Yvonne Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Pfffff. verslapen, bedje was zo heerlijk warm. Toch heel even goedemorgen wensen hier en een bakje, zonder kom ik niet op gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Zo, bakje koffie doet wonderen... ik duik de douche in. Er staat een grote pot warme koffie op het aanrecht lui, thee staat er naast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 goeienmorgen von ik neem lekker een bakkie koffie en maak de douche niet zo vies... igor het is vrijdag vandaag..dus geef jij de douche even een groten beurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Albertina, Snoepje, Yvonne een goedemorgen! wordt opschieten voor je Vonneke rennen dan maar als je je hebt verslapen en heerlijk zo'n warm bedje ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Mijn laptop wijst hier -8 aan als het even niet hoeft ga ik mooi niet naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 albertina, snoepje, Yvonne en Shahire een goedemorgen. Kan me voorstellen dat je in deze kou je verslaapt. Gaat het ook nog sneeuwen ook. Maar eerst een lekkere bak kofiie, Dank je Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Valt er al sneeuw in Friesland? De buienradar geeft een hele grote bui sneeuw aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Ha Suikertje, goed om te lezen dat het al een stuk beter met je gaat ook dat is fijn om te lezen voor mensen waarbij het nu misschien iets minder goed een teken dat het inderdaad allemaal goed kan gaan komen zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 -14.1 ?????? Whow.....schrik ik al van -8!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Oeps...ook goodmorning Hannibal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Nou Han, als ik op de buienradar kijk gaat het aan ons voorbij Friesland en het Oosten krijgen een hoop volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Goedemorgen Hannah, Nee, ik hoef er ook nog lekker niet uit, heerlijk. Vanmiddag wel weg op de fiets, vervelend fietsen in de sneeuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 niet eerlijk hoor..ik wil ook sneeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Hahah, nee van mij mag het warm water gaan regenen. Weg met de winter, op naar de zomer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Goedemorgen Frummels! Vanmorgen heb ik na lang piekeren en bang zijn mijn partner verteld van mijn verslavingsproblemen en dat ik hulp heb gezocht. Ben nu helemaal van streek, maar hij is trots op me dat ik de knop wil omzetten. We hebben relatieproblemen omdat hij zag dat het de verkeerde kant op gaat met me. Mijn gezondheid gaat erg achteruit en ik heb nu alles verteld tegen hem, en gevraagd of hij me wil steunen. Dat wil hij. Nu zit ik te janken achter mn laptop. Straks ben ik er weer. Liefs, Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Goedemorgen Madelief, Heel moedig van je en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Madelief, moedig van je dat je het hebt aangepakt en fijn als je man je wil steunen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Ik ga er vandoor luitjes, Hondje uitgelaten, ergens rond -9 hier en iets wat we sneeuw zouden kunnen noemen: af en toe een piepklein vlokje. Zit niet te wachten op die giga bui... moet vanavond laat er nog doorheen. Ennu...als er erg veel sneeuw valt wordt het ook weer moeilijker om te schaatsen, groeit de boel niet genoeg aan.. Hihi, zie net een giga bui die er inderdaad aan zit te komen hier.... ik ben weg, hoop in ieder geval vanmorgen nog makkelijk over te komen. Laterrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Jeetje Vonneke, straks kom je het weekend nog vast te zitten op je werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Wat begint de dag toch goed als je zonder kater opstaat, vind ik als ik me nog de dagen herinner die ik er wel mee opstond ben toch wel heel blij dat ik me 's morgens niet meer zo brak voel ooit werd ik wijs en zag het licht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Goedemorgen Sofie, de eerste start van het niet meer drinken is het moeilijkste daarna gaat het toch wel makkelijker worden maar je bent al eens eerder gestopt, voor een paar weken toch? nu die weken in maanden over laten gaan, de maanden in jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Goedemorgen Sofie, Je kunt trots op jezelf zijn dat je dit al hebt bereikt. Kom maar gerust op het forum als je iets kwijt wilt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Goedemorgen allamaal, Sofie welkom. Ik vind het winterweer heerlijk. Zo hoort het voor de tijd van het jaar. Ik ga in de benen, een fijne dag en houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 goede morgen frummels. sofie welkom, nog 6 uurtjes dan heb je het weer gehad. madelief goed van je, en nu aan het werk met jezelf hier is het -11 buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2012 Tina, jij ook een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden