leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 ja daar ben ik weeer.. voel me echt * sorry dat ik et zo zeg.. maar ik had mezelf voor genomen niet te drinken vanavond en heb weeer 2 flesse wijn en 8 bier op.. voel echt zooo * nu... me man is der niet ben allen en voel me eenzaam.. ben bang heel erg zelfs.. ben hier misschien wel nieuw maar heb het gevoel dat dit et enige is wat ik op dit moment heb jullie weten wat ik bedoel en voel.. al weet ik dat zelf soms niet meer ik wil dit niet meer en wil der vanaf ik trek dit niet meer ik wil mezelf kunnen zijn zonder die @#$$% drank en me fijn voelen zonder dronken te zijn.. is der nog wel een oplossing voor me.. ik denk et niet... ben klaar mee... sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Warme choco is goed suiker, erg lekker nu Hoe gaat het met je ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Leontien eerst even zeggen dat je zulke woorden maar hier niet moet gebruiken. Je krijgt zo een ban of een waarschuwing. Kan het me heel goed voorstellen dat het nu heel moeilijk voor je is. En je bent nu ook nog helemaal alleen. Dat maakt het extra moeilijk. Heb je ook al hulp gezocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Geestelijk heel goed, heb weinig trek gehad en heb mijn overige zorgen vandaag even kunnen later rusten. Heb alleen steeds last van te lage bloedsuikerspiegel. Heb suikerziekte en sionds ik gestopt ben met drinken wert de medicatie beter, ga morgen naar huisarts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 ja sorry zal et niet meer doen.. dat soort dingen zeggen wil geen ban.. maar voel me echt #$@ om et maar zo te zeggen ik snap mezelf niet meer.. waarom als ik na de winkel ga en moet bami kopen waarom kan ik dan niet bij die twee rijen gewoon doorlopen? neeeee waarom moet ik er dan heen en moet ik het hebben ben 24.. en me leven is al bepaald? noujaaa zo voelt et?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Leontien je bent nog hartstikke jong. Ik heb een zoon die net zo oud is als jij. Ik heb 30 jaar gedronken en ben pas sinds 6 weken eraf. Het is dus al heel goed dat je nu hulp zoekt. Heb je er al met je HA over gesproken. Die kan je helpen en eventueel doorsturen. Alleen stoppen zonder hulp is erg moeilijk. Ik heb goede hulp gehad en nog steeds van verslavinzorg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 weet je wat ik nog et ergste vind? dat ik mensen zie hier die zooo hun best doen en et gewoon lukt et niet te kopen die mensen zijn goud waard en zoooo veel respect na hun toe.. ben trots op jullie!! ik kan et niet (nog niet) ben vooral bang voor en afkicken van.. heb angst stoornigs.. en ben heel bang dat als ik stop der misschien wel kapot aan ga.. hoe gek dit ook klinkt... de dingen die ik voel als ik niet drink maken me zoo bang... en met een angst stoornis is dat niet bepaald fijn... ik zal jullie allemaal verder niet lastig vallen jullie hebben et al moeilijk zat met je eigen ding misschien dat ik et red en misschien ook niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 en ja ben nog jong.. maar na de ha gaan durf ik niet.. ik weet niet waar ik heen moet ben 24.. alle papieren op zak die ik wou hebben.. maar kijk mij .. aan de drank.. ben der klaar mee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ja maar Leontien, hier komen ook heel veel mensen voorbij die toch weer een terugval hebben. Het is ook niet bij mijn eerste poging gelukt. Bij mij is pas het besef gekomen dat het zo niet langer kon omdat mijn huwelijk stuk was gelopen en ik alles inclusief mijn kinderen kwijt was. Ik wist dat als ik kinderen weer zien kon, ik acuut moest stoppen. Ik lees dat je genoeg wilskracht hebt. Je bent tenslotte ook ontzettend afgevallen. Dat had je denk ik ook eerst niet gedacht. Ik begrijp dat het nu na deze avond allemaal heel moeilijk voor je is, maar het is niet onmogelijk voor je. Het is moeilijk en wat wij hier kunnen doen is je steunen in je proces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Leontien, geloof me als ik je zeg dat je leven bijlange na niet voorbij is hoor, maar het is niet makkelijk. Drinken daarentegen is zowaar nog moeilijker . Zeker de dag nadien zit je vol spijt en wrok. Op de moment zelf denk je daar dan niet aan, integendeel, maar achteraf is alles nog veel erger, en eigenlijk weet je dat best. Het is aan jou om buiten het te zeggen er ook daadwerkelijk iets aan te doen. Hier zijn is de eerste stap, sommigen kunnen het van de eerste keer (of toch bijna), anderen doen er veel langer over en gaan nog heel dikwijl op hun bek (waaronder you'rs thruly). Maar je leert zoveel hier, je deelt en krijgt zoveel meer inzicht in alles en vroeg of laat vind je de knop. Probeer nu zoveel mogelijk water te drinken om de vergiftiging wat tegen te werken, en kop op. Het gevecht is begonnen en jij gaat dit winnen. Niet vandaag, maar vanaf morgen misschien al. Wel hier blijven komen en steun zoeken, want die vind je hier echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Je kunt ook vaak rechtsteeks contact op nemen met verslavingzorg zonder eerst naar je huisarts toe te gaan. Heb je ook een goede vriendin of familie die je hiermee zou kunnen helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Even tussendoor. Mijn internetverbinding begint weer te haperen. Dus als ik er niet meer ben zonder me hier af te melden weten jullie de reden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Leontien en suikertje hier voor jullie een virtuele hugh {{{}}}, want ik moet weeral uitrukken om een schip vast te maken. Brrrrrrr. Blij dat ik vandaag weeral niet heb gedronken, en morgen ben ik er nog blijer om. Tot laterssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Kleed je goed aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Wees maar zeker, ik lijk wel op poolexpeditie te gaan Nu echt weg, hoop dat leontien er goed door komt Sucre:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 doei woei will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 nog een die op een schip werkt? wat leuk!! en ja ik weet et en hoop morgen beter in me vel te zitten en idd misschien moet ik me maar aanmelden... voel bagger.. en veel water drinken gaat niet met een maagverkleining.. net als drank et duuuurt zooo veel langer en de dag erna kan ik het niet opbrengen genoeg vocht tot me te nemen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 nou er is weer hout om te stoken en alle dieren hebben eten, dus kan naar bed. Maar eerst nog ff dit Leo, je pas 4 idd en je hebt nu al door dat dit niet verder kan, heeft mij maar 35 jaar gekost, dus scheeld en dus nu zo snel mogelijk oppakken joh en dat dat niet makkelijk is, maar je hebt je hier ook aan durven melden, pfff vond ik ook zo'n grote stap. Moet je zien , al voelt dat zeker niet zo, maar wat je al voor elkaar heb joh, nou kniebeschermers om en als het nodig is zijn e handen hier die je wel weer omhoog trekken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Ik heb geen idee wat hij precies met dat schip gaat doen. Ik heb alleen ervaringen met woonboten. Heb er op 2 gewoond. Heerlijke tijd. Alleen met vorst was het oppassen met een ijzeren bak. Laatste boot was een fries/groningse tjalk uit 1904. Dt kon je ook wel merken die ouderdom toen ik er op woonde. Heb je pb nog gekregen leontien. Hoeft nu niet hoor, mag andere keer ook als je het ooit wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 O Diesel dan had ik nog 5 jaar door kunnen drinken om gelijk te staan met jou. Voor de rest helemaal met je eens. Welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 weet u waarom ik me hier heb durven melden? omdat ik weet dat ik niet de enige ben.. en hoe gaar en krom dit klinkt ik er blij mee ben niet om jullie.. maar weet gewoon dat ik er niet alleen voor sta maar ben net een jaar getrouwd en alles gaat naar de $$@#$ door mijn drank gebruik men eigen gezondheid is ver te zoeken hhaha en daarom ben ik echt blij dat ik de stap heb genomen hier te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Leontien ik ben dan wel wat ouder dan jou, maar nooit geen u meer hoor. Daar doen we hier niet aan op het forum. Hier zitten ook mensen die al aow hebben en die soreken we ook gewoon aan met jou. Maar geeft niet hoor! Het is al gezegd, maar na vanavond zie je alles heel somber in omdat je weer niet de verleiding hebt kunnen weerstaan om te drinken. Maar je hebt je wel gemeld hier en wij willen je ook graag helpen.Voel je niet alleen en wij willen je ook helpen met zoeken naar de juiste hulp. Je kan je leven niet in 1 dag omgooien. Je hebt nu het besef dat het zo niet langer kan en de volgende stap moet nu nog komen en dat is een middel vinden om te stoppen. Maar dat je het besef nu al hebt is al enorm goed van je. Je kunt namelijk pas echt wat aan je problemen doen als je weet dat je ze hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 sorry ik zit er echt doorheen.. kan maar beter hier niet meer komen.. deze mensen doen zooo hun best.. en kijk mij? hup winkel in en daar gaan we weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Leontien, je moet juist wel blijven komen. Wat ik nu tegen jou zeg is ook tegen mij gezegd in het begin en tegen vele anderen. Je kunt het beste streaks proberen te slapen denk ik en morgen heb je misschien weer de moed om er toch weer voor te gaan, Kom lekker hier op het forum. Ik heb net naar je muziek geluisterd. Heerlijke muziek, past ook goed bij de nacht. Geef niet op he! Ik ben nog wel even wakker. Ik slaap sinds ik gestopt ben met drinken heel slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden