Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 februari 2012

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Ook ik ben niet blond maar de codetaal die hier soms geschreven word snap ik ook geen ene bal van.

Fleur:heart:

Verder weinig te melden, alleen dat het steeds minder op een site van adb begint te lijken.

Lijkt wel een chat site waar ik soms op ben beland.

Kan aan mij liggen hoor, maar werd van de week op mijn vingers getikt door Sha dat ik teveel persoonlijke info neerzet en ze doet nu hetzelfde. Heb er toen niet op gereageerd maar heb nu zoiets van en jij dan? Wat doe jij?

Kan ook een spelletje zijn hoor geen idee, maar daar hebben ze andere sites voor.

Voor iedereen sterkte die het nodig heeft.

Liefs ,

Beks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Jopie, en de komende 24u ook. Heb het wel gehad nu. Ben nu wel biertje aan het drinken. Palm GREEN. AV bier natuurlijk en deze weg ga ik nu een tijdje volgen.

Beks, dat bedoel wij met als er iemand een beetje wordt genegeerd. Was maar flauw grapje hoor ¿¿¿

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het even niet meer weet ( en dat komt nogal eens voor0 ga ik de duinen in het is hier best bewoond zeg maar en toch blijft het mooi gisteren was het strand bijna verlaten én in volle zon heel in de verte 1 wandelaar, bevroren zeeschuim, zon en ijs in t pierebad en een soort bevroren rommel van de achtergeblecven vloedlijn en een ruimte! en dan ga ik grommend op pad, en de hond wil aandacht en ik grom nog wat en dan na een een uur of zo is alles alleen maar mooiquote>

Prachtig Akelei, wou dat ik dat ook kon ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...