Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik heb nog geen plannen, laat me vandaag verrassen. Ik denk dat er een vegetariƫr kookt, dus geen vlees. Ik mis dat niet. Niet als het er een dag, of 2 o3 niet is. Voor altijd, dat zou jammer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Hier hepm ik amper buren Maar "echt" vlees is idd zoveel lekkerder, maar merk het al aan de smaak van onze eigen eieren, ach die de kippies eerst voor ons leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: fleurtjeVoor ik vertrekNog eentje voor jou, lekker dingquote> dank je fleur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Zou het persoonlijk ook niet zo heel erg als er hier die Am. rivierkreeftjes voorkwamen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Zet je ze toch uit in de sloot, wordt vanzelf een plaag, geĆÆmporteerd beestenspul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Snoep je bent geen hopeloos geval. Ik zeg het maar even voor je jezelf gaat geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: TravelSnoep, twee paracetamolletjes dan maar.Die hoofdpijn komt echt niet van de alcovrije wijn maar van de spanningen.Bij ruzies worden er altijd dingen gezegd of geroepen die achteraf te heftig of niet gemeend waren. Jammer, maar helaas. Dat kun je weer goedmaken en uitpraten.Alleen dat maakt al dat je je kinderen serieus neemt en het goed met ze meent.Je doet in ieder geval wel leuke dingen met je kinderen, zoals vanmiddag met de jongste naar de bios.Dat is toch hartstikke leuk?! Kop op Hopeloosje, maak er verder een leuke dag van!travelmijn kinderen hebben toch schade op gelopenen dat kan ik toch niet meer helentuurlijk praat ik met ze ...maar niet alles is goed te pratenkan er alleen maar voor zorgen dat het niet weer gebeurtmaar dat is juist waar ik mee bezig ben en het zo moeilijk maaktquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: JaapSnoep je bent geen hopeloos geval.Ik zeg het maar even voor je jezelf gaat geloven.quote> maar soms spoor ik echt niet hoor...is geen grapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Dan moet je dit T-shirt kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 maar dan weet iedereen het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Iedereen heeft wel zijn dingetjes. Door aan je kinderen toe te geven dat je door de drank dingen hebt gedaan die je niet zo wilde ben je al een heel eind op weg toch? Als jij je kwetsbaar opstelt, kunnen zij vergeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Originally posted by: snoepjemaar dan weet iedereen hetquote> Dat gelooft niemand als je dat aantrekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik ben vandaag bezig met mijn papierwinkel. O wat een werk zeg. Heb dit eigenlijk nooit zelf gedaan en als ik het deed ging het mis. Nu moet ik wel. Ik moet zeggen dat ik nu alle papieren bij elkaar heb gezocht. Ik heb ook diverse aanvraagformulier ingevuld. Dit geeft me een supertrots gevoel! Ik wilde dit gewoon even kwijt, verder niks Snoepje, kop op he, probeer ook aan de positieve dingen te denken, hoe klein die soms ook zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 suikertje kan me voorstellen dat het een lekker gevoel geeft ik zie ook altijd tegen zulke dingen op en als het dan af is..voel je je eigen gelijk lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik ben daar ook niet zo goed in Suiker, gooi de post op enorme stapel en dan wordt het zoveel dat ik er steeds meer tegenop zie. Ik wordt er wel beter in, laat het niet meer een half jaar liggen. Ik heb mijn belasting voor dit jaar al de deur uit. Meer dan een maand te vroeg. Het komt wel goed met ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 smikkie ik mis het gewoon...het moment niet al die andere negatieve dingen het vecht in mijn waarom niet eens proberen om te kijken of het lukt en de andere kant houd mijn weer tegen..bang om weer af te glijden ik kan die knop niet om zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 het verhaal van travel heeft me wel weer op het goede spoor gezet ik wil me kinderen dat niet weer aandoen moet er goed bij nadenken elke keer weer ik vergeet gauw de slechte dingen van drank denk dat ik het verhaal maar uitprint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 En vorig jaar slechts 1 deurwaardersbrief gehad. Dit jaar ga ik voor de nul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 blij toe dat ik dan toch niet de enigste ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ik mis dat ook wel eens. Maar het is toch een leeg soort genieten, je houdt je zelf voor de gek. En bij mij was het heel onrustig eigenlijk. Eerst een soort van ontspanning maar al snel toch een gejaagdheid en ging ik als ik de kans had steeds sneller drinken. Op zoek naar de roes, maar voor ik het wist was ik eroverheen en werd 's ochtends wakker. Of wat daar voor door moet gaan. Soms een deel kwijt. Eigenlijk was het zo'n lolletje niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 weet je wat ook gewoon tegenvalt dat ik er veel meer van had verwacht..van het stoppen dacht dat ik weer lekker zou gaan slapen...niet dus alleen het zweten is weg me conditie is hoe raar het ook klink juist achteruit gegaan ben hartstikke gauw moe onderneem juist minder dingen dacht dat ik gelukkiger zou worden...stom gedacht natuurlijk tuurlijk zijn er ook wel postieve dingen veranderd ben wel rustiger geworden..soms niet natuurlijk maar dat is menselijk minder sjaggie..liever ook wel...meer tijd over...waar ik te weinig mee doe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 en ik ga maar me eigen eens klaar maken voor de bios ben blij dat ik kaarten heb besteld ..dus moet gaan anders had ik rustg weer thuis gebleven dus we gaan zo naar..... Alvin & the chipmunks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Het stoppen met drinken levert niets op Het schept wel mogelijkheden. Als je een betere conditie wil, zal je moeten bewegen En leuke dingen gaat ook niet vanzelf. Als niemand je vraagt, dan zal je zelf actie moeten ondernemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Zoals nu dus, veel plezier. Ik moet ook weer verder. Later. (Smikki, ik las dat je je pakje in goede orde hebt ontvangen. Passen ze een beetje?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Nou dat is dan al 1 pluspuntje Snoep. Het uitstelgedrag wordt minder. Er op uit. Dus hup, naar de bios met je kind. Hoop dat het een hele leuke film is en dat je het als een gezellige middag ervaart. Voor je kind is het absoluut hartstikke leuk. Iets samen doen met moeders. Die zal dit niet snel vergeten, dat weet ik zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden