Jootje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Nou Suikertje , volgens mij ben jij ook in slaap gevallen. Ik ga ook maar naar mijn bedje. Weinig te beleven hier. Myriam ook meteen al weer weg............... Weltrusten Suikertje en morgen gezond weer op. groetjes van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Jootje Heb je dat al lang dat je oijn in de ogen hebt, misschien even naar HA. Vervelend dat je zo moe bent telkens. Sinds ik gestopt ben met drinken h ik soms ook wel dagen dat ik niet vooruit te branden ben en me moe voel. Dit wordt wel steeds beter nu. Het gaat eigenlijk wel goed, maar heb nog veel te doen. Wordt een eetje tegengewerkt door instanties nu. Morgenochtend eerst naar HA en dan naar maatsch. werk voor goed gesprek hopelijk. Ik wil te snel iets bereiken, dat is mijn probleem. Ik heb jaren gedronken en wil het liefst mijn problemen in 1 dag oplossen. Ja was even gezellig vanavond. Heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ik dacht even lang na over hoe ik het moest verwoorden Jootje. Als je gaat slapen, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ja suikertje, problemen zijn meestal niet in één dag op te lossen. Zijn ook niet in één dag gekomen. Niet teveel willen. Alles komt wel goed schatje zeg ik altijd. En dan maar op een wat rustigere manier. Ik hoop dat je gesprekken morgen goed gaan en dat de zon gaat schijnen. En het natuurlijk positief voor je uitpakt. Die pijn in mijn ogen heb ik eigenlijk al een paar maanden, maar het wordt steeds erger, Ze branden echt en ik kan ook mijn lenzen al lang niet meer indoen. Nu ga ik toch ook slapen. WSeltrusten suikertje en hopelijk pakt het morgen goed voor je uit. Jootje:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ik moet nu ook echt proberen te slapen. Dank je en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Niemand ingelogd, mooi, iedereen slaapt dus, of doet dingen die het niet slapen waard zijn. Ik waak zoals afgesproken. Geen onraad, dus slaap of doe rustig verder. "Don ´t give up" op de radio, mooi muziek en gaan we ook zeker niet doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedenacht Teveel Je hoeft niet meer over mij te waken. Na uurtje slapen zit ik rechtop in bed na die rot droom. Waak ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Hee Suikertje... Vervelend man dat je nu alweer wakker bent. Ik doe gewoon mijn werk en ga straks naar bed maar jij moet nu slapen om straks de dag door te komen. Hoop dat je nog wat kan rusten, sterkte vriend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Dank je Teveel Ik ga ook zo weer proberen te slapen. Moet even bijkomen. Nog 2 en halve uur en mijn wekker loopt weer af.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden