Gaby Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 en alle anderen, ga ook slapen! Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Hoi mensen, 'k zit weer in m'n kindertijd. Kennen jullie nog Jim Henson's (The Muppets) 'The Storyteller' uit 1987/88? Oh, wat vond 'k dat prachtig toen. Dat poppen zo veel meer charme hebben dan al die CGI van tegenwoordig, blijkt wel uit deez' serie. En nu b'leef 'k 't weer. *zwijm* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Hey, Smikkie. Jij bent ook echt een avondmens, hé? Of komt dat vanwege de 'graveyard shifts' die je moet draaien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Welterusten Smikkie, Jopie, May en Wijffie. Ook 'k ga slapen. Truste allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 goedenavond! nouja nacht eigenlijk al Nog mensen wakker? Vandaag heel de dag ziek geweest.. trillen.. beroerd.. je kent het wel.. Heb vandaag nog geen druppel gehad ( heb het ook niet in huis) gek genoeg wil ik ook helemaal niet drinken maar het is net alsof mijn lichaam er om schreeuwt.. een heel akelig gevoel bah! Duik zo lekker onder de douche in de hoop dat et gevoel minder word en dan nog een bakkie thee en dan hoppa men bedje in.. Als iemand tips heeft over hoe je dat gevoel kan wegnemen of minderen graaaag! ook slik ik elke dag oxzacepam 1x 10mg.. maar deze heb ik gekregen voor de nacht dus overdag heb ik der niets aan en mag deze ook niet nemen. Ik spreek jullie morgen weer!! xxx slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Jopie welterusten ik kruip zo op mijn wolkje kijken of het slapen wil lukken... morgen nieuwe dag tja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Goedenacht. Iedereen is de deur uit, het is weer stil. Weer een even in een spiegel gekeken. Nog eentje, nog eentje. En dan gaan we naar huis. Nou nog eentje dan. Zo gaat dat. Daar was ik ook goed in. Zo goed zelfs dat ik uiteindelijk alleen naar huis ging. Ik heb een leuke dag en avond gehad. Op naar de 50. Dat overleef ik ook wel. Oh ja, ook nog een fles Mc Shouffe Bier gekregen. Hij is goed tot juli 2014. Dus alle tijd om te bedenken wat er mee aan te vangen. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Hey Jaap, Nog van harte gefeliciteerd met je 40ste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 Dank je. Ik ben echt een beetje moe. Dus ga echt slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 En idd, zo ging het bij mij ook vaak. Af en toe best wel es goed om weer es in die spiegel te kijken. Goed dat je het droog hebt gehouden. Een goed begin voor de volgende 40 jaar. En 2014 is nog ver weg......... Maar je gaat goed!!!!!! Liefs Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 5 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2012 en slaap lekker Ik ga ook slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden