje op.. morgen weer een dag vind jullie allemaal toppers !!! (K) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ja maar er zijn ook mensen die juist beter gaan slapen. Komt bij mij niet zozeer door de alcohol, maar doordat ik steeds aan mijn kinderen denk die ik nu niet zie. Die mis ik gewoon heel erg. Heb het over mijn jongste kinderen van 9 en 11. Je bent hier echt niemand tot last hoor. Daarvoor zitten we hier op het forum. Dit is geen carnavalsforum of zoiets. Dit is een forum om de alcohol de baas te kunne worden. Daar is hier alle begrip voor. Ook als het hier gaat over vrolijke dingen kan je altijd 'inbreken'als je je op dat moment moeilijk voelt en iets wilt zeggen of vragen. Heb ik ook al vaak gedaan, vooral als ik op het punt stond om toch weer te gaan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Slaap lekker Leontien en jij bent ook een echte topper hoor. Tot morgen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 dank u wel! ik giet et laatste biertje er maar in.. en zien hoe ik me morgen voel dank u voor al u steun!! voor de rest slaap lekker allemaal! ben trots op jullie!!! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 zeg maar je alsjeblieft. Ik ben trots op jou en kom alstjeblieft morgen terug op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 ik kom zeker terug.. wat anders heb ik niet... voel me een sukkel.. zit mevrouw weer aan de drank.. maar ik ben er morgen zeer zeker weer! ik vind jullie toppers!! xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ik ga ook maar in mijn bedje liggen. Mijn wekker loopt om 9 uur weer af. Welterusten en zometeen voor Aicha een goedemorgen, maar hoop eigenlijk dat je nog lang niet wakker wordt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Komaan leon, laat deze nacht vlug voorbij zijn, en ik hoop je morgen fris weer te zin. Allez ja, dat fris zal er niet zo bij zijn, maar dat komt dan wel. Probeer voor je wil gaan drinken zeker hier te komen. Je zal de eerste en vooral de laatste niet zijn die net daardoor toch maar lekker niet drinkt. You are NOT alone !!! Prachtig lied overigens van Birdy Suikertje, slaap zacht en hopelijk niet door je wekker slapen hé. Is Aicha al in da house ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 IK moet daarvoor eerst nog in slaap vallen. Heb Aicha nog niet gezien. Ze slaapt vast nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Hahaha, suikertje toch. Het doet me plezier dat je zo goed gaat. Ik moet alweer gaan vertrekken naar en ander schip, deze keer eentje om los te gooien Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Als je nu weer terug bent slaap ik wel. Werk ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goedemorgen AICHA Jij hebt lang geslapen of was je al wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Goedemorgen AICHA Jij hebt lang geslapen of was je al wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Aicha = ZZZZZzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Draakje ook denk ik. Me Myself and I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Hee Will, nee hoor was net een dag versprongen joh, hier had ik nix meer dacht ik en daaar heb ik ........koffie enzo :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden