Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Suiker, ik ben er ook wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Jemig Fleur.. das volgens mij eeuwen geleden dat wij hier samen waren Lekkere kattekop, gekke kippebil, maar bovenal: .... big smile... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ja, gek hè die Fleur, je blijft er van houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Dat doet me plezier Akelei, gaat ie?¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik dacht dat je een telefoontje van haar verwachtte omdat je jarig was geweest. Mijn fout. Voor de rest maak ik er niets anders van dan dat er staat. Je zegt dat je dochter problemen heeft maar dat ze wel helemaal ok is als er wat te rapen valt. Vandaar. Ik weet inderdaad niet meer dan dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Foei, 'k keek vandaag in de spiegel, enne... 'k b'gin een b'hoorlijke drankneus te ontwikkelen. Rood, geaderd en met zeer vergrote poriën. Ook de rest van m'n huid heeft een percament-achtige textuur. Niet b'paald'lijk attractief. Hebben sommigen van jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hoi Akelei Bor goed dat je naar huisarts gaat, sterkte he:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Daar weet je vast alles van Bor. Ik zou het heeeeel tof vinden moest je op geen enkele manier reageren op iets dat ik neerzet. Je ging een stuk te ver de laatste keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Nog niet en dus weer een reden om het droog te houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Gunn nee ik herken het niet. Niet teveel in de spiegel kijken zou ik zeggen en vooral de drankfles mijden he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Vonneke , zotte mus Teveel, je gaat heel goed lees ik Die grote bek, da Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ok Fleurtje. Dank voor je woorden. Ik zat heel even met tranen in mijn ogen door je opmerking omdat we zo ontzettend veel voor het kind hebben gedaan en we mogen van haar echt in de stront zakken. Ze is ziek in haar hoofd en geloofd haar eigen leugens en dan vertelt ze dingen over ons die zo mensonterend erg zijn. Maar we hebben altijd voor haar klaargestaan en dan doet het pijn als er niet even een felicitatie af kan. Maar, inderdaad, stel dat ik morgen op TV zou komen omdat ik iets goeds heb gedaan ofzo, dan roept ze iedereen bij elkaar en roept: jaha, en dat is mÃjn moeder hoor!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Je kan het mooi verwoorden Gunn. Eerlijk gezegd lag ik hier dubbel om je opmerking over die drankneus. Ik zie hem zo voor me. sorry hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Yep Fleur, bijna net zo ver als in ons pact ooit. Maar dit keer gaat het makkelijker en voorlopig nog wel even door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: GunnFoei, 'k keek vandaag in de spiegel, enne... 'k b'gin een b'hoorlijke drankneus te ontwikkelen. Rood, geaderd en met zeer vergrote poriën. Ook de rest van m'n huid heeft een percament-achtige textuur. Niet b'paald'lijk attractief. Hebben sommigen van jullie dat ook?quote> Gelukkig niet Gunn. Maar volgens mij kan dat toch nog wel bijtrekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 @Akelei, 'k ben vijf-en-dertig winters oud. Verstand'lijk ben 'k twaalf, hooguit dertien jaar. Emotioneel tachtig, misschien wel negentig jaar. Tsja, wat te doen? 'k weet 't niet. Écht niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Akelei, wat is dat toch wat he? Is het moeilijk nu omdat je ook niet meer rookt of anders wat? Enne Gunn, nee, gelukkig geen drankneus maar mijn naam is vrouw en wij kunnen dat verbloemen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Akelei, zullen we dan nog maar weer een pot verse koffie gaan zetten? Volhouden hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Nog even en 'k b'gin op Charles Bukowski te lijken... http://1.bp.blogspot.com/-8w-n...3mw/s1600/bukowski.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: Gunn'k ben vijf-en-dertig winters oud. Verstand'lijk ben 'k twaalf, hooguit dertien jaar. Emotioneel tachtig, misschien wel negentig jaar. Tsja, wat te doen? 'k weet 't niet. Écht niet.quote> Wat bedoel je precies met die 12 of 13 jaar Gunn? Ben ik echt heel benieuwd naar. Emotioneel 80 of 90? Dat zou betekenen dat een bepaalde 'wijsheid' zou hebben inmiddels. Leg het effe gewoon uit allemaal??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik voel me soms net een koordanser hier op het forum/ Fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Truste Borretje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik niet hoor Suiker, heb hoogtevrees, dus ga voor geen goud over een koord lopen Maar ff serieus, denk niet dat het nodig is je zo te voelen hoor. Begrijp ook niet helemaal waar je dat gevoel aan ontleent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Als je dan net zo goed kan schrijven Gunn, is die neus misschien toch te verdragen. Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Suiker, wat bedoel je??????????? Trusten, Borretje. En beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden