Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Suikertje zoals je kunt lezen heb ik wat gedaan vandaag tja....de een is de ander niet zal ik maar zeggen 20 jaar eerder moeten stoppen... de tijd kunnen we niet terug draaien kunnen er alleen maar onze leermomenten uithalen en het nu anders doen...en daar zijn we mee bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Shahire kan me dan voorstellen dat je zo'n vrouw dan ook even helemaal zat bent. Het is idd zo dat ik nu in ieder geval weet hoe het niet moet. Dat kan ik nu echt helder onder ogen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Ik kruip er nu toch wel in morgen leuke dag...uhhh straks met mijn date van een jaar geleden op dezelfde plek afgesproken toen heel zenuwachtig...beide leuk, zelfde plek..zelfde tafeltje hihi gaat een hele fijne dag worden heb ik verdiend (vind ik zelf dan hè) slaap lekker Suikertje en Jopie tot the next time Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Ja ik ga ook weer poging wagen om te slapen. Om 7 uuir loopt het wekkertje weer af hier. Welterusten Shahire en Jopie en geniet er morgen van Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Ja, ze vroeg nog welke trein ik terug nam beide om dezelfde tijd klaar ze kwam hier iets verder vandaan nou...dat stond me dus niet aan en heb me er netjes vanaf gemaakt zoooo geen trek in om met haar te moeten reizen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Originally posted by: jopieeen aardige gedachte....als ik iets liefs doe voor twee andere mensenen die twee doen dat binnen een uur ook weer voor twee andere mensendan heb je binnen 24 uur1 dag dus16 miljoen mensen te pakkenquote> make my day :heart:welterusten zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff....deed ze......hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Ik kom nog even op mijn eigen stukje terug van 1.31 wat mij vooral raakte bedacht ik me vannacht was de opmerking 'ik denk dat ik voortaan maar 1x per maand kom' die vergat ik te vermelden verder is het niet zo dat dit gebeuren mij persè de drang naar drinken gaf gisteren zo lijkt het wel... waren denk ik de opeenhoping van een aantal dingen die in mijn hoofd speelden dit was voor mij misschien net iets teveel om erbij te bolwerken voor mij een heel goed leerdoel: dingen van anderen me niet proberen aan te trekken veranderen kan ik het toch niet...ook al zou ik willen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2012 Originally posted by: jan1000Moet meer positief blijven denken dus wederom positieve gedachten oproepen en en negatieve eruit blazen. Blijft lastig.quote> Maar is te doen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden