d85 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Beste mensenIk ben een 25 jarige man ,Graag wilde ik wat vragen op dit forum.Drink zelf sinds mijn 18e tot een maand of 8 geleden bleef dat bij 1 a 2 x in de week en ook niet echt veel, maar het laatste half jaar drink ik ongeveer zeker 4 x per week en erg veel zo n 12 drankjes.Wilde stoppen ook omdat er vanuit mijn omgeving gepusht werd , dus ben naar een arts gegaan en legde het probleem voor , hij raadde mij Campral aan, maar ik was heel koppig en bleef vragen om refusal en uiteindelijk heb ik voor 2 weken tabletten van 250 mg gehad, heb er dinsdsag en woensdag ochtend 1 ingenomen maar kreeg ontzettend veel last van slaperigheid en kon ook gewoon niet meer werken dus ben nu 2 dagen stopt, nou is mijn grote vraag.Hoelang moet er tussen zitten dat je de laatste keer dat je refusal hebt ingenomen weer kan drinken?weet da thet zwak is maar wil vnv een paar biertjes drinken , heb de bijsluitergelezen staat 1 a 2 weken , maar heb ook de alcoholinfo gebeld en op de site van het trimbos gekeken bij vraag en antword en hun hebben een richtlijn van 125 mg = 24 uur , heb hier een vraagVraag:Hoe lang blijft 125 mg Refusal in je lichaam / bloed zitten ?Antwoord:Je code was:Beste vraagsteller,De werking van Refusal, als je daarvan 125 mg/dag inneemt, bedraagt ongeveer 24 uur. Kan wat langer of korter zijn, afhankelijk van je lichaamsgewicht en stofwisseling. De Refusal hoeft niet totaal uit je bloed te zijn, voordat deze onwerkzaam is. Te lage doseringen geven namelijk ook geen effect meer.In principe kun je de stelregel aanhouden : 24 uur na de laatste inname van 125 mg, kun je zonder probleem alcohol gebruiken.Maar wil weten of het klopt als ik vanavond zou drinken heb ik dn ee grote kan op een reactie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Het lijkt hier soms wel spoorzoekertje hè, waarbij diverse mensen tips en aanwijzingen geven.Leuk!! haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
d85 Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ja heb het eindelijk bij het goede geplaats geloof ik lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 D85,De reactie van de medicijnen is geheel afhankelijk van de dosis en de duur dat je het al slikt.normaliter zeggen ze dat de werking ongeveer nog een week aanhoudt na de laatste inname.mijn persoonlijke ervaring is dat ik na drie weken nog steeds last had, slikte ik wel al maandenlang dagelijks 125 mg.maar goed, tip van flip!niet uitproberen want je wordt er behoorlijk beroerd van, ikzelf heb doodziek een paar uur langs de kant van de weg gelegen.hartkloppingen, een rode en opgezette kop, kotsmisselijk, zweetaanvallen en paniek erbij.gratizs en voor niets.Nu wil ik helemaal de drank niet promoten, eigenlijk ook geen medicijnen.mocht je toch af en toe een glaasje willen proberen, neem dan de campral of naltrexon.dit zijn trekremmers, de alcohol gaat er vies van smaken maar je wordt er in ieder geval niet ziek van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 hahaha PPthanks!ik ben ook een slikker, gelukkig geen bolletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
d85 Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Ik heb het 2 dagen ingenomen en nu meer als 48 uur gestopt , ik ga wel Campral proberen , maar 3 weken lijkt me overdreven misschien dat je heel gevoelig was voor refusal, ben gewoon verward omdat de trimbos site geven ze 2 x24 uur= 48 uur aan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 d85,medicijnen hebben een inwerktijd nodigik slikte het toen al maanden, de werkzame stof stapelt zich dan op.extra gevoelig was ik niet, want de eerste tijd dronk ik rustig door de refu heen.hoe dan, juist de refusal vindt ik geen aanrader.je moet dan wel een echte masochist zijn jezelf zo pijnigen en een kans op een hartkwaalmaar iets anderswaarom heb je zo sterk de behoefte om toch een borrel te nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 bor,drie uur in de berm liggen, overgeven, wachten dat de hartkloppingen voorbij warenen daarna opstaan en doorgaan doorgaan met stoppen bedoel ik uiteraardSlik nu al ruim 1,5 jaar naltrexon, bevalt een stuk beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
d85 Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 ik heb vanavond een feestje , klinkt als een excuus en, maar ben gewend om te drinken op feesten, heb nu de behoefte nie , maar wil ook geen shock als ik daar drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
d85 Geplaatst 11 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 het is niet de bedoeling om mensen te stimuleren , wil gewoon vragen of mijn info klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 Mijn antwoord al bij je vorige hulpvraag...........waarom refusal slikken als je toch weer van plan bent om te gaan drinken ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2010 PP : Dat bedoel ik inderdaad...Deur op een kier met refusal als stok...... Sorry, maar ben ik nu heel hypocriet als ik beweer dat je refusal slikt maar dan nog wilt drinken, je jezelf voor de gek houdOok benieuwd naar antwoord, maar is inmiddels uigelogd.......Te hard/confronterend geweest ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ik gebruik sinds een week refusal, slaap al veel beter, heb meer energie maar om 19.00 ga ik mijnbedje in. Heb een enorme hoodpijn aanval gehad in de3e nacht, wAs supermisselijk. Heb geen trek hoewel ik bijna dagelijks een fles wijnof soms meer aar binnen werkte vanaf 16.30 . Drink al 30 jaar meer dan goed voor me is. Mijn rookverslaving is 6 jr geleden gestopt,nu deze nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden