Jan1000 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeVolgens mij liegt Snoep zo hard dat haar broek bruin ziet. Jokkebrok!quote> Hahaha, je kent de pappenheimers hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Hallo allemaal, Ook ik ben niet blond maar de codetaal die hier soms geschreven word snap ik ook geen ene bal van. Fleur:heart: Verder weinig te melden, alleen dat het steeds minder op een site van adb begint te lijken. Lijkt wel een chat site waar ik soms op ben beland. Kan aan mij liggen hoor, maar werd van de week op mijn vingers getikt door Sha dat ik teveel persoonlijke info neerzet en ze doet nu hetzelfde. Heb er toen niet op gereageerd maar heb nu zoiets van en jij dan? Wat doe jij? Kan ook een spelletje zijn hoor geen idee, maar daar hebben ze andere sites voor. Voor iedereen sterkte die het nodig heeft. Liefs , Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Mijn tong heeft al heeeeeeel lang geen ander tong gezien Maar wie wil er nu persé speeksel ruilen met? Alhoewel....bol is altijd wel vree hevig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Oeps... Mijn posting staat nu wel heel raar na die van Beks :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Die eerste paar regels snap ik niet helemaal hoor Akelei. Adele ja die is super heb de dvd dus ben nu niet aan het kijken, heb ik vanmiddag al gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik veeg mijn schup eens af. Ik ga nog wat naar mezelf koekeloeren en tussendoor ook naar den tv natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ja zover was ik ook maar dan antwoord jij laat me niet lachen of eigenlijk wel lachen, die snapte ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Trusten Fleurie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Mooi gezegd Spike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Alsjeblieft Spike Graag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik weet dat het niet voor mij bedoeld was will, maar de foto leidt wat af van het gedicht. Ze zijn beide prachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Tuurlijk goed bedoeld, voor beiden trouwens. Had gewoon nieuwe moed in gegoogled en dan afbeeldingen. Van deze best wel mooi, en het gaat in hoofdzaak over moed hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Een "close" encounter met damherten ?? Wauuuw Jopie, dat is een snik wel waard hoor. Zou iets voor mij zijn. Lopen die er dan gewoon los in het wild bij jou ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Jopie zomaar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 En ik heb weer een houten kop zekers ?? Nah voor jullie allemaal sé Ik heb vandaag niet gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Een houten Kop means in Belgium?¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ja hoor Jopie, en de komende 24u ook. Heb het wel gehad nu. Ben nu wel biertje aan het drinken. Palm GREEN. AV bier natuurlijk en deze weg ga ik nu een tijdje volgen. Beks, dat bedoel wij met als er iemand een beetje wordt genegeerd. Was maar flauw grapje hoor ¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Portier Spike ?, zo'n groot, sterk en breed model ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Wat mooi Akelei, heerlijk lijkt me dat als je daar zo dicht bij woont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik negeer je ook lekker even Will, you get what you deserve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Als ik het even niet meer weet ( en dat komt nogal eens voor0 ga ik de duinen in het is hier best bewoond zeg maar en toch blijft het mooi gisteren was het strand bijna verlaten én in volle zon heel in de verte 1 wandelaar, bevroren zeeschuim, zon en ijs in t pierebad en een soort bevroren rommel van de achtergeblecven vloedlijn en een ruimte! en dan ga ik grommend op pad, en de hond wil aandacht en ik grom nog wat en dan na een een uur of zo is alles alleen maar mooiquote> Prachtig Akelei, wou dat ik dat ook kon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=l3mbigRjqNk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Beks, van de man met zijn houten kop toch een Slaap ze Akelei en bedankt voor je delen met ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik denk dat de mensen van Tactive wel lekker met een borrel in hun handje achter hun lappie zitten te kijken of wij een verkeerd woord schrijven, denk je niet jopie? Het is voor hun tenslotte ook weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden